NeverMore Skrevet 9. mars 2015 #41 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Eller, livet er for kort til å omgås menneksker uten sans for musikk (nei, dagens listepop har ingenting med musikk å gjøre, med visse unntak, haha).Listepop hverken har vært, er eller vil noensinne ligge innafor kategorien "musikk". Man velget jo som regel sine omgangsvenner/partnere utfra felles preferanser..hos meg er felles musikksmak viktig. Mulig idiotisk, men dog viktig. Endret 9. mars 2015 av NeverMore
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2015 #42 Skrevet 9. mars 2015 Listepop hverken har vært, er eller vil noensinne ligge innafor kategorien "musikk". Man velget jo som regel sine omgangsvenner/partnere utfra felles preferanser..hos meg er felles musikksmak viktig. Mulig idiotisk, men dog viktig. Faktisk var listepop av bedre kvalitet før. Sjekk denne: http://www.aftenposten.no/kultur/musikk/Nymotens-musikk-er-larmende-og-ensformig-6951812.html Men jeg er ute på byen, og hun jeg prater med ikke eier rytme i kroppen hvis vi er på dansegulvet, så er det direkte turnoff.
draug 75 Skrevet 9. mars 2015 #43 Skrevet 9. mars 2015 TS, jeg tror ikke du skal bekymre deg. Forresten chattet jeg i helga med ei som ikke hadde hørt om L.v. Beethoven. Da det ble klart hvem det var snakk om og genren, var jeg for smart, skoleflink, arrogant og for mye av en viktigper for henne. Jeg kunne jo umulig like sånn drittmusikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå