Gå til innhold

Overgrep?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Desverre ikke, bare oss to i på det soverommet som jeg så. Og såvidt jeg vet hadde alle gått når han "satt i gang" ellers tror jeg de ville stoppet han.

Anonymous poster hash: 458fe...348

Meldingen du fikk av tanken er beviset ditt ts. Kom deg på legevakten nå. Ikke la han slippe unna med dette.

Anonymous poster hash: d3565...243

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meldingen du fikk av tanken er beviset ditt ts. Kom deg på legevakten nå. Ikke la han slippe unna med dette.

Anonymous poster hash: d3565...243

Meldingene blir jo det samme som ord mot ord?

Anonymous poster hash: 458fe...348

AnonymBruker
Skrevet

Desverre ikke, bare oss to i på det soverommet som jeg så. Og såvidt jeg vet hadde alle gått når han "satt i gang" ellers tror jeg de ville stoppet han. Anonymous poster hash: 458fe...348

Jeg ville anmeldt. Har også borderline, om det har noe å si. Jeg ville ikke latt han slippe så lett unna. Oppsøk legevakten, for det vil styrke en eventuell anmeldelse at du søkte legehjelp. Kanskje finner de dna søor selv bed bruk av kondom. Han hadde jo hendene i ni der.

Håper du får psykologhjelp i fht borderline, da kan du få bearbeidet overgrepet psykologisk også. Håper du kommer deg over dette og får god hjelp.

Anonymous poster hash: 0687a...54a

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville anmeldt. Har også borderline, om det har noe å si. Jeg ville ikke latt han slippe så lett unna. Oppsøk legevakten, for det vil styrke en eventuell anmeldelse at du søkte legehjelp. Kanskje finner de dna spor selv ved bruk av kondom. Han hadde jo hendene inni der.

Håper du får psykologhjelp i fht borderline, da kan du få bearbeidet overgrepet psykologisk også. Håper du kommer deg over dette og får god hjelp.Anonymous poster hash: 0687a...54a

Skrivefeil rettelse.

Anonymous poster hash: 0687a...54a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville anmeldt. Har også borderline, om det har noe å si. Jeg ville ikke latt han slippe så lett unna. Oppsøk legevakten, for det vil styrke en eventuell anmeldelse at du søkte legehjelp. Kanskje finner de dna søor selv bed bruk av kondom. Han hadde jo hendene i ni der.

Håper du får psykologhjelp i fht borderline, da kan du få bearbeidet overgrepet psykologisk også. Håper du kommer deg over dette og får god hjelp.

Anonymous poster hash: 0687a...54a

Kan omtrent ikke gå, for jeg har så vondt bak. Jeg tror jeg må kontakte hjelp, det er bare utrolig skamfult og jeg har i tilegg sterk sosial angst, så klarer ikke og åpne meg for hvem som helst..

Anonymous poster hash: 458fe...348

AnonymBruker
Skrevet

Kan omtrent ikke gå, for jeg har så vondt bak. Jeg tror jeg må kontakte hjelp, det er bare utrolig skamfult og jeg har i tilegg sterk sosial angst, så klarer ikke og åpne meg for hvem som helst.. Anonymous poster hash: 458fe...348

Håper du gjør det likevel. Kanskje de finner skader og blodutredelser, som er bevis. Det er ikke du som skal skamme deg, det er han. De som jobber på legevakten er vant med saker som dette, de er der for å hjelpe deg. De kan kanskje gi deg råd i fht anmeldelsen, om du burde ha advokat osv. Søk hjelp mens skadene er ferske, da kan det dokumenteres. Det er vanskelig nå, men kan gjøe at du lettere kommer over dette. Du kan også ha rett på erstatning.

Anonymous poster hash: 0687a...54a

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper du gjør det likevel. Kanskje de finner skader og blodutredelser, som er bevis. Det er ikke du som skal skamme deg, det er han. De som jobber på legevakten er vant med saker som dette, de er der for å hjelpe deg. De kan kanskje gi deg råd i fht anmeldelsen, om du burde ha advokat osv. Søk hjelp mens skadene er ferske, da kan det dokumenteres. Det er vanskelig nå, men kan gjøe at du lettere kommer over dette. Du kan også ha rett på erstatning.

Anonymous poster hash: 0687a...54a

Fikk nettopp mensen, så da er det nok tapt og finne noe som helst.

