Gå til innhold

Overgrep?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sovnet på en fest i går og da jeg våknet lå det en mann (jeg ikke kjenner) og fingret meg.. i det jeg våknet så aner jeg ikke hvor lenge jeg har vært "ubevisst", men jeg vil tro iallefall 1 eller 2 timer. Da jeg våknet fikk jeg småpanikk og jeg trodde først det var en venn av meg - som er veldig forelsket i meg. I det jeg glippet opp øyelukket (så han ikke så det) oppdaget jeg at mannen hadde en annen farge på huden og at det altså lå en fremmed fyr ovenfor meg. Han fortsatte og dro av meg buksen og trusa og tok hele hånden eller flere fingre "inn" i meg og han fingret både på "utsiden" og "innsiden" i underlivet mitt.

Jeg tenkte at jeg bare kunne la det skje og jeg tenkte at å straffe meg selv var dette en god mulighet for å "skade" meg. (Jeg er en borderliner). Men jeg turte heller ikke å si noe, eller at han skulle merke jeg var våken. Jeg var redd for hvordan reaksjon han kom til å gi om jeg begynte å gjøre motstand.

Det ble bare verre og verre og tiden gikk i musefart. Jeg ville bare at han skulle bli ferdig så jeg kunne komme meg til helvetes ut derfra når han hadde sovnet. Det slo meg også at siden han allerede hadde forgrepet seg såpass mye, så ville jeg ha noen "rester" fra han på meg, så jeg ventet til han begynte å trenge seg inn i meg. Fordi da hadde jeg hatt bevis. I det han gjorde det så fikk jeg så jævelig vondt. Jeg vet ikke engang hvilket hull det var. Men jeg lurer på om det var rompehullet siden det gjorde såpass vondt. I det han skulle trenge seg inn den 4 gangen reagerte jeg og klarte ikke mer. Jeg slo til han og han spilte heldigvis helt uskyldig og holdt meg ikke igjen. Jeg fant tingene mine og fikk kledd meg og kom meg i en helvetes fart ut derfra. Et lite øyeblikk så vurderte jeg å gå uten truse, men jeg fant den heldigvis.

I det jeg går ut så braser jeg ut i gråt og ringer til en som stod meg veldig nær før. Han forstod ingenting og jeg klarte ikke å si noe. Jeg bare gråt og skalv. Jeg har opplevd og bli utsatt før, men har aldri hatt ligenede reaksjon. Jeg mistet stemmen og krøllet meg bare sammen som en ball i senga. Når jeg hadde sovet i noen timer og våknet så latet jeg som ingenting og spøkte med vanlige ting jeg pleier å gjøre dagen derpå.

Tankene mine om at jeg hadde "rester" fra han inni meg og at jeg skulle komme meg rett til lege er selvfølgelig borte nå og jeg har dusjet og skrubbet meg godt. Det eneste jeg kan se som noe tegn er to-tre blåmerker, men de er så små. Jeg er så kvalm nå og jeg har ganske vondt "der nede", men jeg tror ikke det er noen skader. I tilegg fikk jeg nettopp mensen, så det hjalp ikke mye på smertene.

Jeg drakk heller ikke så mye i går, egentlig mest vann, så jeg husker det meste. Men, deler av dette er fortrengt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Jeg tør ikke å fortelle det til noen og føler det er min egen feil. Jeg har fått masse facebook-meldinger av han, men har ikke svart på noen av de. Han sier det ikke var meningen å såre meg blant annet. Han brukte kondom og, btw...

Måtte bare få dette ut en plass.. jeg er knust og livredd



Anonymous poster hash: 458fe...348
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et alvorlig overgrep! Du tar kontakt med Politiet NÅ!



Anonymous poster hash: bf1e6...5a5
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et alvorlig overgrep! Du tar kontakt med Politiet NÅ!

Anonymous poster hash: bf1e6...5a5

Jeg tør ikke. Jeg er altfor redd og har ingen "bevis". Føler bare en eneste stor tomhet og masse tårer som blir holdt igjen

Anonymous poster hash: 458fe...348

Skrevet

Dette var voldtekt. Du sov, og han forgrep seg på deg. Ta kontakt med legevakten, de kan hjelpe deg.

Vær så snill og ta deg selv på alvor og ring noen. Ikke sitt med dette alene. :klemmer:

  • Liker 5
Skrevet

Jeg tør ikke. Jeg er altfor redd og har ingen "bevis". Føler bare en eneste stor tomhet og masse tårer som blir holdt igjen

Anonymous poster hash: 458fe...348

Ring legevakten. Du trenger ikke prestere noe, ha bevis eller i det hele tatt noe fornuftig å si. De vet hva de skal gjøre, de er drillet i dette.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette var voldtekt. Du sov, og han forgrep seg på deg. Ta kontakt med legevakten, de kan hjelpe deg.

