AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Del Skrevet 7. mars 2015 Skal studere på universitetet og lurer på om det spiller noen rolle hvor langt jeg bor unna skolen? Jeg bor sammen med bestemor 3 km unna foreldrene mine, får jeg stipend? Anonymous poster hash: 440cf...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Del Skrevet 7. mars 2015 www.lanekassen.no Anonymous poster hash: 6b3c7...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Del Skrevet 7. mars 2015 Spiller ingen rolle hvor langt unna du bor nei.Anonymous poster hash: 7f3a4...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Del Skrevet 7. mars 2015 Avstanden spiller ingen rolle. Enkelt og greit. Det er kun på videregående at avstander betyr noe: For høyere utdannelse er det eneste som betyr noe at du ikke bor i samme boenhet som foreldrene dine. Om du bor 100 meter fra foreldrene dine og 50 meter fra lærestedet betyr ingenting, du kan likevel få stipend. Anonymous poster hash: fe38e...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Del Skrevet 7. mars 2015 www.lanekassen.no Anonymous poster hash: 6b3c7...c25 hvis jeg fant det der så hadde jeg ikke spurt... Anonymous poster hash: 440cf...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå