AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #41 Skrevet 9. mars 2015 Fordi vi har mer av et hormon som visstnok skal få oss til å gråte fire ganger mer enn menn. Det er likevel en del forskjeller ute og går innad i kjønnene. Og dere skal være 50% av ledere i store selskaper? Som begynner å grine i styremøtene for den minste ting... Anonymous poster hash: 4d473...b33
absinthia Skrevet 9. mars 2015 #42 Skrevet 9. mars 2015 Og dere skal være 50% av ledere i store selskaper? Som begynner å grine i styremøtene for den minste ting...Anonymous poster hash: 4d473...b33 Det skjer nok temmelig sjeldent du. De fleste gråter når de er hjemme og ofte ganske alene. Jeg har derimot vært vitne til en mann som kastet stoler etter og på de han satt i styremøte med. Ufrivillig vært tilhører/ tilskuer til roping, banking i bord, utskjelling og banning på møter som burde vært mulig å holde på saklig nivå, fra menns side, uten at jeg tror at dette er noe som er typisk for menn, Hadde foretrukket om de gjeldende hadde grått noen tårer i sin fortvilelse i steden for. 1
herzeleid Skrevet 10. mars 2015 #43 Skrevet 10. mars 2015 Vil anta at dette er et trekk kvinner har utviklet som en selvforsvarsmekanisme, som i en tid der vi alle har det veldig godt kommer frem i litt "rarere" anledninger. Mens mannen tross alt har vært den fysisk overlegne har nok kvinnen i større grad vært avhengig av å appellere til mannens følelser for å få beskyttelse og for at han skulle forsørge et eventuelt barn.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #44 Skrevet 10. mars 2015 Si det. Har et par venninner som er slik. Alt som ikke går deres vei reageres med hylgrining som en trassig treåring hadde vært misunnelig på. De har vel bare lært at slik atferd lønner seg... Anonymous poster hash: 31ad9...b27 Hehe.. Jeg prøver å lære min bonusdatter på 14 akkurat dette.. Hun har lært at sipping og grining løser det meste.. For hver minste ting hun ikke får lov til så hyler hun.. Far og mor gir etter.. Jeg bare ser dumt på henne når hun begynner til meg.. Det siste jeg gjør når hun begynner er å gi etter.. Anonymous poster hash: 45644...dc8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #45 Skrevet 10. mars 2015 Programmet det snakkes om er britisk. Jeg mener at, når en sier ja til 12000 pund for at mannen skal lage brylluppet uten kvinnens innblanding, så må det bli som det blir når mannen bestemmer kjolen. Etter min mening så burde hun ikke sagt ja til TVselskapets tilbud, for den som er med på leken, får selv smake steken. Går også en norsk versjon av programmet på Bliss? (Er ikke sikker på om det er Bliss) Har sett litt på to av de norske og ingen av de jentene har oppført seg som noen av de britiske har gjort. Er kjolen SÅ viktig for jenta, så bør hun si nei til konseptet. Anonymous poster hash: 8687a...28a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå