AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Del Skrevet 8. mars 2015 Hei! Jeg sliter veldig mye i et fag, og det ser ut til at jeg vil få 1. Uansett hvor mye jeg prøver. Har en litt kjip lærer som godt kan finne på å stryke elever. Jeg år til noe på prøvene så det er rart jeg har fått min andre 1er nå. Jeg har hørt at man ikke kommer videre til neste år om man ikke står i faget,stemmer dette? Det er ikke slutt fag for meg i år om det har noe å si ! Anonymous poster hash: 14ca9...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Del Skrevet 8. mars 2015 Nei, dette stemmer ikke. Det er heller ikke læreren som er kjip når vedkommende gir en elev en fortjent karakter. Du må ha en viss prosentandel for å få 2 (denne er kjempelav, vanligvis rundt 15%). På eksamen er det vel rundt 13% om jeg husker rett. Det holder ikke å bare få til "noe". Anonymous poster hash: 5b78f...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Del Skrevet 8. mars 2015 Nei, dette stemmer ikke. Det er heller ikke læreren som er kjip når vedkommende gir en elev en fortjent karakter. Du må ha en viss prosentandel for å få 2 (denne er kjempelav, vanligvis rundt 15%). På eksamen er det vel rundt 13% om jeg husker rett. Det holder ikke å bare få til "noe". Anonymous poster hash: 5b78f...65d [/ac Men du svarte meg jo ikke? Jeg lurer på om jeg kommer inn i vg3 med 1 i et fag? Anonymous poster hash: 14ca9...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Del Skrevet 8. mars 2015 Anonymous poster hash: 14ca9...498 Jeg svarte deg. Du skrev: "Jeg har hørt at man ikke kommer videre til neste år om man ikke står i faget,stemmer dette?". Jeg skrev da vitterlig at dette ikke stemte. Anonymous poster hash: 5b78f...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg svarte deg. Du skrev: "Jeg har hørt at man ikke kommer videre til neste år om man ikke står i faget,stemmer dette?". Jeg skrev da vitterlig at dette ikke stemte. Anonymous poster hash: 5b78f...65d TS: Er du lærer kanskje ? Vitterlig skal du være Anonymous poster hash: 14ca9...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Del Skrevet 9. mars 2015 Hvilket fag er det? Hvorfor sliter du? Hva sier læreren at du gjør feil? Hva synes du er vanskelig?Anonymous poster hash: 3bf45...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Del Skrevet 9. mars 2015 TS: Er du lærer kanskje ? Vitterlig skal du være Anonymous poster hash: 14ca9...498 Skulle trodd at du ville være litt mer takknemlig for svar. Nei, jeg er ikke lærer, men jeg gikk ut fra VGS i fjor. Svært mange på kullet mitt strøk i mange fag i VG2 (eller VG1 for den saks skyld) og gikk likevel videre til VG3. Anonymous poster hash: 5b78f...65d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Del Skrevet 9. mars 2015 Grensen for å få 2 er vel 25 %? Og du kommer videre selv om du stryker i et fag som ikke er avsluttende. Anonymous poster hash: 19608...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå