AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Syns det er gøy hvordan kvinnene her slår hardt ned med en gang menn klager over div ting med dem. Mens flesteparten her mener småfolket ikke er verdt å være sammen med, dump de om de ikke er store nok. Det er helt sykt. Er det ingen som ser dobbeltmoralen? Tenkte derfor å debutere her på kg med mine meninger ang kvinners must for forhold. Er Hu ikke trang = dump Elsker Hu ikke spruten over alt =dump Tar Hu den ikke i ræva =dump Er Hu ikke submissiv =dump/lær henne. Nesten alle kvinner er sub innerst inne. Lærer ikke å suge =dump Minimum 2x håndfull pepper. En fast rompe som bouncer ordentlig Og smeller! Anonymous poster hash: 3b6a8...6d1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Syns det er gøy hvordan kvinnene her slår hardt ned med en gang menn klager over div ting med dem. Mens flesteparten her mener småfolket ikke er verdt å være sammen med, dump de om de ikke er store nok. Det er helt sykt. Er det ingen som ser dobbeltmoralen? Tenkte derfor å debutere her på kg med mine meninger ang kvinners must for forhold. Er Hu ikke trang = dump Elsker Hu ikke spruten over alt =dump Tar Hu den ikke i ræva =dump Er Hu ikke submissiv =dump/lær henne. Nesten alle kvinner er sub innerst inne. Lærer ikke å suge =dump Minimum 2x håndfull pepper. En fast rompe som bouncer ordentlig Og smeller! Anonymous poster hash: 3b6a8...6d1 Helt enig. Kvinner klager over at menn er hatsk overfor kvinner. Hva kam grunnen til det være? Jo de roper og skriker dump osv til alt som er "feil" med menn, men hyler som en stukken gris hvis menn har lignende krav. Da får man høre at man er en bitterkuk og alt mulig annet sykt. De er så dobbeltmoralsk som natten er lang. Kvinner med klasse fins ikke lenger nesten. At ikke kvinner ser dette selv er ubegripelig. De er noen bortskjemte unger som har daddy issues, de som holder på sånn..Anonymous poster hash: 09c87...a09 2
Cowboy Lotte Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Jeg mener vi kvinner får unormalt høye krav fra menn, mens de selv fantaserer om tynne supermodeller... Hva med å senke kravene litt, ta ei frodig dame med litt kjøtt på beina? At damer ønsker ordentlige menn er ikke det samme som skjønnhetstyranniet menn driver... 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Jeg mener vi kvinner får unormalt høye krav fra menn, mens de selv fantaserer om tynne supermodeller... Hva med å senke kravene litt, ta ei frodig dame med litt kjøtt på beina? At damer ønsker ordentlige menn er ikke det samme som skjønnhetstyranniet menn driver... Og du er den værste dobbeltmoralisten som eksiterer på kg. Herlighet er det mulig..Anonymous poster hash: 09c87...a09 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Jeg mener vi kvinner får unormalt høye krav fra menn, mens de selv fantaserer om tynne supermodeller... Hva med å senke kravene litt, ta ei frodig dame med litt kjøtt på beina? At damer ønsker ordentlige menn er ikke det samme som skjønnhetstyranniet menn driver... Dere kvinner har en ting å tenke på for å være attraktive; ikke bli feite. Er det for mye å kreve?Anonymous poster hash: e6599...164 2
Gothminister Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Dere kvinner har en ting å tenke på for å være attraktive; ikke bli feite. Er det for mye å kreve?Anonymous poster hash: e6599...164 Masse kvinne er da deilig 1
Cashbah Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Er Hu ikke trang = dump Elsker Hu ikke spruten over alt =dump Tar Hu den ikke i ræva =dump Er Hu ikke submissiv =dump/lær henne. Nesten alle kvinner er sub innerst inne. Lærer ikke å suge =dump Minimum 2x håndfull pepper. En fast rompe som bouncer ordentlig Og smeller! Det du kaller "forhold" var her bare eksempler på sex. Menn er en parodi av seg selv 4
Gothminister Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Er det ingen som ser dobbeltmoralen? Snakker vi ikke om kvinner da? Dobbeltmoral, ja det er kvinner det. Dem er bare slik. Det ser man spesielt i tråder om prostitusjon. Greit og være løs i fitta og knulle rundt. Men tar man betalt, da hyler dem om problemer og stakkars jenter og kyniske menn. Merkelig dette. Så fort man tar et par tusen for fitta si, da kommer vanskelighetene, men knuller man rundt, nei da har man det bare gøy da. Forstå det den som kan. 1
Christiania_Oslo Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 En stygg mann kan få dame ved hjelp av personlighet og status. En stygg kvinne kan likegodt henge seg.
Cowboy Lotte Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Dere kvinner har en ting å tenke på for å være attraktive; ikke bli feite. Er det for mye å kreve?Anonymous poster hash: e6599...164 Hvorfor er dette så viktig for deg at kvinner er syltynne, når det som er naturlig er former...?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Hvorfor er dette så viktig for deg at kvinner er syltynne, når det som er naturlig er former...? Det er ikke naturlig å være overvektig. Det er usunt og gir dårligere livskvalitet.Anonymous poster hash: 09c87...a09
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 En stygg mann kan få dame ved hjelp av personlighet og status. En stygg kvinne kan likegodt henge seg. Svært så negativ du er. Det finnes noen for alle som regel.Anonymous poster hash: 09c87...a09
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Det er stort sett ikke utseendet det går på når det rådes å dumpe ham. Det er da snakk om en mann med dritt-personlighet. Men hvis det gleder deg å ta hevn med å ramse opp dine kriterier basert på utseende, fint for deg. Anonymous poster hash: 7b84a...c9e 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #14 Skrevet 7. mars 2015 Det er stort sett ikke utseendet det går på når det rådes å dumpe ham. Det er da snakk om en mann med dritt-personlighet. Men hvis det gleder deg å ta hevn med å ramse opp dine kriterier basert på utseende, fint for deg.Anonymous poster hash: 7b84a...c9e Det er det aldeles ikke. Kvinner roper dump for alt mulig. Må tåle at menn setter hardt mot hardt. Er kvinner overfladiske må man forvente at menn også er det. Anonymous poster hash: 09c87...a09 2
Cathrine88 Skrevet 7. mars 2015 #15 Skrevet 7. mars 2015 Det er helt greit for meg at du har de kravene. Du kommer til å være singel store deler av livet, men det er ikke mitt problem. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #16 Skrevet 7. mars 2015 Det er helt greit for meg at du har de kravene. Du kommer til å være singel store deler av livet, men det er ikke mitt problem. Hvorfor skal han det. Har man høye krav klarer burde man jo se bra ut selv osv..Anonymous poster hash: 09c87...a09
Cathrine88 Skrevet 7. mars 2015 #17 Skrevet 7. mars 2015 Hvorfor skal han det. Har man høye krav klarer burde man jo se bra ut selv osv..Anonymous poster hash: 09c87...a09 Og alle som ser bra ut tiltrekker seg automatisk kun kvinner som "elsker spruten over alt" og "tar den i ræva"? 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #18 Skrevet 7. mars 2015 Og alle som ser bra ut tiltrekker seg automatisk kun kvinner som "elsker spruten over alt" og "tar den i ræva"? Hehe nei akkurat de to feltene kan man ikke kreve, men heller ønske.Anonymous poster hash: 09c87...a09
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #19 Skrevet 7. mars 2015 Hvorfor skal han det. Har man høye krav klarer burde man jo se bra ut selv osv..Anonymous poster hash: 09c87...a09 Jeg må le. Kanskje noen har så lite antenner at de tror det er en hunk og kjekkas som sitter og skriver sånne tråder, men de fleste skjønner vel at det ikke er det. En mann med veldig bra utseende og selvtillit har nok andre interesser Anonymous poster hash: 7b84a...c9e 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #20 Skrevet 7. mars 2015 Jeg må le. Kanskje noen har så lite antenner at de tror det er en hunk og kjekkas som sitter og skriver sånne tråder, men de fleste skjønner vel at det ikke er det. En mann med veldig bra utseende og selvtillit har nok andre interesser Anonymous poster hash: 7b84a...c9e Nei ikke jeg. Er man i forhold flyr man ikke rundt på byen hele tiden. Er nok stor variasjon. Hva med deg selv da?Anonymous poster hash: 09c87...a09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå