AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #81 Skrevet 22. mars 2015 Hvis man følger med ser man at de skifter klær og/eller hva de spiser maks to ganger pr episode.. Men noen skifter ikke i det hele tatt.. Så det vi vet er at de ser alt i et jafs over en eller to dager. De får en DVD med hva de skal de på, og kameraet blir satt opp samtidig og det sitter folk fra tv produksjonen i et annet rom som styrer de. Og tar alt med seg hjem når de er ferdige med opptak. Anonymous poster hash: 77eb7...a2e 3
Haru Skrevet 23. mars 2015 #82 Skrevet 23. mars 2015 prøver du å fortelle meg at det faktisk finnes ting der ute som er mer tragisk en Paradise Hotel??
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #83 Skrevet 23. mars 2015 Dere som ikke liker det, har dere sett på programmet? Anonymous poster hash: 72d9d...320 3
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2015 #84 Skrevet 23. mars 2015 Dere som ikke liker det, har dere sett på programmet? Anonymous poster hash: 72d9d...320 Og hvis de har sett på programmet og ikke liker det: se på noe annet! Vanskeligere er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #85 Skrevet 23. mars 2015 Dere som ikke liker det, har dere sett på programmet?Anonymous poster hash: 72d9d...320 Kan de umulig ha gjort! Et av favorittprogrammene mine!Anonymous poster hash: cafb8...d83 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #86 Skrevet 23. mars 2015 Og hvis de har sett på programmet og ikke liker det: se på noe annet! Vanskeligere er det ikke. Poenget var at det er lett å forhåndsdømme. Jeg sa det samme, syntes det hørtes tullete ut med et slikt program og gikk dermed glipp av sesong 1. Nå etter å ha sett det, elsker jeg det! Derfor jeg spør.. Anonymous poster hash: 72d9d...320 3
fruBeist Skrevet 23. mars 2015 #87 Skrevet 23. mars 2015 Poenget var at det er lett å forhåndsdømme. Jeg sa det samme, syntes det hørtes tullete ut med et slikt program og gikk dermed glipp av sesong 1. Nå etter å ha sett det, elsker jeg det! Derfor jeg spør..Anonymous poster hash: 72d9d...320 http://tv.nrk.no/serie/sofa
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #88 Skrevet 23. mars 2015 http://tv.nrk.no/serie/sofa Men sesong 1 kan ikke sees der, bare de siste episodene Anonymous poster hash: 72d9d...320
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #89 Skrevet 23. mars 2015 Det eneste jeg vet om Tore er at han har jobba i Sonen på tv2, så prøvde han seg også på the Voice men gikk ikke videre Tror de måtte bli telefonselgere til slutt..Anonymous poster hash: 06ad0...e7b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #91 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har aldri blitt så opphengt i en serie før! Var nødt til å tvinge vennene mine til å se på det så jeg kunne diskutere det med noen. Ble så ufattelig glad i menneskene. Lo og lo av Tore, han vil jeg kidnappe og sette i min egen sofa. Håper så innmarri det blir en sesong 3. Tror jeg likte sesong 2 bedre ettersom jeg var blitt bedre "kjent" med de ulike personene. Anonymous poster hash: 61e51...522 3
Shai Skrevet 25. mars 2015 #92 Skrevet 25. mars 2015 Jeg har aldri blitt så opphengt i en serie før! Var nødt til å tvinge vennene mine til å se på det så jeg kunne diskutere det med noen. Ble så ufattelig glad i menneskene. Lo og lo av Tore, han vil jeg kidnappe og sette i min egen sofa. Håper så innmarri det blir en sesong 3. Tror jeg likte sesong 2 bedre ettersom jeg var blitt bedre "kjent" med de ulike personene. Anonymous poster hash: 61e51...522 Håper også det blir en 3. sesong! Så aldri 1. sesongen, og skulle ønske jeg gjorde det, det ble jo favorittprogrammet mitt etter hvert 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #93 Skrevet 25. mars 2015 Håper også det blir en 3. sesong! Så aldri 1. sesongen, og skulle ønske jeg gjorde det, det ble jo favorittprogrammet mitt etter hvert Sesong 1 gikk kun på nett-tv så kanskje derfor. Men de ble så populære at de sendte sesong 2 på tv Håper på en sesong til jeg også, håper i tillegg de bytter ut noen.. Feks det unge paret, venninnene og storfamilien. (Ikke Prøis, men de som ligger på madrasser på gulvet, er vel 4 barn, foreldre + bestemor). De er ikke underholdene nok. Anonymous poster hash: 77eb7...a2e 1
Shai Skrevet 25. mars 2015 #94 Skrevet 25. mars 2015 Sesong 1 gikk kun på nett-tv så kanskje derfor. Men de ble så populære at de sendte sesong 2 på tv Håper på en sesong til jeg også, håper i tillegg de bytter ut noen.. Feks det unge paret, venninnene og storfamilien. (Ikke Prøis, men de som ligger på madrasser på gulvet, er vel 4 barn, foreldre + bestemor). De er ikke underholdene nok.Anonymous poster hash: 77eb7...a2e Ååh, jeg elsker de venninnene! Men så lenge Adam og Tore er med, er jeg egentlig fornøyd 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #95 Skrevet 25. mars 2015 Sesong 1 ble vist på TV før jul. Anonymous poster hash: 0f631...0a4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #96 Skrevet 25. mars 2015 Syns den vennegjengen fra Grimstad kan kuttes.. De er litt kleine, haha Men resten av de er jo underholdende Anonymous poster hash: 7fa38...912 3
Meaty Skrevet 25. mars 2015 #97 Skrevet 25. mars 2015 Jeg synes programmet er veldig koselig! Det viser hvordan vanlige folk har det. Liker best Jan og Silvia, og jeg må si at Silvia er en utrolig pen, eldre dame! Litt rart er det vel kanskje at de har tatt med folk som har vært på TV før...Adam vant jo Sangstjerner som gikk på tv3 for en del år tilbake, og han var med i Homsepatruljen. Familien Prøis var med på Den store reisen på NRK, og jeg tror jeg har sett dem i et annet program også.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #98 Skrevet 25. mars 2015 Jeg synes programmet er veldig koselig! Det viser hvordan vanlige folk har det. Liker best Jan og Silvia, og jeg må si at Silvia er en utrolig pen, eldre dame! Litt rart er det vel kanskje at de har tatt med folk som har vært på TV før...Adam vant jo Sangstjerner som gikk på tv3 for en del år tilbake, og han var med i Homsepatruljen. Familien Prøis var med på Den store reisen på NRK, og jeg tror jeg har sett dem i et annet program også. Mor Prøis har vært med i serien på Forbindelser som gikk på FEM også, ja :-) Anonymous poster hash: 4f774...94a 1
LilleLerke Skrevet 26. mars 2015 #99 Skrevet 26. mars 2015 Så aldri sesong 1, var det akkurat de samme personene som var med da som i sesong 2? Noen som vet om det blir mer sofa?
Ixnay Skrevet 27. mars 2015 #100 Skrevet 27. mars 2015 Åååh har det vært en sesong 1 og? Hvorfor er ikke den tilgjengelig på nett? Jeg begynte så sent å se sesongen som gikk nå at jeg bare fikk med meg de siste episodene (syntes konseptet hørtes så tåpelig ut når det begynte at jeg ikke ga det en sjangs), og nå ligger ikke de episodene på nett heller Vil se meeer. Synes det er en herlig serie jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå