Gjest The damned Skrevet 9. mars 2015 #21 Skrevet 9. mars 2015 (endret) -Sjenert og stille av meg, men liker egentlig å være sosial. Noe av sjenertheten kommer vel av sosial angst. -Tenker for mye. -Har en tendens til å være pessimistisk. -Melankolsk. -Har humor, men vet ikke om jeg er så morsom. -Nysgjerrig og liker å lære. -Empatisk. -Følsom. -Barnslig. -Forsiktig eller kanskje skeptisk. -Rotløs. -Jordnær. -Til tider konfliktsky. -Blir lett engasjert. -Kan være surrete. Endret 9. mars 2015 av The damned
Gjest HeiHade Skrevet 9. mars 2015 #22 Skrevet 9. mars 2015 Jeg er en person som folk ofte enten misliker eller liker (ikke noe in between, egentlig). Jeg kan være litt vanskelig å bli kjent med, men er veldig lojal og åpen rundt folk jeg faktisk har blitt trygg på. De som gir meg en sjanse og blir kjent med meg ender som oftest opp med å like meg, men ikke alle kommer så langt fordi jeg kan virke litt avskrekkende i starten. Jeg går ikke rundt med et smil hele tiden og folk trenger ofte litt tid på å skjønne at det ikke betyr at jeg er sur. Jeg er ganske direkte av meg, og det blir også enten satt stor pris på eller mislikt.
Gothminister Skrevet 9. mars 2015 #23 Skrevet 9. mars 2015 Ja, hvordan er personligheten din? Personlighet er ikke noe statisk. Personlighet endres gjennom miljøbetingelser, samt ved å bli eldre og klokere for dem som blir det. Jeg tror også andre bør bedømme det vi kaller personligheten.
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 9. mars 2015 #24 Skrevet 9. mars 2015 Jeg er ondskapen personifisert.
The Kitten Skrevet 9. mars 2015 #25 Skrevet 9. mars 2015 Tja. Det mest dekkende ordet vil nok være enten spesiell eller eksepsjonell. Nå sikter jeg ikke til den der "unik som et snøvflak akkurat som alle andre" for jeg ER faktisk eksepsjonell på alle mulige måter. så dagdrømmer jeg ofte, da gjerne om å være president, diktator, general, mafia boss eller noe i den duren. det er derfor jeg elsker lese historie og om erobringer, kriger og store personligheter som har underlagt seg andre mennesker og nasjoner. Glad i oppmerksomhet, liv og røre. Er kanskje bittelitt selvsentrert, bryr meg ikke noe særlig om andre sine meninger eller følerier - det eneste som er viktig for meg er meg selv. For å illustrere : Husker en hendelse på en kafe hvor ei gammel skrøpelig dame mista krykkene sin på gulvet å strevde og med å plukke de opp igjen, det tok a 5 minutter mens jeg stod bak hu i køen ganske så irritert over at det tok så lang tid. når det endelig var min tur sa mannen bak kasse høy ut i kafen så alle hørte det "det slo deg ikke at du kunne hjulpet damen foran deg da? du så vel hu var dårlig til bens". da kjente jeg det begynte å koke inni meg av sinne så jeg gikk bare ut, det var vel ikke min feil eller problem hu var dårlig til bens, om hu ikke greier holde styre på krykkene sine så burde hu da strengt tatt skaffe seg rullator. senere på dagen fortalte jeg historien til ei venninde, historien jeg da fortalte var kanskje litt polert i kantene for at det skulle høres litt mer spiselig ut - jeg sa jeg ikke turte plukke opp krykkene pga sosial angst og at jeg følte meg ydmyket av å bli hyla på av den usympatiske mannen bak kassa. Venninda mi kunne selvfølgelig forsikre meg om at jeg burde ikke skamme meg eller være noe trist for jeg slet jo tross alt av sosial angst. Hehe måtte le litt for meg selv når a sa det, skamme meg du liksom lol. Det hadde jeg ikke gjort uansett men var greit å høre hu støtte å fortelle hvor flott jeg er. Jeg fiska egentlig ikke ute etter komplimenter ville bare ventilere for han mannen bak kassa provoserte meg noe inn i helvete. må si jeg godtet meg enormt når den kafeen gikk konkurs for 1 måned siden. det måttes feires så det jeg gjorde var at jeg gikk ned dit på kveldstid å pissa ned døra sporet vist litt av der, tilbake til meg som person : hyggelig fyr, ganske intelligens, besitter enorme kunnskaper, leser andre menneskers som en åpen bok med mindre de ikke eier følelser, er kanskje ikke 100% ærlig 100% av tiden men hvem er vel det? om jeg høres ut som et flott awesome fyr så er det bare å sende PM så kan vi bli kjent har allerede mange fans her inne men har ikke noe imot å få flere. så har jeg jo noen få haters også, men det tror jeg kommer av at de har mindreverdighetskomplekser og er sjalu eller misunnelig siden jeg er så uendelig råere enn de er. Ja, du høres ut som en alle tiders fyr. 2
WubWub Skrevet 9. mars 2015 #26 Skrevet 9. mars 2015 Ja, du høres ut som en alle tiders fyr. takk, vet.
Gjest Godjente Skrevet 10. mars 2015 #27 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er en glad og humoristisk person. Er sosial og utadvent Omsorgsfull og snill Barnslig og leken Er litt sta av og til Veldig glad i musikk og mennesker, men trives også alene. Kreativ og handlingsorientert Teknisk innsikt Liker å diskutere alt mellom himmel og jord. Er veldig glad i naturen og å gå turer i skog og mark. Men liker også shopping. Er forfengelig av meg og like å pynte meg, også til hverdags .
Gothminister Skrevet 10. mars 2015 #28 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er en glad og humoristisk person. Er sosial og utadvent Omsorgsfull og snill Barnslig og leken Er litt sta av og til Veldig glad i musikk og mennesker, men trives også alene. Kreativ og handlingsorientert Teknisk innsikt Liker å diskutere alt mellom himmel og jord. Er veldig glad i naturen og å gå turer i skog og mark. Men liker også shopping. Er forfengelig av meg og like å pynte meg, også til hverdags . Du høres nesten normal ut du. Hva får deg til og oppsøke steder som dette da? 1
Gjest Godjente Skrevet 10. mars 2015 #29 Skrevet 10. mars 2015 Du høres nesten normal ut du. Hva får deg til og oppsøke steder som dette da? Må være et øyeblikk av gal spontanitet.. Neida, liker å diskutere Spennende å se hva som bor i folk, meningene deres og at vi kan være så forskjellige
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #30 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er en hyggelig, snill og engasjert person. Folk vil ofte beskrive meg som grei og inkluderende, da jeg ofte får med de som sitter for selv til å bli med på noe. Føler tiltross for at jeg er sosialt frampå at jeg er litt for konfliktsky og underdaning da jeg har en tendens til å gi meg altfor lett i diskusjoner og konflikter. Jeg sliter også med å si nei noe som egentlig irriterer meg veldig. Trivsel absolutt best i selskap med andre og er svært aktiv i diverse veldedighetsorganiasjoner. Jeg kan være litt rotete og stresset en gang i blandt og rote til arbeidsoppgaver, men jeg er absolutt ikke redd for å spørre om hjelp. Når det kommer til humor så ler jeg av det meste som ikke går utover andre. Ellers er jeg en ganske følsom person som lett kan overveldres av følelser. Kan for eksempel altfor lett begynne å gråte av triste filmscener og sånt Jeg vet ikke om du er en reell person eller om du bare troller her på forumet, men det du skriver her er ganske motsatt av hvordan du oppførte deg i en tråd om psykisk helse her forleden. Om du mener det du skriver viser du utrolig lite selvinnsikt. Anonymous poster hash: 61b86...0fc 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #31 Skrevet 10. mars 2015 Hm. Jeg er i utgangspunktet en rolig person som er lett å underholde. Jeg er omgjengelig og sosial men egentlig ingen utadvendt person av natur, det er noe jeg har jobbet med siden jeg begynte i min første jobb, fikk mye kundekontakt og dyrebar erfaring derfra. Jeg snakker lett med fremmede, er vel en typisk "small-talker", så lenge jeg får respons nok skal jeg klare å holde praten i gang Anonymous poster hash: 578a6...665 1
Gothminister Skrevet 10. mars 2015 #32 Skrevet 10. mars 2015 Må være et øyeblikk av gal spontanitet.. Neida, liker å diskutere Spennende å se hva som bor i folk, meningene deres og at vi kan være så forskjellige Det er godt. Det er vel pga. at man er glad i og diskutere man stikker hode inn i nettdebatt galskapen.
Gjest Chloe87 Skrevet 10. mars 2015 #34 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er veldig forsiktig. Beskjeden. Snakker lite i samlinger, men gjerne mye på tomannshånd. Er veldig ryddig og er avhengig av å ha orden rundt meg. Trives godt i selskap, men trives også godt for meg selv. Tenker mye. Kan være ganske dumdristig og sta. Til tider egoistisk, men samtidig veldig glad i å dele og gi til andre. Tuller mye.
MajorasMaske Skrevet 10. mars 2015 #35 Skrevet 10. mars 2015 Jeg vet ikke om du er en reell person eller om du bare troller her på forumet, men det du skriver her er ganske motsatt av hvordan du oppførte deg i en tråd om psykisk helse her forleden. Om du mener det du skriver viser du utrolig lite selvinnsikt. Tullprat, en kan være en fantastisk person selv om man spøker med noen innimellom.
Gjest Reza08 Skrevet 10. mars 2015 #36 Skrevet 10. mars 2015 Føler selv at jeg er en rolig type, som ofte er veldig tankefull. Tenker veldig mye over ulike momenter i livet mitt. Er en person som liker å være sosial, samtidig som jeg trenger en del tid for meg selv. Har lett for å sette meg inn i andres situasjon, og vil gjerne hjelpe de rundt meg. Er pliktoppfyllende og lojal. Humoristisk er også et ord som kan beskrive meg mye. Liker å tulle med folk. Kan også være litt melankolsk innimellom. Liker å diskutere, men om jeg møter bedrevitere kan det bli litt temperatur på sakene. Blir sjelden sint, men kan bli skikkelig sur om noen klarer å få meg i veldig dårlig humør.
Christiania_Oslo Skrevet 10. mars 2015 #37 Skrevet 10. mars 2015 Som regel blid og positiv, men skjer det en stor negativ hendelse blir jeg sur,stille og pessimist resten av dagen. Glad i sosiale sammenkomster,men foretrekker en liten gruppe mennesker fremfor fest med 50 ukjente. Liker alenetid. Er tenkende og prøver alltid å se den andres ståsted, venner sier jeg er "forståelsesfull" og at jeg "alltid får frem nye tanker og forstår situasjonen". Glad i smalltalk, snakker ofte litt ekstra med mennesker som jobber i butikker, derfor jeg liker Olivers og Co pga de har evne til smalltalk, men av de som er stille blir jeg nok oppfatta litt "rar". Har en smått seksuell humor, blir ikke støtt av sex vitser. Kan bli fort sint,men er alltid kortsint. Bekymrer meg fort litt for mye om noe, selvom det som regel løser seg.
Christiania_Oslo Skrevet 10. mars 2015 #38 Skrevet 10. mars 2015 Hm. Jeg er i utgangspunktet en rolig person som er lett å underholde. Jeg er omgjengelig og sosial men egentlig ingen utadvendt person av natur, det er noe jeg har jobbet med siden jeg begynte i min første jobb, fikk mye kundekontakt og dyrebar erfaring derfra. Jeg snakker lett med fremmede, er vel en typisk "small-talker", så lenge jeg får respons nok skal jeg klare å holde praten i gang Anonymous poster hash: 578a6...665 Smalltalkers unite!!!
Gothminister Skrevet 10. mars 2015 #39 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Ja, hvordan er personligheten din? Kan starte med meg selv: Anonymous poster hash: 7311c...471 Jeg er stort sett kvalm spydig og motbydelig og det de positive sidene. Endret 10. mars 2015 av Gothminister
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #40 Skrevet 10. mars 2015 Tullprat, en kan være en fantastisk person selv om man spøker med noen innimellom. Å si at noen fortjente å bli misbrukt som barn og at det var en forsmak på karma er ikke "å spøke med noen". Det er ondskap. Anonymous poster hash: 61b86...0fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå