fullførsetningen Skrevet 10. mars 2015 #41 Skrevet 10. mars 2015 - Sta, vil aldri gi opp mine idealer eller målsetninger - Liker å gå mot strømmen - Temperamentsfull - Langsint - Rastløs, kjeder meg lett - Nervøs, stresser altfor lett - Lett for å tenke negativt, men samtidig optimistisk (tror det meste kan løse seg) - Sjenert, men liker å ha folk rundt meg/å være sosial, men.. - Er samtidig litt kresen/kommer ikke like godt overens med alle mennesketyper - Melankolsk - Har en underfundig sans for humor som helt sikkert bare jeg forstår...
Gjest incognita Skrevet 10. mars 2015 #42 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Jeg er: - rastløs - sta - nevrotisk - omsorgsfull - trygg på meg selv - rotløs - grublende - tørrvittig - usikker - snill - ambisiøs - sosial men elsker mitt eget selskap - døgnvill - egenrådig - blid og fornøyd - selvstendig - analytisk Endret 10. mars 2015 av incognita 1
MajorasMaske Skrevet 10. mars 2015 #43 Skrevet 10. mars 2015 Å si at noen fortjente å bli misbrukt som barn og at det var en forsmak på karma er ikke "å spøke med noen". Det er ondskap. Det var ikke hva jeg sa, uansett.
Snufkin Skrevet 11. mars 2015 #44 Skrevet 11. mars 2015 Jeg er ganske omtenksom og bryr meg mye om de rundt meg, selv om jeg har noen egoistiske tendenser og som regel prioriterer meg selv først. Jeg er en ganske nostalgisk person som får meg til å virke litt barnslig - jeg liker å se på filmer/barne-TV fra da jeg var liten og å mimre om gamle dager. Jeg har mange interesser(innenfor musikk, film/tv, politikk, kunst, litteratur, og sikkert mer) som jeg er VELDIG dedikert ovenfor. Om jeg finner noe jeg liker så blir jeg nysgjerrig og jeg elsker å lære om ting som interesserer meg. Jeg er(eller var?) en ganske kreativ person, men har lagt mesteparten av det bak meg pga min psyke. Jeg har sterke meninger om det meste og jeg er ikke redd for å si hva jeg mener, uansett hva eller hvem det angår. Jeg er ganske sta og viljesterk så jeg står fast på det jeg mener, vil og/eller tror. Jeg elsker å hjelpe og tilfredsstille andre, spesielt mine nærmeste. Jeg er svært følsom, men jeg er ganske flink på å skjule det, noe som kanskje får meg til å virke litt kald og følelsesløs. Har god sans for humor og liker å spøke eller lette på stemningen, men vil ikke si at jeg er en useriøs person av den grunn. Nå orker jeg ikke å skrive mer, men alt i alt vil jeg si at jeg har en spennende, kompleks og omfattende personlighet.
Haru Skrevet 11. mars 2015 #45 Skrevet 11. mars 2015 Det er ikke opp til meg å dømme. Det ville vært galt av meg å dømme. Det er kun publikumet som kan dømme min oppførsel etter nokk tilstedeværelse, samtale, observasjon og analysering.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #46 Skrevet 11. mars 2015 Det er ikke opp til meg å dømme. Det ville vært galt av meg å dømme. Det er kun publikumet som kan dømme min oppførsel etter nokk tilstedeværelse, samtale, observasjon og analysering. Eventuelt kan du bruke selvinnsikt eller basere deg på tilbakemeldinger du alt har fått. (*nok) Anonymous poster hash: 61b86...0fc
julie90 Skrevet 11. mars 2015 #47 Skrevet 11. mars 2015 - Utadvent - Selvsikker - Glad - Omtenksom - Sta - Sosial - Rastløs - Masete og litt oppmerksomhetssyk med kjæresten - Følsom - Uroer meg en del, men kun på innsiden. - Litt sjefete i jobbsammenheng. Foretrekker å være leder, og gjøre ting på min egen måte. - Trives i mitt eget selskap. - Opptatt av å ha det ryddig, og opptatt av at leiligheten skal se bra ut, at jeg skal se bra ut. - Glad i å lage mat
Haru Skrevet 11. mars 2015 #48 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Eventuelt kan du bruke selvinnsikt eller basere deg på tilbakemeldinger du alt har fått. (*nok) Anonymous poster hash: 61b86...0fc DU/DERE kan, men jeg kan ikke. Kall det en moralsk kode. Teorien bak det hele er at om du spør en sinnsyk person om han er slem eller gal, vil han mest sannsynlig si at alt er ok. Gale folk vet som regel ikke at de er gale. Derfor er ikke min mening om meg selv viktig. Jeg kan gjøre antakelser, men det teller ikke. Kombiner dette med det faktum at mennesker har av natur, en viss tendens til å ignorere feil og minus med seg selv. Dette er det som i Jungiansk Psykologi kalles for Skyggen. Det er den delen med oss selv vi frykter for å innse og som vi vil flykte fra. Som for eksempel arroganse http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_(psychology) Endret 11. mars 2015 av Haru
Sisyfosine Skrevet 11. mars 2015 #49 Skrevet 11. mars 2015 - Snill - Godhjertet - Nysgjerrig - Smart - Følsom - Omtenksom - Beskjeden - Stille, rolig - Chill kontrollfreak - Forsiktig - Oppmerksomhetssyk - Avhengig, needy, klengete - Engstelig - Tålmodig - Søt
melatonin Skrevet 12. mars 2015 #50 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er ikke scizofren, men er en helt annen person på jobb enn hjemme. På jobb er jeg nesten alltid blid, empatisk og tålmodig, så tar jeg av meg uniformen og drar hjem og blir et monster. Kanskje ikke så ille, men er stor forandring. Hjemme er jeg introvert, liker ikke besøk, mye lyd eller mye folk. Trives best med samboer og nære venner. Kan virke veldig kald og hard vistnok, men jeg har alikevel mye respekt for folk og hater å såre eller fornærme.Jeg blir lett irritert, kan bli sint og en skjelden gang langsint, jeg glemmer aldri, men går aldri å surmuler. Hater å vise følelser, spesielt om jeg er trist eller såret(kanske derfor noen mener jeg er kald). Elsker å bruke kroppen, bygge muskler, jobbe hardt, bruke store verktøy og maskiner, er derfor litt guttejente. Perfeksjonist i hjemmet, dyrelsker, friluftsliventusiast, barnslig og veldig B-menneske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå