Gå til innhold

Sofa - det mest tragiske programmet så langt?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jaa, Adam og Tore er så søte.

Mener jeg leste et sted at begge er stand up-komikere. Har sett Adam på Latter Live, noen som vet om det stemmer at Tore også er det?

Det eneste jeg vet om Tore er at han har jobba i Sonen på tv2, så prøvde han seg også på the Voice men gikk ikke videre

Endret av #Sunrise
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min illusjon brast også, trodde de så på tv mens programmet gikk jeg :/, shit. Har tenkt av og til at akkurat nå sitter de i sofa og kommenterer, gleder meg til onsdag/torsdag :). Ja, ja, koselig alikevell.

Anonymous poster hash: 72d9d...320
  • Liker 1
Gjest Caroline91
Skrevet

Min illusjon brast også, trodde de så på tv mens programmet gikk jeg :/, shit. Har tenkt av og til at akkurat nå sitter de i sofa og kommenterer, gleder meg til onsdag/torsdag :). Ja, ja, koselig alikevell.

Hva er det egentlig som skjer da? :) Har skjønt at det ikke kan være samme dag, for de har alltid på seg samme klær.

Skrevet

Hva er det egentlig som skjer da? :) Har skjønt at det ikke kan være samme dag, for de har alltid på seg samme klær.

de drar hjem til dem å viser tv program som kommer på tv.så ser dem alt sammen på 1 dag

AnonymBruker
Skrevet

De blir vist programmene før de kommer på tv og de ser alt på samme gang :)

Skrevet

de drar hjem til dem å viser tv program som kommer på tv.så ser dem alt sammen på 1 dag

De blir vist programmene før de kommer på tv og de ser alt på samme gang :)

Men hva med når de så Nytt på nytt og Grand Prix da, og vi fikk se det uka etter at disse programmene hadde vært?

Skrevet

Men hva med når de så Nytt på nytt og Grand Prix da, og vi fikk se det uka etter at disse programmene hadde vært?

hmm godt spørsmål, jeg vet ikke hva dem gjør da, men kanskje dem har noen episoder hvor dem ser på tv?

Skrevet

hmm godt spørsmål, jeg vet ikke hva dem gjør da, men kanskje dem har noen episoder hvor dem ser på tv?

Og så hvis alt skjer samme dag så spiser noen av dem sinnsykt mye mat, siden de spiser under de fleste episodene! :P Som det unge paret, og Jan og Silvia!

Jeg vet ikke jeg altså, men jeg tror de filmer hver uke!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør du meg er det det mest intetsigende programmet som er laget. Ser på NRK nett-TV at det er populært. -av en eller annen grunn...

Anonymous poster hash: 2569a...c8a

Skrevet

Og så hvis alt skjer samme dag så spiser noen av dem sinnsykt mye mat, siden de spiser under de fleste episodene! :P Som det unge paret, og Jan og Silvia!

ja du sier noe der :P

AnonymBruker
Skrevet

De filmer to dager i uken.

Anonymous poster hash: 77eb7...a2e

• Liker 1
Skrevet

De filmer to dager i uken.

ok :) Var noen over her som trodde alt var spilt inn på en dag, der de så programmene før de ble sendt på tv. Var de jeg svarte :)

AnonymBruker
Skrevet

ok :) Var noen over her som trodde alt var spilt inn på en dag, der de så programmene før de ble sendt på tv. Var de jeg svarte :)

Det finnes nok ikke mange nok timer på en dag til å få til å se alle programmene på en gang... :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger Jan & Silvia, og Adam & Tore :D

Anonymous poster hash: 4f774...94a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun ene fra sofa, camilla (?) sa det i det klippet hvor hun ble intervjuet som noen linket til på forrige side :)

• Liker 1
Skrevet

Det finnes nok ikke mange nok timer på en dag til å få til å se alle programmene på en gang... :P

I know :P Derfor jeg sa jeg ikke trodde det var tilfelle ;)

Hun ene fra sofa, camilla (?) sa det i det klippet hvor hun ble intervjuet som noen linket til på forrige side :)

Jeg tror deg jo :P

AnonymBruker
Skrevet

I know :P Derfor jeg sa jeg ikke trodde det var tilfelle ;)

Jeg tror deg jo :P

Hun Camilla sa det ble spilt inn på en dag, ikke to.

Skrevet (endret)

Hva er poenget med å se på folk som ser på tv??? Kan noen forklare? TV underholdning har nådd bunnen, de er helt sikkert!! :balltre:

Endret av KG dama
Skrevet

Det er nok forskjell, disse som ikke bor sammen, Camilla og Linda f.eks er det vel bedre å ta alt på en dag. men derimot Jan og Silvia som bor sammen kan jo filme over flere dager

Skrevet

ELSKER Sofa <3 Spesielt Jan og Silvia, Adam og Tore, de som røyker inne og har campingplass og familien Prøis :-) Håper det fortsetter i det uendelige :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...