Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en fyr ikke liker David Bowies musikk eller ikke en gang har hørt om Bowie, da dumper jeg ham lett.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og folk lurer på hvorfor det blir flere single

Anonymous poster hash: ec7a9...3f8
  • Liker 2
Gjest Vevila
Skrevet

Jeg har hørt mer urimelige krav enn det, så kjør på. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Du vil heller dumpe en som ikke har hørt om Bowie enn å la ham oppdage det sammen med deg?

Anonymous poster hash: 0575b...339
Skrevet

Du vil heller dumpe en som ikke har hørt om Bowie enn å la ham oppdage det sammen med deg?

Anonymous poster hash: 0575b...339

Har man gått et helt liv uten å oppdage Bowies genialitet så er en mann for dum.

Skrevet (endret)

Hvis en fyr da ikke har nok kjennskap til David Bowie, introduserer du da denne fyren for David Bowie for å se om han liker det, eller lar du han gå? Det finnes jo så mye musikk å høre på... kan jo være at en fyr hadde likt det, hvis han bare hadde vært introdusert. Og er mannen ellers riktig for deg, så vil sikkert din entusiasme for musikken kunne smitte litt over.

Jeg kunne jo sagt det samme om metal, f.eks. Som er en musikksjanger som står mitt hjerte nært. At hvis ikke dama liker metal, da er jeg ikke interessert. Men det gjør jeg altså ikke.

Men selvfølgelig, hvis dama overhodet ikke tåler metal, da blir det meget vanskelig...

Endret av fullførsetningen
  • Liker 1
Gjest tomasjj
Skrevet

Ja, du er vanskelig. ;)

Du kan introdusere han for Bowie, han kan forhåpentligvis introdusere deg for noe annet som han synes er veldig interessant.

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Hvis en fyr ikke liker David Bowies musikk eller ikke en gang har hørt om Bowie, da dumper jeg ham lett.

Ok. :jolie:

:rolleyes:

Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

irrlys, mod.

Gjest Amémonos
Skrevet

Finnes det noen over 5 år som ikke har hørt om David Bowie?

Skrevet

Finnes det noen over 5 år som ikke har hørt om David Bowie?

det tenkte jeg også. De som foreslår hun skal introdusere han for bowie, det blir liksom som å introdusere for tannpuss eller øl. Er du voksen og ikke vært borti det blir det rart.
  • Liker 1
Skrevet

det tenkte jeg også. De som foreslår hun skal introdusere han for bowie, det blir liksom som å introdusere for tannpuss eller øl. Er du voksen og ikke vært borti det blir det rart.

Enig.

AnonymBruker
Skrevet

Bra at du gjør dette... :)

Anonymous poster hash: cd947...7e4

Skrevet

Ryddet for svar til moderering. Er det spørsmål tas dette på PM eller på Ris og ros.

irrlys, mod.

Skrevet

Syntes du fremstår som en reflektert person, jeg tenker helt slik som deg, jeg spør alle damene jeg dater om hvilken figur i teletubbis dem liker best og om den sier noe andet en Dipsy da dumper jeg dama.

• Liker 7
Skrevet

Syntes du fremstår som en reflektert person, jeg tenker helt slik som deg, jeg spør alle damene jeg dater om hvilken figur i teletubbis dem liker best og om den sier noe andet en Dipsy da dumper jeg dama.

Bra.

Skrevet

Du har sikkert barn, det er juks!

AnonymBruker
Skrevet

:danse::danse::danse:

Anonymous poster hash: c6739...763

Skrevet

He he har sett litt teletubbis halvvåken kl 0730 noen søndags morgener med unger ja :)

Skrevet

Det går da ikke an å ikke har HØRT om Bowie.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...