Gå til innhold

Trenger en jentes svar

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt ligger i kysset :D ikke noe nuss, men med tunge :D

Aha, så bare gå rett på og stikk inn tunga altså?

Anonymous poster hash: c61c3...db8

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du må ikke velge deg ut én. Du må prøve deg på alle helt til noen sier ja. Apedansen pleier å funke.

Skrevet (endret)

Feil post

Endret av Sauda
Skrevet

Aha, så bare gå rett på og stikk inn tunga altså?

Anonymous poster hash: c61c3...db8

yes :*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at menn er direkte. Om de vil ha sex med meg så kan de heller spørre enn å bruke masse tid på snakk.

Anonymous poster hash: 98ee6...aba
Gjest HarryDotter
Skrevet

Selvfølgelig kan han det. Han må se på det som om det er et jobbintervju. Der telles også de første sekundene. Holdning, stil og klær har kjempemye å si. Med holdning tenker jeg høflig og smilende, utadvendt og rak og fin i ryggen.

Han må også selge seg selv som man gjør på intervju (naturligvis ikke på samme måte. Skryting er no-no). Man må vise sine positive sider når man er på sjekkern. Som nevnt er god humor så innmari sjarmerende for oss jenter, så har man det bør det brukes! Vær også vennlig med venninnene (som garantert er der). Spander gjerne noe på dem, eller gi dem litt skryt (for yrket deres eller noe).

Man må heller ikke være desperat. Ikke vis med en gang at du er på jakt. Da kan hun føle at det er helt tilfeldig at det er hun du sjekker opp, og at du går videre til neste om hun sier nei. Snakk med henne først eller send blikk, sånn at hun skjønner du er interessert i henne, og ikke i hvilken som helst jente som tar imot.

Men du har nok rett i at de kjekke har en større fordel enn de mindre kjekke, men de er jaggu ikke sjanseløse. Jeg føler at jeg kan "velge og vrake" litt på det der markedet, og jeg har ofte blitt interessert i mindre pene menn.

Mnja.....Jeg er nå av den oppfatningen at det som holder i lengden for et forhold er pur ærlighet og det å være seg selv. Om man legger litt for mye på av positive sider når man sjekker opp og vil bli kjent, vil man avsløres på dette når "hverdagene" sammen starter.

Klart om det er ONS det står på så funker det fint å begi seg ut med sine beste sider og kamuflere de svakeste, men jeg ser virkelig ikke vitsen med å late som noe man ikke er bare for å gi et godt inntrykk for en dame. Sorry....jeg vil ikke føle at jeg er på et jobbintervju når jeg skal bli kjent og like en dame. Det skal være så avslappet og naturlig og 100% meg som jeg får til...allt annet føler jeg blir påtatt og "pinlig". Jeg tror den dama vil finne ut alle de tingene jeg prøvde desperat å skjule innen kort tid om hun skulle bli sammen med meg uansett.

Sjekking og det å bli kjent med et annet menneske burde IKKE kreve en brukermanual for å lykkes med alle kravene til den andre parten. :vetikke: Bli kjent...liker dere hverandre? Kjør på! Er ikke kjemien der så la være. Jeg kjenner jeg er ganske oppgitt over alle "triksene" man må kunne for å sjekke opp et kvinnfolk. Følger man "håndboken" så blir det noe på deg....følger man den ikke kan man glemme det :fnise:

For å oppsumere.....Man skal ha rett og god holdning i ryggen. Man skal vente et visst antall sekunder før man går bort til henne....man skal ikke spandere noe på henne (Da virker det som vi kjøper oss oppmerksomhet ifølge KG damer) Man skal si noe morsomt og velplassert umiddelbart for å vise at man har god humor....er den første kommentaren litt klein kan man bare gi faen og snu? Er man nervøs viser man at en ikke er mann nok og noe å satse på?

Og noen kvinner lurer på hvorfor norske menn vegrer seg for å ta kontakt med norske kvinner? Ifølge raporter er norske menn værst i Europa på å ta initsiativ mot norske kvinner.......merkelig?

Sorry ranten....ikke mot deg personlig Tibbie, men om temaet :blomst: ....er bare litt irritert på allt man må gjennomgå idag for å gi et godt inntrykk på en dame man liker. Jeg syntes det er greit å sammenligne dette litt med å få venner egentlig. Det er jo noe som faller seg naturlig liksom. Man blir kjent i en eller annen sosial setting eller via andre venner og vipps.....da er man venner og blir godtatt for den personen man er. Personlig har jeg ingen krav til at en kvinne MÅ være "sånn og sånn" og gå kledd "slik" og være så og så morsom. Jeg kan falle for en dame etter 5 minutter eller 2 timer....eller ett år. Det er summen av hele personen som tiltrekker meg en dame iallefall. Men dette forskrudde samfunnet vi lever i er bygd opp på at mannen skal prøve seg og dama skal velge/velge bort utifra hennes standard.

...håpløst.

Skrevet

Nå er det vel ons ts er ute etter

Skrevet

Det som får meg til og vil å snakke med en gutt på byen og eventuelt bli med hjem senere, er hvis han har kombinasjonen av å være kjekk, morsom, snill og tiltrekkende.

Om han kler seg fint, lukter godt og har ordna håret ordentlig, så trenger man ikke å se ut som noen Calvin Klein model. Det beste jeg syns er hvis han har noen kamerater, slik at vi kan henge sammen hele gjengen. Min jentegjeng og hans guttegjeng. Syns det er så utrolig kjedelig når jeg blir på en måte dratt vekk fra venninnene mine som jeg egentlig er med. Etterhvert som vi har blitt bedre kjent, kan jeg eventuelt gå alene med han. Dette i tillegg til mye latter fra begge sider og etterhvert noen interne jokes, blir jeg helt med. Om han er snill (gir meg et komplement, gir meg en drink, tyggis, eller om han bare viser omtanke for andre rundt seg), hjelper det også masse, for da føler jeg meg tryggere på han.
Den tiltrekkende delen er det ikke så mye man kan gjøre med. Enten har man det, eller ikke. Jeg personlig tiltrekkes mest av høye gutter (er ganske høy selv) og egentlig litt slanke. Og når de i tillegg bare har ett eller annet, tror det er selvtillit. Men det er jo meg.

Og som mange andre har sagt, bare ha det gøy! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...