Gå til innhold

Blir dette teit?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det teit å sende en melding til en man driver og dater, men enda ikke har hatt sex med enda, om at trusen min var gjennomvåt når jeg kom hjem igjen etter besøk hos ham?

Anonymous poster hash: 83a70...a9c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det teit å sende en melding til en man driver og dater, men enda ikke har hatt sex med enda, om at trusen min var gjennomvåt når jeg kom hjem igjen etter besøk hos ham?

Ja.

Anonymous poster hash: 5d7f5...6d5

• Liker 6
Skrevet

Det høres bare ekkelt ut.. du bør i så fall formulere den meldingen litt annerledes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres bare ekkelt ut.. du bør i så fall formulere den meldingen litt annerledes.

Hvordan da, for eksempel

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har tenkt å ha sex med han snart, så burde du la være. Ingenting er mer frustrerende å høre at dama sitter der blodkåt men ingenting skjedde.

Anonymous poster hash: 135ec...b7a
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har tenkt å ha sex med han snart, så burde du la være. Ingenting er mer frustrerende å høre at dama sitter der blodkåt men ingenting skjedde.

Anonymous poster hash: 135ec...b7a

Det er jo klart at jeg har. Hadde ikke vurdert å sende meldingen hvis ikke

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo klart at jeg har. Hadde ikke vurdert å sende meldingen hvis ikke

Pass på at det ikke blir for desperat og vulgært.

Anonymous poster hash: 4a1cc...d39

• Liker 1
Skrevet

Send den, send den!

AnonymBruker
Skrevet

Sendte du melding?

Anonymous poster hash: 26a85...f38
AnonymBruker
Skrevet

Sendte du melding?

Anonymous poster hash: 26a85...f38

Haha, nei, fikk liksom ikke inntrykk av at det var noen god ide.

Gjest Andrea93
Skrevet

Om sex ligger i kortene snart, hadde jeg ikke nølt :-)

AnonymBruker
Skrevet

Om sex ligger i kortene snart, hadde jeg ikke nølt :-)

Ja, det er nok ikke så lenge før vi har sex. Det har på en måte bygget seg opp gradvis på datene våre. Og jeg hadde nok ikke skrevet det akkurat slik som i HI, men jeg tenkte i utgangspunktet at det kunne være greit for han å få et hint om at jeg begynner å bli veldig klar for ham. Han er ikke av typen som blir furt for at vi kåter hverandre opp uten at det blir sex, takk og lov... Så tenkte kanskje han hadde likt det. Men etter svarene jeg har fått her og dømme tenkte jeg at det sikreste var å droppe det. Vil jo ikke at han skal syns jeg er ekkel eller noe.

Gjest Snuppi
Skrevet

Nei!

Det blir veldig kleint.

Gjest Snuppi
Skrevet

Ja, det er nok ikke så lenge før vi har sex. Det har på en måte bygget seg opp gradvis på datene våre. Og jeg hadde nok ikke skrevet det akkurat slik som i HI, men jeg tenkte i utgangspunktet at det kunne være greit for han å få et hint om at jeg begynner å bli veldig klar for ham. Han er ikke av typen som blir furt for at vi kåter hverandre opp uten at det blir sex, takk og lov... Så tenkte kanskje han hadde likt det. Men etter svarene jeg har fått her og dømme tenkte jeg at det sikreste var å droppe det. Vil jo ikke at han skal syns jeg er ekkel eller noe.

Hva med å viske i øret hans at du vil ha han? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å viske i øret hans at du vil ha han? ;)

Ja, jeg kommer nok til å gjøre noe lignende neste gang han kommer på besøk :)

AnonymBruker
Skrevet

Må da gå ann å formulere det litt mer sexy.Det der var egentlig bare kvalmt.

Anonymous poster hash: 7f75b...a42

AnonymBruker
Skrevet

Må da gå ann å formulere det litt mer sexy.Det der var egentlig bare kvalmt.

Anonymous poster hash: 7f75b...a42

Helt greit at du ville ha sagt det på en annen måte, men er i grunn unødvendig å si at formuleringen min var kvalm/ekkel.

Skrevet

Helt greit at du ville ha sagt det på en annen måte, men er i grunn unødvendig å si at formuleringen min var kvalm/ekkel. Anonymous poster hash: 83a70...a9c

Det er jo ikke unødvendig om det er hva personen mente?

Selv så har jeg hatt mye hell med å si det sånn som du formulerte det.

Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på en sånn type melding fra noen jeg datet i alle fall. Ser for meg ei truse full av utflod, ikke kåtskap..

Gjest lipgloss
Skrevet

Syns det hadde vært en opphissende meld å få,så ja jeg syns det er helt på sinn plass,litt krydder i hverdagen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...