AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #21 Skrevet 8. mars 2015 Desverre ikke, bare oss to i på det soverommet som jeg så. Og såvidt jeg vet hadde alle gått når han "satt i gang" ellers tror jeg de ville stoppet han. Anonymous poster hash: 458fe...348 Meldingen du fikk av tanken er beviset ditt ts. Kom deg på legevakten nå. Ikke la han slippe unna med dette.Anonymous poster hash: d3565...243 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #22 Skrevet 8. mars 2015 Meldingen du fikk av tanken er beviset ditt ts. Kom deg på legevakten nå. Ikke la han slippe unna med dette.Anonymous poster hash: d3565...243 Meldingene blir jo det samme som ord mot ord? Anonymous poster hash: 458fe...348
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #23 Skrevet 8. mars 2015 Desverre ikke, bare oss to i på det soverommet som jeg så. Og såvidt jeg vet hadde alle gått når han "satt i gang" ellers tror jeg de ville stoppet han. Anonymous poster hash: 458fe...348 Jeg ville anmeldt. Har også borderline, om det har noe å si. Jeg ville ikke latt han slippe så lett unna. Oppsøk legevakten, for det vil styrke en eventuell anmeldelse at du søkte legehjelp. Kanskje finner de dna søor selv bed bruk av kondom. Han hadde jo hendene i ni der. Håper du får psykologhjelp i fht borderline, da kan du få bearbeidet overgrepet psykologisk også. Håper du kommer deg over dette og får god hjelp.Anonymous poster hash: 0687a...54a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #24 Skrevet 8. mars 2015 Jeg ville anmeldt. Har også borderline, om det har noe å si. Jeg ville ikke latt han slippe så lett unna. Oppsøk legevakten, for det vil styrke en eventuell anmeldelse at du søkte legehjelp. Kanskje finner de dna spor selv ved bruk av kondom. Han hadde jo hendene inni der. Håper du får psykologhjelp i fht borderline, da kan du få bearbeidet overgrepet psykologisk også. Håper du kommer deg over dette og får god hjelp.Anonymous poster hash: 0687a...54a Skrivefeil rettelse.Anonymous poster hash: 0687a...54a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #25 Skrevet 8. mars 2015 Jeg ville anmeldt. Har også borderline, om det har noe å si. Jeg ville ikke latt han slippe så lett unna. Oppsøk legevakten, for det vil styrke en eventuell anmeldelse at du søkte legehjelp. Kanskje finner de dna søor selv bed bruk av kondom. Han hadde jo hendene i ni der. Håper du får psykologhjelp i fht borderline, da kan du få bearbeidet overgrepet psykologisk også. Håper du kommer deg over dette og får god hjelp.Anonymous poster hash: 0687a...54a Kan omtrent ikke gå, for jeg har så vondt bak. Jeg tror jeg må kontakte hjelp, det er bare utrolig skamfult og jeg har i tilegg sterk sosial angst, så klarer ikke og åpne meg for hvem som helst.. Anonymous poster hash: 458fe...348
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #26 Skrevet 8. mars 2015 Kan omtrent ikke gå, for jeg har så vondt bak. Jeg tror jeg må kontakte hjelp, det er bare utrolig skamfult og jeg har i tilegg sterk sosial angst, så klarer ikke og åpne meg for hvem som helst.. Anonymous poster hash: 458fe...348 Håper du gjør det likevel. Kanskje de finner skader og blodutredelser, som er bevis. Det er ikke du som skal skamme deg, det er han. De som jobber på legevakten er vant med saker som dette, de er der for å hjelpe deg. De kan kanskje gi deg råd i fht anmeldelsen, om du burde ha advokat osv. Søk hjelp mens skadene er ferske, da kan det dokumenteres. Det er vanskelig nå, men kan gjøe at du lettere kommer over dette. Du kan også ha rett på erstatning.Anonymous poster hash: 0687a...54a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #27 Skrevet 8. mars 2015 Håper du gjør det likevel. Kanskje de finner skader og blodutredelser, som er bevis. Det er ikke du som skal skamme deg, det er han. De som jobber på legevakten er vant med saker som dette, de er der for å hjelpe deg. De kan kanskje gi deg råd i fht anmeldelsen, om du burde ha advokat osv. Søk hjelp mens skadene er ferske, da kan det dokumenteres. Det er vanskelig nå, men kan gjøe at du lettere kommer over dette. Du kan også ha rett på erstatning.Anonymous poster hash: 0687a...54a Fikk nettopp mensen, så da er det nok tapt og finne noe som helst. Anonymous poster hash: 458fe...348
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #28 Skrevet 9. mars 2015 Jeg tør ikke. Jeg er altfor redd og har ingen "bevis". Føler bare en eneste stor tomhet og masse tårer som blir holdt igjen Anonymous poster hash: 458fe...348 Meldingene fra han er jo bevis? Anonymous poster hash: 47bbc...559
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #29 Skrevet 9. mars 2015 Meldingene fra han er jo bevis? Anonymous poster hash: 47bbc...559 Det står ingenting i meldingene om at vi hadde sex eller at han fingret meg/slikket meg når jeg var bevisstløs. Han sier bare at og såre meg ikke var meningen og at han ikke forstår hva som skjedde og at vi må "avklare" ting. Det kan være så mye -_- Jeg har ikke turt å svare han.. Anonymous poster hash: 458fe...348
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #30 Skrevet 9. mars 2015 Det som sjokkerer meg mest her er at ts ikke vet om det var overgrep eller ei. Hvordan kan man tro noe annet????????? Hvorfor er norske kvinner så uvitende??? Anonymous poster hash: a6b1d...4e6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #31 Skrevet 9. mars 2015 Det som sjokkerer meg mest her er at ts ikke vet om det var overgrep eller ei. Hvordan kan man tro noe annet????????? Hvorfor er norske kvinner så uvitende??? Anonymous poster hash: a6b1d...4e6 Unnskyld meg. Men jeg er veldig såret og ødelagt, så hadde blitt glad om jeg slapp å se slike meldinger TS Anonymous poster hash: 458fe...348 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #32 Skrevet 9. mars 2015 Fy f***! Dette er et alvorlig overgrep. Jeg blir så utrolig forbannet på dine vegne. Håper virkelig at du finner styrke til å anmelde svinet. Og husk at det ikke er din feil! Vet selv hvor lett det kan være å skylde på seg selv.. Men skylden er alltid hos overgriperen. Sender deg en stor klem Anonymous poster hash: 14dcb...bf4 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #33 Skrevet 9. mars 2015 Fy f***! Dette er et alvorlig overgrep. Jeg blir så utrolig forbannet på dine vegne. Håper virkelig at du finner styrke til å anmelde svinet. Og husk at det ikke er din feil! Vet selv hvor lett det kan være å skylde på seg selv.. Men skylden er alltid hos overgriperen. Sender deg en stor klem Anonymous poster hash: 14dcb...bf4 Jeg ser at dette tydeligvis er verre enn jeg tror. Hadde forventet å få svar som at det var min feil. Nå er heldigvis dagen historie (mandag nå) ligger her dritrøtt men er redd for å sove. Takk! Anonymous poster hash: 458fe...348
Timza Skrevet 9. mars 2015 #34 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg tør ikke. Jeg er altfor redd og har ingen "bevis". Føler bare en eneste stor tomhet og masse tårer som blir holdt igjen Anonymous poster hash: 458fe...348 Bevisene har du jo i facebook meldingene fra han nå i ettertid. Og om du mener at de ikke er nok, så har du jo muligheten til å få han til å innrømme det ved å svare rett og slett. "Hvorfor startet du å fingre meg, samt ha sex med meg mens jeg ennå sov?" Uansett kan du jo forklare alt til politiet, der de kan hjelpe deg med det. Om du skal svare, om du ikke skal svare osv. Endret 9. mars 2015 av Timza
tøydokka Skrevet 9. mars 2015 #35 Skrevet 9. mars 2015 anmeld han! Du stiller til og med med håndfaste bevis, nemlig hans beklagelse på sms.
tøydokka Skrevet 9. mars 2015 #36 Skrevet 9. mars 2015 Evt noen hadde putta noe i vannet hennes? Man kan fint bli dritings selv om man drikker mer vann Hm, her er det noe rart. Du drakk egentlig mest vann, men måtte bæres i seng, og var umulig å vekke. Er det lov å si at jeg tror dette er tull, eller blir jeg halshugd da? Det går an å bli dritings selv om man drikker mer vann enn brennevin..
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #37 Skrevet 9. mars 2015 Meldingene blir jo det samme som ord mot ord? Anonymous poster hash: 458fe...348 Nei. Han har innrømmet seksuell omgang med deg OG han bad om unnskyldning. Hvorfor skal han be om unnskyldning om han ikke har gjort noe galt? Tekstmeldinger teller som bevis som brev. Kom deg til politiet NÅ. Anonymous poster hash: d3565...243
Gjest Daenerys Skrevet 9. mars 2015 #38 Skrevet 9. mars 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #39 Skrevet 11. mars 2015 TS her. Klærne er levert og forhodet er anmeldt. Håper jeg har gjort det riktige. Anonymous poster hash: 458fe...348 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #40 Skrevet 11. mars 2015 TS her. Klærne er levert og forhodet er anmeldt. Håper jeg har gjort det riktige. Anonymous poster hash: 458fe...348 Så bra! Det var det eneste riktige å gjøre. Fint du tok mot til deg. Anonymous poster hash: 0687a...54a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå