Gjest FuturePrimitive Skrevet 7. mars 2015 #21 Skrevet 7. mars 2015 Sånn var jeg litt da jeg var 14 også. Men man vokser heldigvis i fra det
minister-mio Skrevet 7. mars 2015 #22 Skrevet 7. mars 2015 Sånn var jeg litt da jeg var 14 også. Men man vokser heldigvis i fra det jeg var 24 da jeg spurte mannen om han likte mitt favorittband fordi det var viktig for meg om vi skulle bli mer seriøse at han gjorde det
Bergen1974 Skrevet 7. mars 2015 #23 Skrevet 7. mars 2015 Husker jeg måtte gjøre det slutt med ei dame etter jeg spurte henne om hvilken farge hun likte best, hun svarte rød ???? Hallo nytteløst og være sammen med i som liker rød. 2
Bergen1974 Skrevet 7. mars 2015 #24 Skrevet 7. mars 2015 Jeg var så uheldig i mitt 3 ekteskap at heg hadde glemt og spørre henne om et viktig spørsmål, jeg var veldig usikker om jeg skulle spørre for jeg var redd hun svarte feil, 2 mnd etter bryllupet klarte jeg ikke og holde meg lenger jeg måtte spørre, jeg motet meg opp og spurte, kjøre Anne hvilken by i Norge er det flest menn som har bart, hun så på meg lenge og svarte til slutt Kristiansand åååååååååå herregud tenkte jeg, nå er vi skilt og jeg giftet meg med ei dame jeg traff i Trondheim på et seminar. 2
NeverMore Skrevet 7. mars 2015 #25 Skrevet 7. mars 2015 Livet er for kort til å omgåes mennesker man ikke deler musikksmak med. 1
Heart Skrevet 7. mars 2015 #27 Skrevet 7. mars 2015 Det går da ikke an å ikke har HØRT om Bowie. Enig, da må man jo ha bodd på lukket institusjon. Og seriøst, who'll love a lad insane? 1
Gjest Skrevet 7. mars 2015 #28 Skrevet 7. mars 2015 Hadde noen jeg datet noen som sa de likte Dawid Bowies ville jeg dumpet de på flekken. Dårlig musikksmak er en soleklar dealbreaker. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #29 Skrevet 8. mars 2015 Hadde noen jeg datet noen som sa de likte Dawid Bowies ville jeg dumpet de på flekken. Dårlig musikksmak er en soleklar dealbreaker. Velkommen tilbake Gjest Forumet har ikke vært det samme uten. Musikksmak må ikke matche, men de må heller ikke krasje. Jeg og mannen hører på forskjellig musikk, men innenfor samme sjangrer Anonymous poster hash: d55f5...a39
Silfen Skrevet 8. mars 2015 #30 Skrevet 8. mars 2015 Velkommen tilbake Gjest Forumet har ikke vært det samme uten. Musikksmak må ikke matche, men de må heller ikke krasje. Jeg og mannen hører på forskjellig musikk, men innenfor samme sjangrer Anonymous poster hash: d55f5...a39 Det er en fake gjest. TS derimot, er Gjest. 2
Gjest O.G. Skrevet 8. mars 2015 #31 Skrevet 8. mars 2015 Det er en fake gjest. TS derimot, er Gjest. Takk for at du sa fra.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #33 Skrevet 8. mars 2015 Hvor gammel er du TS? Jeg er 20, har aldri hørt om David Bowie før nå, synes ikke musikken hans var noe spesielt bra heller. Anonymous poster hash: 7e830...a42
Gjest Raggy Skrevet 8. mars 2015 #34 Skrevet 8. mars 2015 Hvis en fyr da ikke har nok kjennskap til David Bowie, introduserer du da denne fyren for David Bowie for å se om han liker det, eller lar du han gå? Det finnes jo så mye musikk å høre på... kan jo være at en fyr hadde likt det, hvis han bare hadde vært introdusert. Og er mannen ellers riktig for deg, så vil sikkert din entusiasme for musikken kunne smitte litt over. Jeg kunne jo sagt det samme om metal, f.eks. Som er en musikksjanger som står mitt hjerte nært. At hvis ikke dama liker metal, da er jeg ikke interessert. Men det gjør jeg altså ikke. Men selvfølgelig, hvis dama overhodet ikke tåler metal, da blir det meget vanskelig... Så sykt sær kan man jo egentlig ikke være, men jeg vil kun ha menn som liker metal og rocknroll, hadde vridd hue av en som digga country feks...
Cashbah Skrevet 8. mars 2015 #35 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er veldig kresen på gutter når det kommer til deres musikksmak. Synes musikksmaken til mennesker sier veldig mye om dem. De trenger ikke høre på akkurat det jeg hører på, eller samme sjanger, men de må på en måte vise at de klarer å skille seg ut fra mengden ved å ikke bare høre på topp 20. Samme går for klesstil, filmsmak osv. Det kjedeligste jeg vet er uoriginale mennesker.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #36 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er veldig kresen på gutter når det kommer til deres musikksmak. Synes musikksmaken til mennesker sier veldig mye om dem. De trenger ikke høre på akkurat det jeg hører på, eller samme sjanger, men de må på en måte vise at de klarer å skille seg ut fra mengden ved å ikke bare høre på topp 20. Samme går for klesstil, filmsmak osv. Det kjedeligste jeg vet er uoriginale mennesker. 90% av alle du møter på i dette livet kommer til å være uorginale mennesker, eller så er de originale på vis som ikke tiltaler deg overhodet. Get Real. Saueflokkmentalitet er normen her til lands. Anonymous poster hash: 5dff0...c8e
Cashbah Skrevet 8. mars 2015 #37 Skrevet 8. mars 2015 90% av alle du møter på i dette livet kommer til å være uorginale mennesker, eller så er de originale på vis som ikke tiltaler deg overhodet. Get Real. Saueflokkmentalitet er normen her til lands. Ingen av mine venner er uoriginale, heller ikke jeg Så joda, vi finnes, du må bare vite hvor du skal lete. For min del unngår jeg de vanligste utestedene, da jeg har større sjanse for å treffe gutter jeg har lite til felles med.
Knirke Skrevet 8. mars 2015 #38 Skrevet 8. mars 2015 Jeg dumper lett en fyr hvis han ikke ler av Monty Python
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2015 #39 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Livet er for kort til å omgåes mennesker man ikke deler musikksmak med. Eller, livet er for kort til å omgås menneksker uten sans for musikk (nei, dagens listepop har ingenting med musikk å gjøre, med visse unntak, haha). Endret 9. mars 2015 av sjonkelrolf
OnFire Skrevet 9. mars 2015 #40 Skrevet 9. mars 2015 Hvis en fyr ikke liker David Bowies musikk eller ikke en gang har hørt om Bowie, da dumper jeg ham lett. Da er kanskje ikke forhold noe for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå