Gå til innhold

Sex hver dag?!

Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy

Hei. Jeg sitter her med en god venninne, vi har hatt en laaaaaang diskusjon om onani. Det vi prater om er hyppigheten av onani hos jenter. Norske par har gjennomsnittlig sex 2,5 ganger i uken, har jeg lest en plass. Men hvor ofte onanerer vi jenter tro? Vi har kommet fram til at sex enten med seg selv eller partner en gang om dagen er normalt for oss. Lurer på hva andre tenker om dette??? Ren nysgjerrighet bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere ikke har sex med typen, så onanerer dere? Dvs dere har en form for sex hver dag?

Jeg har ikke ett så stort behov :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei. Lurer på hva andre tenker om dette??? Ren nysgjerrighet bare :)

Det blir seff ikkje kvar dag, men som oftast. I snitt blir det nok minst 7 gangar i veka.

Men det er kun onnani, er singel.

Mvh Jente 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig talt si at en dag uten sex med samboeren er som regel en dag med onani :sjarmor: . Det har derimot ikke alltid vært sånn. Jeg merker at nå som jeg sitter hjemme med knekt ankel og ikke gjør noen form for arbeid så er sexlysten langt større enn når jeg jobbet fullt. Det er helt bestemt en kopling mellom overskudd og mengde med sex. Jo mer overskudd, dess oftere sex. :wink::sjarmor:

Alder har jeg også merket spiller inn. Jeg er faktisk mer viril nå som 30 åring enn jeg var for 10 år siden. :sjarmor: Håper "oppturen" fortsetter noen år til. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onanerer veldig skjeldent. Bare når jeg er hjemme i Norge (kjæresten bor i USA). Når jeg er i USA har vi har sex hver dag, noen ganger 2-3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onani går i bølgedaler, akkurat som sexlysten generelt. Noen ganger gjør jeg det tre ganger om dagen, andre ganger skjer det ikke noe på uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente, 29

Lysten går jo veldig i bølgedaler, avhengig av hvor en er i mensen-syklusen med hormonene østrogen, testosteron og progestoron.

I 1 av månedens 4 uker har jeg lyst, i de 3 andre ikke noe særlig....er bare passivt med for mannens skyld!

Sex er kjedelig når en ikke har egentlig lyst (hormonene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lysten går jo veldig i bølgedaler, avhengig av hvor en er i mensen-syklusen med hormonene østrogen, testosteron og progestoron.

I 1 av månedens 4 uker har jeg lyst, i de 3 andre ikke noe særlig....er bare passivt med for mannens skyld!

Sex er kjedelig når en ikke har egentlig lyst (hormonene..)

Wow, trodde det bare var meg jeg som hadde det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex hver dag er bra, desverre blir det mest onani da sambo ikke kan klassifiseres som noe særlig seksuell aktiv :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex stort sett hver dag, men i perioder går det noen dager i mellom..og da er det jo greit med en liten hyrdestund alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...