Saraby Skrevet 9. mars 2015 #21 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Hvorfor må de kle av seg på overkroppen før veiing?? Anonymous poster hash: 72a53...c77 Fordi man bør ha på seg minst mulig klær ved veiing Endret 9. mars 2015 av Saraby
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #22 Skrevet 9. mars 2015 Hvorfor må de kle av seg på overkroppen før veiing?? Anonymous poster hash: 72a53...c77 Jo mer klær du har på, jo mer veier du. Man får den "ekte" vekta hvis man har minst mulig klær. Anonymous poster hash: db9bf...f61
Gjest hulderjenta Skrevet 9. mars 2015 #24 Skrevet 9. mars 2015 Har sett de fleste amerikanske sesongene, og følger spent med nå. Tøffe deltagere!
Gjest Skrevet 9. mars 2015 #25 Skrevet 9. mars 2015 All respekt til de som deltar altså! Jeg hadde IKKE tålt å bli skreket sånn til. 2
julie90 Skrevet 9. mars 2015 #26 Skrevet 9. mars 2015 Elsker første veiingen Da har de alltid gått så mye ned!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #27 Skrevet 9. mars 2015 Hvorfor må de veie seg uten t-skjorte? Iallefall i den amerikanske versjonen veier de seg uten t-skjorte til cirka halvveis. Etter det har de på en stram topp. Min teori er at i starten skal programmet vise hvor tykke deltakerne er. Ingen valk, cellist eller strekkmerker skal unnslippe oss seere. På et tidspunkt går fokuset over til å vise den store forandringen i deltakernes kropper. Et voldsomt vekttap over kort tid gir gjerne løs hud. Da ser deltakerne slankere og strammere ut med en stram overdel.Anonymous poster hash: e8997...d78 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #28 Skrevet 9. mars 2015 Cellulitt, ikke cellist, da!Anonymous poster hash: e8997...d78 2
super-s Skrevet 9. mars 2015 #29 Skrevet 9. mars 2015 Jeg fulgte ikke helt med. Hvor lang tid har det gått før den første veiingen?
julie90 Skrevet 9. mars 2015 #30 Skrevet 9. mars 2015 Jeg fulgte ikke helt med. Hvor lang tid har det gått før den første veiingen? De har vært der en uke. Var det det du tenkte på?
super-s Skrevet 9. mars 2015 #31 Skrevet 9. mars 2015 De har vært der en uke. Var det det du tenkte på? Ja! Men går det an å gå ned 11 kg på én uke da? 1
julie90 Skrevet 9. mars 2015 #32 Skrevet 9. mars 2015 Ja! Men går det an å gå ned 11 kg på én uke da? Det forsvinner jo mye vann o.l. når de har spist sukker hver dag i flere år, og plutselig spiser sunt fett, proteiner og riktige karbohydrater De går mindre ned jo lenger de er der. 3
super-s Skrevet 9. mars 2015 #33 Skrevet 9. mars 2015 Det forsvinner jo mye vann o.l. når de har spist sukker hver dag i flere år, og plutselig spiser sunt fett, proteiner og riktige karbohydrater De går mindre ned jo lenger de er der. Åja, det er jo ganske logisk når jeg tenker meg om
Saraby Skrevet 9. mars 2015 #34 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Ja! Men går det an å gå ned 11 kg på én uke da? For å gå ned èn kilo må det ett kaloriunderskudd på 7000 til. Når man har klart å bli så stor (og spiser en pose potetgull om dagen i tillegg til all annen mat som hun ene gjorde) sier det seg selv at man får i seg veldig, veldig mye mer kcal per dag enn man trenger. Når du da plutselig spiser mindre og sunn mat en uke , pluss trener så sier det seg selv at kaloriunderskuddet blir enormt i forhold til det du vanligvis har. Da går man i førsten ned litt ekstra med fett, men hovedandelen der er selvfølgelig vann Endret 9. mars 2015 av Saraby
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #35 Skrevet 9. mars 2015 Innveiinga er bare tull. Altså, de har veid seg tidlig på morgenen og det de står på der er ikke en ekte vekt. Eneste grunnen til at de må ta av skjorta er for å lage bra tv.. Kjenner en av de som er med og har fått høre mye om hvordan innspillinga har foregått. Finalen er ikke filmet enda, den blir filmet neste uke, så ingen vet hvem som vinner enda. Vet at den personen jeg kjenner har gått ned ca 70 kg, helt sinnsyk forandring! Anonymous poster hash: e6eac...c1e 3
rockejenta Skrevet 9. mars 2015 #36 Skrevet 9. mars 2015 Måtte le litt av det blå laget, som heller ville ha Adrian fordi han virket snillere enn "bitchen" Tonje. Tror Madelen angret seg litt etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #37 Skrevet 9. mars 2015 Innveiinga er bare tull. Altså, de har veid seg tidlig på morgenen og det de står på der er ikke en ekte vekt. Eneste grunnen til at de må ta av skjorta er for å lage bra tv.. Kjenner en av de som er med og har fått høre mye om hvordan innspillinga har foregått. Finalen er ikke filmet enda, den blir filmet neste uke, så ingen vet hvem som vinner enda. Vet at den personen jeg kjenner har gått ned ca 70 kg, helt sinnsyk forandring! Anonymous poster hash: e6eac...c1e Hva mener du med at innveiinga er tull?Anonymous poster hash: 7f7cf...1f7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #39 Skrevet 9. mars 2015 Det er tydelig at den mannlige treneren er en fyr som liker å utøve makt over andre. Rett og slett en helt forjævlig type! Er da ikke nødvendig å stå og skrike slik! Jeg hadde blitt fly forbannet dersom jeg ble utsatt for en slik person. Hadde avbrutt hele greia med en gang. Jeg synes de kjører tjukkasene altfor hardt i starten. De tenker visst ikke på at disse folka er veldig, veldig tunge og i ekstremt dårlig fysisk form. En av deltakerne kollapset jo, og havnet på legevakten. En annen spydde. Jeg synes det blir fullstendig feil å fremstille slanking og trening på denne måten. Mange overvektige som sitter og ser på dette, vil sikkert sitte igjen med det inntrykket av at en må plage vettet av seg selv for å gå ned i vekt, og dermed vil de lett kunne miste motet til å gjøre noe med problemet sitt. Dette blir jo helt feil! Man bør begynne litt mer forsiktig når man er så stor, og heller øke intensiteten etterhvert. Dette gjør de for å latterliggjøre deltakerne ovenfor seerne. Garantert. Det kan ikke være bra å utsette kroppen for et slikt treningssjokk i en så tidlig fase. Jeg har selv gått ned veldig mange kilo på nokså kort tid, uten å måtte pine meg selv slik. Det å ha tro på seg selv, samt spise sunn og mettende mat og normal trening, fungerer utmerket. Anonymous poster hash: c032e...a7f 14
MiniMjau Skrevet 10. mars 2015 #40 Skrevet 10. mars 2015 Hun som ble så sint på treneren hadde GÅTT et kvarter på mølla. Farten var så høy ar hun NESTEN måtte jogge. Lett å skjønne at de er i veldig dårlig form av den beskrivelsen! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå