Pawn Hearts Skrevet 7. mars 2015 #21 Skrevet 7. mars 2015 Jeg mener vi kvinner får unormalt høye krav fra menn, mens de selv fantaserer om tynne supermodeller... Er det urimelig å sette krav til språkbruken? Det du skriver her, er omtrent som å si at kokker får unormalt høye krav fra restaurantkunder som har lyst på god mat. (Bare en språklig parallell, selvfølgelig.)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #22 Skrevet 7. mars 2015 Er det urimelig å sette krav til språkbruken? Det du skriver her, er omtrent som å si at kokker får unormalt høye krav fra restaurantkunder som har lyst på god mat. (Bare en språklig parallell, selvfølgelig.) 😂Anonymous poster hash: 09c87...a09
Gjest lipgloss Skrevet 11. mars 2015 #23 Skrevet 11. mars 2015 Det du kaller "forhold" var her bare eksempler på sex. Menn er en parodi av seg selv ingen sex ingen forhold
Cashbah Skrevet 11. mars 2015 #24 Skrevet 11. mars 2015 ingen sex ingen forhold Nei, men det er ikke alt et forhold består av heller.
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2015 #25 Skrevet 11. mars 2015 KG er ikke representativ for det norske folk. Overfladiske mennesker tiltrekkes slike forum.
Gjest lipgloss Skrevet 12. mars 2015 #26 Skrevet 12. mars 2015 Nei, men det er ikke alt et forhold består av heller. Det er helt sant,men ryker sexen så ryker forholdet,det er det som er limet mellom par:) eller er man bare venner
Cashbah Skrevet 12. mars 2015 #27 Skrevet 12. mars 2015 Det er helt sant,men ryker sexen så ryker forholdet,det er det som er limet mellom par:) eller er man bare venner Barnløse, unge kanskje, men når man kommer litt opp i årene finner man ting som er mye viktigere.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #28 Skrevet 13. mars 2015 Det er helt sant,men ryker sexen så ryker forholdet,det er det som er limet mellom par:) eller er man bare venner Det går fint an å ha romantiske følelser for noen selv om man ikke ønsker å være seksuelt intim. Aseksuelle kan også ha kjærester. Anonymous poster hash: 89fa1...2b6
Hardy_Poteter Skrevet 13. mars 2015 #29 Skrevet 13. mars 2015 Jeg mener vi kvinner får unormalt høye krav fra menn, mens de selv fantaserer om tynne supermodeller... Hva med å senke kravene litt, ta ei frodig dame med litt kjøtt på beina? At damer ønsker ordentlige menn er ikke det samme som skjønnhetstyranniet menn driver... Menn bedriver ikke skjønnhetstyrrani, det der ordner dere selv. JA takk til ei usminka, rufste og kul dame. 1
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #30 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Menn bedriver ikke skjønnhetstyrrani, det der ordner dere selv. JA takk til ei usminka, rufste og kul dame. Jeg får dessverre mye kritikk fra menn fordi jeg ønsker å være naturlig og usminka... Endret 13. mars 2015 av Cowboy Lotte
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #31 Skrevet 13. mars 2015 Jeg får dessverre mye kritikk fra menn fordi jeg ønsker å være naturlig og usminka... Du får ikke kritikk, du blir bare ikke valgt fordi du er smellfeit, antageligvis lite ansiktene og eller har en ganske dårlig personlighet. Det siste kommer veldig godt frem i innleggene dine her på KG. Du ender til nød opp med en greencardtrengende afrikaner. Får håpe for din del at han har diger tiss da, for det er det eneste kriteriet du har etter hva jeg har lest.Anonymous poster hash: d57f0...392
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #32 Skrevet 13. mars 2015 Du får ikke kritikk, du blir bare ikke valgt fordi du er smellfeit, antageligvis lite ansiktene og eller har en ganske dårlig personlighet. Det siste kommer veldig godt frem i innleggene dine her på KG. Du ender til nød opp med en greencardtrengende afrikaner. Får håpe for din del at han har diger tiss da, for det er det eneste kriteriet du har etter hva jeg har lest.Anonymous poster hash: d57f0...392 Føler det er svært uhøflig å være så slem og usjarmerende... Ja jeg er kanskje litt stor, men jeg er stolt over kroppen min, og er såå glad for at det finnes kjekke menn som liker jenter med litt former... Han må ikke bare ha stor kukk, men også være muskuløs og mandig...
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #33 Skrevet 13. mars 2015 Føler det er svært uhøflig å være så slem og usjarmerende... Ja jeg er kanskje litt stor, men jeg er stolt over kroppen min, og er såå glad for at det finnes kjekke menn som liker jenter med litt former... Han må ikke bare ha stor kukk, men også være muskuløs og mandig... Du har totalt mistet bakkekontakten og jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder bruke energi på å få deg ned igjen. "Litt former" er ikke det samme som feit. Du har totalt mistet perspektiv på hvordan attraktivitet fungerer her i verden, og du kan ikke forvente en kjekk muskuløs mann med stor penis om du ikke har noe å stille opp med selv. Det er stor konkurranse om disse. Hva får deg til å tro at de gidder velge deg?Anonymous poster hash: e6599...164 1
Gjest avocadoen Skrevet 13. mars 2015 #34 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Jeg er selv sammen med en mann som ikke er høy. Så jeg ser ikke dobbeltmoralen. Jeg synes både kvinner og menn får et enormt kroppspress her inne. "Dette er en sexy kvinne" og "dette er en sexy mann" og så er det bilde av modeller som er retursjert og har uoppnåelige kropper med mindre du har anoreksi og dør av at du er så tynn eller for menn at du må stå på treningssenter dag og natt I tillegg må du ha gigantiske pupper eller en penis på minimum 30 cm (lest at flere vil ha en penis på 20 cm som for meg er fra vaginaen og opp er godt over navlen så de kvinnene ønsker altså å bli pult i livmora). Hva er det som er vitsen med alt dette? Hva er det som er vitsen med å gjøre alt dere (altså til de som poster slikt) kan for at folk skal bli mest mulig usikker på kroppen sin? Hva godt kommer ut av spiseforstyrrelser, plastiske operasjoner osv? Ønsker dere virkelig et slikt samfunn? Ønsker dere at barna deres skal vokse opp med å tro at de må operere seg eller være syltynne eller muskelbunter for å bli likt av en mann eller kvinne? Jeg tror rett og slett at dere mennesker som holder på sånn rett og slett ikke tenker. Dere tenker ikke over hva dere poster. Dere ønsker bare å skade andre mest mulig og tenker ikke over at det samfunnet med det umenneskelige kroppspresset dere skaper vil slå tilbake på f.eks barna eller de fremtidige barna deres. Jeg er kvinne. Jeg er ikke sub. Vi er likestit i senga fordi ingen har et behov for å være dominant. Jeg har ikke store pupper. Jeg er ikke trang Jeg liker ikke sæd hverken på kroppen eller i munn. Jeg har ikke analsex Jeg vet ikke hva 2x håndfull pepper er, men jeg har pepper i skapet. Tror ikke det er 2 håndfuller Jeg vet ikke hvordan en rumpe smeller. Og det verste av alt så har jeg både indre og ytre kjønnslepper Jeg har heller ikke flat mage og jeg har hårete legger. Men til tross for alt dette som gjør at jeg er verdens mest uattraktive kvinne i følge KG er det ikke akkurat sjelden jeg blir lagt merke til av menn og jeg har til og med greid og fått meg en svært flott mann på alle måter. Jeg synes det er kjemperart at jeg blir sett på som attraktiv og så kommer jeg her inn og får høre at jenter med min kroppsform ser ut som gutter osv Så ikke gi etter for kroppspresset på KG folkens Edit: det blir alltid stille når jeg poster et sånt "sinnainnlegg" som dette Endret 13. mars 2015 av avocadoen 2
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 13. mars 2015 #35 Skrevet 13. mars 2015 Jeg mener vi kvinner får unormalt høye krav fra menn, mens de selv fantaserer om tynne supermodeller... Hva med å senke kravene litt, ta ei frodig dame med litt kjøtt på beina? At damer ønsker ordentlige menn er ikke det samme som skjønnhetstyranniet menn driver... Og kvinner har unormale høye krav til menn. Hva er poenge ditt ?
Gjest lipgloss Skrevet 13. mars 2015 #36 Skrevet 13. mars 2015 Det går fint an å ha romantiske følelser for noen selv om man ikke ønsker å være seksuelt intim. Aseksuelle kan også ha kjærester. Anonymous poster hash: 89fa1...2b6 Det vil alltid være unntak,slik ar det me alt,men somregel ryker forholdet etter at sexen er slutt,ikke noe poeng å være i et forhold da,da er man ikke mere en venner
Stjerneskudd 20 Skrevet 13. mars 2015 #37 Skrevet 13. mars 2015 Syntes begge kjønn bør skjerpe seg. Like ille alle sammen, mann som kvinne. Vi er alle sykt tragiske. Vi får heller bare lære å akseptere at ingen er perfekte. LOL. Selvtillit må gjøre vondt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå