Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #1 Del Skrevet 15. august 2004 Flisene og den ene malte veggen ved komfyren, er inngrodd av fett. Har prøvd å bruke både jiff kjøkken spray og kraftvask (spesialmiddel. til svært fettede flater, kjøpt i malebutikk), men ingen av produktene fikk til å fjerne fett flekkene. VIl sammenligne fettflekkene med fludrit som sitter på vindu. Små sprutflekker som er svært seige og harde, og som er helt umulig å fjerne med det jeg har brukt til nå. Er det noen som har et godt tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. august 2004 #2 Del Skrevet 15. august 2004 Jif universal (?), Jif sprayflaske med grønt innhold. Den tar det meste, mener vi brukte den rundt komfyren da vi flyttet fra hybelen. Sprøyta godt på, og gnikket skikkelig, må innrømme at det var Ordensmannen som tilslutt fikk det vekk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2004 #3 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg ville prøvd med en blanding av zalo og salmiakk. Begge er fettløsende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #4 Del Skrevet 15. august 2004 Takk! Fettet satt kanskje ikke like lenge på deres vegger, som her. Misstenker at det fettet har sittet i mange år. Dette har tidlieger vært en utleie leilighet, og som vi vet tar folk ikke like godt vare på det de leier som de eier. Det jeg prøver å si, er at de som bodde her før antagelig ikke brydd seg videre om dette. Får se om jeg finner et vidundermiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. august 2004 #5 Del Skrevet 15. august 2004 Skrubb med svamp fra Scotchbrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 Vaske oftere+ tørke av fliser hver gang man har kokt.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. august 2004 #7 Del Skrevet 16. august 2004 ovnrens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 16. august 2004 #8 Del Skrevet 16. august 2004 Salmiakk tar alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #9 Del Skrevet 10. september 2004 Enjo, kjempe bra enjo.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. september 2004 #10 Del Skrevet 11. september 2004 Salmiakk tar alt bare husk å ha åpne vinduer når du holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ann-k Skrevet 11. september 2004 #11 Del Skrevet 11. september 2004 dette virker kjøp mr muscle ovnsrens tar inngrod fett både inni og oppå komfyr vifte og på sidene og flisene bak komfyr.vidundermiddel husk bruk hansker lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå