Abdiali Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Hvis jeg ser en jente på utested, og jeg vil ha sex med henne, hva bør jeg si, eller hvordan komme fram
Maleficenta Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Hvis jeg ser en jente på utested, og jeg vil ha sex med henne, hva bør jeg si, eller hvordan komme fram Begynn med hei.. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Si at du ønsker å knulle henne og kjør på!! Anonymous poster hash: fd0af...8c2 2
Timza Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Ta opp Ferarri nøkkelen og trykk på knappen som starter motoren på bilen du selvfølgelig har på utsiden. Og ikke drikk, vær edru. ^^ 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Det hjelper ikke hva du sier, du må virkelig ha utseendet med deg hvis du skal få sjansen til å plukke opp ei jente på byen og ha sex med henne.Anonymous poster hash: 27f59...c52 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Enig med anonym over her, utseendet har nesten alt å si når jeg blir med gutter hjem fra byen. Anonymous poster hash: b53d0...628 2
Maleficenta Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Det hjelper ikke hva du sier, du må virkelig ha utseendet med deg hvis du skal få sjansen til å plukke opp ei jente på byen og ha sex med henne.Anonymous poster hash: 27f59...c52 Neei. Det hjelper om han er morsom 1
Timza Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Det hadde ikke funka på meg timza Du er ei mer motorsykkel-chick du? ^^
Maleficenta Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Du er ei mer motorsykkel-chick du? ^^ Jeg syns menn som bare går på byen edrue og bare kjører er kjedelige 1
Timza Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Jeg syns menn som bare går på byen edrue og bare kjører er kjedelige Om du er bedugget; hvordan vet du isåfall om de er edru eller ikke? Greit nok om de kjører, men ellers? Endret 7. mars 2015 av Timza
Tibbie Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Skru på sjarmen, vær en gentlemann og ha humor. Da skal du ha en fair sjanse uansett hvordan du ser ut (men det hjelper å være good looking). Har du selvtillit og viser det, har du et viktig redskap som de fleste kvinner er svake for 1
Abdiali Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2015 Skru på sjarmen, vær en gentlemann og ha humor. Da skal du ha en fair sjanse uansett hvordan du ser ut (men det hjelper å være good looking). Har du selvtillit og viser det, har du et viktig redskap som de fleste kvinner er svake for Hva ee kvinner svake for da, trenger hjelp
WubWub Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 Hva ee kvinner svake for da, trenger hjelp Svær kuk. Har du ikke det så er du sjangseløs. Heldigvis for meg har jeg så har aldri problemstillingen din vært et problem for meg.
Cowboy Lotte Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 Si at hun har pene øyne og spør hvor du har sett henne før.
#Sunrise Skrevet 8. mars 2015 #16 Skrevet 8. mars 2015 Alt ligger i kysset :D ikke noe nuss, men med tunge :D
Maleficenta Skrevet 8. mars 2015 #17 Skrevet 8. mars 2015 Om du er bedugget; hvordan vet du isåfall om de er edru eller ikke? Greit nok om de kjører, men ellers? Merkes jo det. 1
skyflakes Skrevet 8. mars 2015 #18 Skrevet 8. mars 2015 Hva ee kvinner svake for da, trenger hjelp Humor, glimt i øyet og at du er flink til å snakke for deg. i tillegg til at du burde være normalt attraktiv. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 8. mars 2015 #19 Skrevet 8. mars 2015 TS....du kan ikke gjøre noe spesiellt for å få draget. (eller...du kan jo velge riktig tøy og stil osv, for å bedre ting ja.....) Meeeen enten har du det...eller så har du det ikke...i grove trekk. Leste en undersøkelse som viste at kvinner avgjør på noen ganske få sekunder om de liker deg eller ikke. Så når du har rukket å si "hei på deg" så kan det allerede være for sent å foreta seg noe for å få sex. Men som flere menn sier her, det hjelper å se J**** bra ut. Da vil du få deg noe uten problemer. ...dersom du ikke er så J**** kjekk så ville jeg nok bare innfunnet meg med situasjonen du er i.
Tibbie Skrevet 10. mars 2015 #20 Skrevet 10. mars 2015 Svær kuk. Har du ikke det så er du sjangseløs. Heldigvis for meg har jeg så har aldri problemstillingen din vært et problem for meg. Absolutt ikke. Man vet jo ikke penisstørrelse før man allerede er i gang, og hvor mange sier "vi dropper å prøve, kom deg hjem, du er ikke stor nok" når de er at it? Men jeg tror ikke at kvinner er så opptatt av det som dere tror. Klart, man klager vel ikke om det er en normal størrelse, men tror ikke flertallet velger gutter basert kun på det TS....du kan ikke gjøre noe spesiellt for å få draget. (eller...du kan jo velge riktig tøy og stil osv, for å bedre ting ja.....) Meeeen enten har du det...eller så har du det ikke...i grove trekk. Leste en undersøkelse som viste at kvinner avgjør på noen ganske få sekunder om de liker deg eller ikke. Så når du har rukket å si "hei på deg" så kan det allerede være for sent å foreta seg noe for å få sex. Men som flere menn sier her, det hjelper å se J**** bra ut. Da vil du få deg noe uten problemer. ...dersom du ikke er så J**** kjekk så ville jeg nok bare innfunnet meg med situasjonen du er i. Selvfølgelig kan han det. Han må se på det som om det er et jobbintervju. Der telles også de første sekundene. Holdning, stil og klær har kjempemye å si. Med holdning tenker jeg høflig og smilende, utadvendt og rak og fin i ryggen. Han må også selge seg selv som man gjør på intervju (naturligvis ikke på samme måte. Skryting er no-no). Man må vise sine positive sider når man er på sjekkern. Som nevnt er god humor så innmari sjarmerende for oss jenter, så har man det bør det brukes! Vær også vennlig med venninnene (som garantert er der). Spander gjerne noe på dem, eller gi dem litt skryt (for yrket deres eller noe). Man må heller ikke være desperat. Ikke vis med en gang at du er på jakt. Da kan hun føle at det er helt tilfeldig at det er hun du sjekker opp, og at du går videre til neste om hun sier nei. Snakk med henne først eller send blikk, sånn at hun skjønner du er interessert i henne, og ikke i hvilken som helst jente som tar imot. Men du har nok rett i at de kjekke har en større fordel enn de mindre kjekke, men de er jaggu ikke sjanseløse. Jeg føler at jeg kan "velge og vrake" litt på det der markedet, og jeg har ofte blitt interessert i mindre pene menn. Hva ee kvinner svake for da, trenger hjelp Se svar over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå