Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte i går, da den ene deltakeren så for seg å skulle trene 2-3 timer hver dag etter jobb, og treneren ikke engang løftet et øyelokk da han hørte dette.

Dette er da ikke en realistisk tankegang i det hele tatt.

Hadde han sagt en time, kanskje til og med 1,5 hadde jeg ikke reagert, men 2-3 timer hver dag, det er ikke gjennomførbart så fremt du ikke er enslig supermosjonist, eller toppidrettsutøver som har trening som yrke.

Anonymous poster hash: cbb55...d9c

Slik jeg tolker er det harde regimet ikke livet ut, det er snakk om mens konkurransen pågår. Når konkurransen er over, er det sikkert helt greit å unna ser noe godt innimellom, ikke trene mange timer om dagen osv.

Dere må huske at dette er et tv-program. Om alt skulle vært slik dere sier, ville ikke programmet hatt på langt like mye seere. Det er programoppbyggingen som gjør at vi seer på det og føler for å snakke om det etterpå.

Anonymous poster hash: 73d3e...237

Skrevet

Slik jeg tolker er det harde regimet ikke livet ut, det er snakk om mens konkurransen pågår. Når konkurransen er over, er det sikkert helt greit å unna ser noe godt innimellom, ikke trene mange timer om dagen osv.

Dere må huske at dette er et tv-program. Om alt skulle vært slik dere sier, ville ikke programmet hatt på langt like mye seere. Det er programoppbyggingen som gjør at vi seer på det og føler for å snakke om det etterpå.

Jeg tror at mange av deltakerne på slike programmer går på en smell før eller siden om de aldri kan spise noe usunt. De burde heller lært seg begrepet alt med måte. Ja du kan spise et kakestykke på en bursdag uten at du må trene deg i hjel etterpå. Du kan spise den burgeren uten å få dårlig samvittighet. Det ser ut til at de på slanke krigen aldri kan spise noe mer usunt i hele sitt liv. Var en deltager på den amrikanske veriasjonen for noen år siden. Hun hadde spist litt pommes frites og var helt ute av seg pga det. Da måtte treneren faktisk komme å si til henne at det var ikke farlig å spise det i ny og ne. Han selv også gjorde det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, samtalen handlet om hva deltakerne skulle gjøre når konkurransen var over, og de kom tilbake til hverdagen igjen.

Anonymous poster hash: cbb55...d9c

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerte også negativt på det restaurantbesøket. For meg hørtes det ut som om de hadde et svært usunt forhold til mat om de ikke kan spise en vanlig lammerett. Ikke laks en gang - KUN kylling. Da har man ikke et balansert forhold til mat, og slik kan man ikke leve i lengen.

• Liker 3
Gjest Bygdis
Skrevet

Jeg fikk ikke sett den episoden hvor de var på restaurant, hva sa trenerene til at de ikke ville spise annet enn kylling og grønnsaker da?

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Jeg fikk ikke sett den episoden hvor de var på restaurant, hva sa trenerene til at de ikke ville spise annet enn kylling og grønnsaker da?

De sa ingenting, ikke sikkert de fikk vite om det en gang?

Skrevet

Jeg reagerte også negativt på det restaurantbesøket. For meg hørtes det ut som om de hadde et svært usunt forhold til mat om de ikke kan spise en vanlig lammerett. Ikke laks en gang - KUN kylling. Da har man ikke et balansert forhold til mat, og slik kan man ikke leve i lengen.

Jeg reagerte også. Laks er jo sunt. Å ikke stekes i smør eller fet olje er greit, men det finnes mange sunne oljer på markedet man kan steke maten i som ikke er fetende. De er jo livredd alt som er. De vil få store problemer senere med alt de tydeligvis ikke kan spise.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest anonym2233
Skrevet

Finale på TV Norge!! 😊

Nettopp startet, dette blir spennende å se!

Skrevet

Ja! Så flinke de har vært :0

Skrevet

Finale på TV Norge!!

Nettopp startet, dette blir spennende å se!

Heeeeftig hvor bra førstemann så ut! Imponert og litt inspirert faktisk:P

AnonymBruker
Skrevet

Shit! Per Arne ser jo ut som den Boss modellen! 😍😍

Anonymous poster hash: 7f149...687

• Liker 7
Skrevet

Shit! Per Arne ser jo ut som den Boss modellen!

Anonymous poster hash: 7f149...687

Ja, han var dødskjekk!

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

Mhm!! Helt vanvittig, fikk gåsehud 🙈🙈

For noen lekkerbisker alle sammen! ❤

Gjest anonym2233
Skrevet

Fy faen til forvandlingen til Romina !!! :bond: 😃😃😃😃

Skrevet

Fyfaen, så imponert!!

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er imponert over hele gjengen! Her går jeg å sliter med å ta av meg 2-3 kg, det tar de på ca ei uke! Med store utrente kroppen, for en gjeng!

Anonymous poster hash: 8be95...ef1

Imponert over han som vare gikk ned 18 kg også?

Anonymous poster hash: 7f7cf...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Imponert over han som vare gikk ned 18 kg også?

Anonymous poster hash: 7f7cf...1f7

18 kg er mye!

Anonymous poster hash: 4006a...e68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han som gikk ned "bare" 18 kg er kanskje den som ligger best an til å lykkes på sikt. Resten har gått ned for mye for fort. Dessverre er det stor sjanse for at mange av dem ender opp som deltagerne i USA:

http://content.time.com/time/specials/2007/article/0,28804,1626795_1627112_1626456,00.html

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2927207/We-fat-Former-Biggest-Loser-contestants-admit-controversial-regained-weight-endure-lasting-health-issues.html

Anonymous poster hash: 8a229...64e

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han som gikk ned "bare" 18 kg er kanskje den som ligger best an til å lykkes på sikt. Resten har gått ned for mye for fort. Dessverre er det stor sjanse for at mange av dem ender opp som deltagerne i USA:

http://content.time.com/time/specials/2007/article/0,28804,1626795_1627112_1626456,00.html

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2927207/We-fat-Former-Biggest-Loser-contestants-admit-controversial-regained-weight-endure-lasting-health-issues.html

Anonymous poster hash: 8a229...64e

Syns også det var trist å se han treneren applaudere at hun ene nå står opp klokken 05 hver dag for å trene i kjelleren hos seg selv. Sier seg selv at hun ikke kommer til å opprettholde dette utenfor konkurransen.

Endret av marita8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...