Anonymous poster hash: 458fe...348

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke. Jeg er altfor redd og har ingen "bevis". Føler bare en eneste stor tomhet og masse tårer som blir holdt igjen

Anonymous poster hash: 458fe...348

Meldingene fra han er jo bevis?

Anonymous poster hash: 47bbc...559

AnonymBruker
Skrevet

Meldingene fra han er jo bevis?

Anonymous poster hash: 47bbc...559

Det står ingenting i meldingene om at vi hadde sex eller at han fingret meg/slikket meg når jeg var bevisstløs. Han sier bare at og såre meg ikke var meningen og at han ikke forstår hva som skjedde og at vi må "avklare" ting. Det kan være så mye -_-

Jeg har ikke turt å svare han..

Anonymous poster hash: 458fe...348

AnonymBruker
Skrevet

Det som sjokkerer meg mest her er at ts ikke vet om det var overgrep eller ei. Hvordan kan man tro noe annet????????? Hvorfor er norske kvinner så uvitende???



Anonymous poster hash: a6b1d...4e6
AnonymBruker
Skrevet

Det som sjokkerer meg mest her er at ts ikke vet om det var overgrep eller ei. Hvordan kan man tro noe annet????????? Hvorfor er norske kvinner så uvitende???

Anonymous poster hash: a6b1d...4e6

Unnskyld meg. Men jeg er veldig såret og ødelagt, så hadde blitt glad om jeg slapp å se slike meldinger :sjokkert:

TS

Anonymous poster hash: 458fe...348

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy f***! Dette er et alvorlig overgrep. Jeg blir så utrolig forbannet på dine vegne. Håper virkelig at du finner styrke til å anmelde svinet. Og husk at det ikke er din feil! Vet selv hvor lett det kan være å skylde på seg selv.. Men skylden er alltid hos overgriperen. Sender deg en stor klem :hug:



Anonymous poster hash: 14dcb...bf4
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fy f***! Dette er et alvorlig overgrep. Jeg blir så utrolig forbannet på dine vegne. Håper virkelig at du finner styrke til å anmelde svinet. Og husk at det ikke er din feil! Vet selv hvor lett det kan være å skylde på seg selv.. Men skylden er alltid hos overgriperen. Sender deg en stor klem :hug:

Anonymous poster hash: 14dcb...bf4

Jeg ser at dette tydeligvis er verre enn jeg tror. Hadde forventet å få svar som at det var min feil. Nå er heldigvis dagen historie (mandag nå) ligger her dritrøtt men er redd for å sove. Takk!

Anonymous poster hash: 458fe...348

Skrevet (endret)

Jeg tør ikke. Jeg er altfor redd og har ingen "bevis". Føler bare en eneste stor tomhet og masse tårer som blir holdt igjen

Anonymous poster hash: 458fe...348

Bevisene har du jo i facebook meldingene fra han nå i ettertid. Og om du mener at de ikke er nok, så har du jo muligheten til å få han til å innrømme det ved å svare rett og slett.

"Hvorfor startet du å fingre meg, samt ha sex med meg mens jeg ennå sov?"

Uansett kan du jo forklare alt til politiet, der de kan hjelpe deg med det. Om du skal svare, om du ikke skal svare osv.

Endret av Timza
Skrevet

anmeld han! Du stiller til og med med håndfaste bevis, nemlig hans beklagelse på sms.

Skrevet

Evt noen hadde putta noe i vannet hennes?

Man kan fint bli dritings selv om man drikker mer vann

Hm, her er det noe rart. Du drakk egentlig mest vann, men måtte bæres i seng, og var umulig å vekke.

Er det lov å si at jeg tror dette er tull, eller blir jeg halshugd da?

Det går an å bli dritings selv om man drikker mer vann enn brennevin..

AnonymBruker
Skrevet

Meldingene blir jo det samme som ord mot ord?

Anonymous poster hash: 458fe...348

Nei. Han har innrømmet seksuell omgang med deg OG han bad om unnskyldning. Hvorfor skal han be om unnskyldning om han ikke har gjort noe galt? Tekstmeldinger teller som bevis som brev. Kom deg til politiet NÅ.

Anonymous poster hash: d3565...243

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Klærne er levert og forhodet er anmeldt. Håper jeg har gjort det riktige.



Anonymous poster hash: 458fe...348
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Klærne er levert og forhodet er anmeldt. Håper jeg har gjort det riktige. Anonymous poster hash: 458fe...348

Så bra! Det var det eneste riktige å gjøre. Fint du tok mot til deg.

Anonymous poster hash: 0687a...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...