Vær så snill og ta deg selv på alvor og ring noen. Ikke sitt med dette alene. :klemmer:

Men jeg lot han jo. Jeg våknet jo underveis

Anonymous poster hash: 458fe...348

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg lot han jo. Jeg våknet jo underveis

Anonymous poster hash: 458fe...348

Det er overgrep når du ikke har samtykket til det til å begynne med? Når man våkner under et overgrep reagerer man i sjokk, og alle reagerer forskjellig, noen ville hylskreket, andre blir stille i sjokk. Gjør det som er nevnt ovenfor uansett :):hug:

Anonymous poster hash: 884dd...f9d

  • Liker 4
Skrevet

Men jeg lot han jo. Jeg våknet jo underveis

Anonymous poster hash: 458fe...348

Slutt å overtenk, slutt å prøve å fordele skyld. Det er ikke din jobb.

Du har opplevd et overgrep. Du har reaksjoner som tilsier at du trenger hjelp med å håndtere dette. Vær snill mot deg sjøl og gi deg muligheten til å få den hjelpa du trenger. :klemmer:

  • Liker 4
Skrevet

Men jeg lot han jo. Jeg våknet jo underveis

Anonymous poster hash: 458fe...348

Det er fortsatt ett overgrep. Han hadde seksuelt samleie med deg uten ditt samtykke. IKKE vær redd for å gå til politiet eller lege på grunn av det.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hva kan legevakten gjøre for noe?



Anonymous poster hash: 458fe...348
AnonymBruker
Skrevet

Men hva kan legevakten gjøre for noe? Anonymous poster hash: 458fe...348

Sikre dna bevis

Vaksinere deg mot hepatitt B (dette er viktig)

Gi deg annen forebyggende behandling mot kjønnssykdom

Henvise deg til videre oppfølging

Anonymous poster hash: 0687a...54a

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikre dna bevis

Vaksinere deg mot hepatitt B (dette er viktig)

Gi deg annen forebyggende behandling mot kjønnssykdom

Henvise deg til videre oppfølging

Anonymous poster hash: 0687a...54a

Jeg har dusjet og han brukte kondom, så det er vel ikke så mange spor av dna igjen?

Jeg kan aldri for meg at jeg klarer å la noen få se inn der nede heller..

Anonymous poster hash: 458fe...348

AnonymBruker
Skrevet

kan jeg vente med å dra til i morgen? :frown:



Anonymous poster hash: 458fe...348
Gjest Solstråla88
Skrevet

Men jeg lot han jo. Jeg våknet jo underveis

Anonymous poster hash: 458fe...348

Nei, du lot han ikke gjøre noe som helst. Du var i sjokk og dette er voldtekt! Vær så snill og anmeld han.

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er overgrep når du ikke har samtykket til det til å begynne med? Når man våkner under et overgrep reagerer man i sjokk, og alle reagerer forskjellig, noen ville hylskreket, andre blir stille i sjokk. Gjør det som er nevnt ovenfor uansett :):hug:

Anonymous poster hash: 884dd...f9d

Stemmer at jeg ikke samtrykte til å ha sex. Jeg har vitner som vet at jeg sov, for de prøvde å vekke meg uten hell og lot meg være igjen. Det siste jeg husker er å bli bært inn i en seng, også har jeg nok sovet videre og han mannen har kommet inn til meg når festen var over.

Anonymous poster hash: 458fe...348

AnonymBruker
Skrevet

kan jeg vente med å dra til i morgen? :frown:Anonymous poster hash: 458fe...348

Dette velger du jo selv. Det er kun du som kan søke hjelp. Men det var helt klart et overgrep.

Anonymous poster hash: 0687a...54a

AnonymBruker
Skrevet

Dette velger du jo selv. Det er kun du som kan søke hjelp. Men det var helt klart et overgrep.

Anonymous poster hash: 0687a...54a

Han har bedt meg om unnskyldning nå. Han skriver som at han ikke skjønte hva som gikk "galt".

Anonymous poster hash: 458fe...348

AnonymBruker
Skrevet

Han har bedt meg om unnskyldning nå. Han skriver som at han ikke skjønte hva som gikk "galt". Anonymous poster hash: 458fe...348

Han er vel redd for å bli anmeldt. Det betyr ikke at det er en oppriktig unnskyldning. Var det vitner?

Anonymous poster hash: 0687a...54a

AnonymBruker
Skrevet

Han er vel redd for å bli anmeldt. Det betyr ikke at det er en oppriktig unnskyldning. Var det vitner?

Anonymous poster hash: 0687a...54a

Desverre ikke, bare oss to i på det soverommet som jeg så. Og såvidt jeg vet hadde alle gått når han "satt i gang" ellers tror jeg de ville stoppet han.

Anonymous poster hash: 458fe...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...