Gå til innhold

Blir dette teit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det teit å sende en melding til en man driver og dater, men enda ikke har hatt sex med enda, om at trusen min var gjennomvåt når jeg kom hjem igjen etter besøk hos ham?

Anonymous poster hash: 83a70...a9c

Send trusa i posten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan da, for eksempel

Jeg ble kjempe våt i fitta når jeg var hos deg sist. Vi menn liker når jenter snakker som oss.

Skrevet

Ja, det er nok ganske teit. Er han over 15 år, så vil han, med all sannsynlighet, synes at det er en smule kleint.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kommer nok til å gjøre noe lignende neste gang han kommer på besøk :)

Neste gang han kommer til deg kan du jo også evt møte han i undertøyet e.l? Overaske han skikkelig! Det er noe vi menn aldri blir leie av at dama står der naken/halvnaken og det rett og slett oser sex av hele dama! Åååh som jeg savner den delen der :/

Anonymous poster hash: 15bbf...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang han kommer til deg kan du jo også evt møte han i undertøyet e.l? Overaske han skikkelig! Det er noe vi menn aldri blir leie av at dama står der naken/halvnaken og det rett og slett oser sex av hele dama! Åååh som jeg savner den delen der :/

Anonymous poster hash: 15bbf...d1f

Det der var et veldig godt forslag og jeg skulle så gjerne ha gjort det. Men jeg er nødt til å gå ut i en fellesgang for å slippe han inn og er ikke så gira på å møte på randoms i undertøyet. Kanskje jeg skal kjøpe inn noe skikkelig digg undertøy og ha på klær som er veldig lette å ta av, slik at jeg bare kan hive de av når vi er kommet inn i leiligheten min :)

Gjest FruKG
Skrevet

Jeg har sendt slike meldinger til flere, og jeg har aldri fått noen annet enn kåte svar tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...