AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Er det teit å sende en melding til en man driver og dater, men enda ikke har hatt sex med enda, om at trusen min var gjennomvåt når jeg kom hjem igjen etter besøk hos ham? Anonymous poster hash: 83a70...a9c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Er det teit å sende en melding til en man driver og dater, men enda ikke har hatt sex med enda, om at trusen min var gjennomvåt når jeg kom hjem igjen etter besøk hos ham? Anonymous poster hash: 83a70...a9c Ja.Anonymous poster hash: 5d7f5...6d5 6
Mooria Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Er det teit å sende en melding til en man driver og dater, men enda ikke har hatt sex med enda, om at trusen min var gjennomvåt når jeg kom hjem igjen etter besøk hos ham? Anonymous poster hash: 83a70...a9c Det høres bare ekkelt ut.. du bør i så fall formulere den meldingen litt annerledes. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Det høres bare ekkelt ut.. du bør i så fall formulere den meldingen litt annerledes. Hvordan da, for eksempel Anonymous poster hash: 83a70...a9c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Med mindre du har tenkt å ha sex med han snart, så burde du la være. Ingenting er mer frustrerende å høre at dama sitter der blodkåt men ingenting skjedde. Anonymous poster hash: 135ec...b7a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Med mindre du har tenkt å ha sex med han snart, så burde du la være. Ingenting er mer frustrerende å høre at dama sitter der blodkåt men ingenting skjedde. Anonymous poster hash: 135ec...b7a Det er jo klart at jeg har. Hadde ikke vurdert å sende meldingen hvis ikke Anonymous poster hash: 83a70...a9c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Det er jo klart at jeg har. Hadde ikke vurdert å sende meldingen hvis ikkeAnonymous poster hash: 83a70...a9c Pass på at det ikke blir for desperat og vulgært. Anonymous poster hash: 4a1cc...d39 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Sendte du melding? Anonymous poster hash: 26a85...f38
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Sendte du melding? Anonymous poster hash: 26a85...f38 Haha, nei, fikk liksom ikke inntrykk av at det var noen god ide. Anonymous poster hash: 83a70...a9c
Gjest Andrea93 Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Om sex ligger i kortene snart, hadde jeg ikke nølt :-)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Om sex ligger i kortene snart, hadde jeg ikke nølt :-) Ja, det er nok ikke så lenge før vi har sex. Det har på en måte bygget seg opp gradvis på datene våre. Og jeg hadde nok ikke skrevet det akkurat slik som i HI, men jeg tenkte i utgangspunktet at det kunne være greit for han å få et hint om at jeg begynner å bli veldig klar for ham. Han er ikke av typen som blir furt for at vi kåter hverandre opp uten at det blir sex, takk og lov... Så tenkte kanskje han hadde likt det. Men etter svarene jeg har fått her og dømme tenkte jeg at det sikreste var å droppe det. Vil jo ikke at han skal syns jeg er ekkel eller noe. Anonymous poster hash: 83a70...a9c
Gjest Snuppi Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Er det teit å sende en melding til en man driver og dater, men enda ikke har hatt sex med enda, om at trusen min var gjennomvåt når jeg kom hjem igjen etter besøk hos ham? Anonymous poster hash: 83a70...a9c Nei! Det blir veldig kleint.
Gjest Snuppi Skrevet 7. mars 2015 #14 Skrevet 7. mars 2015 Ja, det er nok ikke så lenge før vi har sex. Det har på en måte bygget seg opp gradvis på datene våre. Og jeg hadde nok ikke skrevet det akkurat slik som i HI, men jeg tenkte i utgangspunktet at det kunne være greit for han å få et hint om at jeg begynner å bli veldig klar for ham. Han er ikke av typen som blir furt for at vi kåter hverandre opp uten at det blir sex, takk og lov... Så tenkte kanskje han hadde likt det. Men etter svarene jeg har fått her og dømme tenkte jeg at det sikreste var å droppe det. Vil jo ikke at han skal syns jeg er ekkel eller noe. Anonymous poster hash: 83a70...a9c Hva med å viske i øret hans at du vil ha han?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #15 Skrevet 7. mars 2015 Hva med å viske i øret hans at du vil ha han? Ja, jeg kommer nok til å gjøre noe lignende neste gang han kommer på besøk Anonymous poster hash: 83a70...a9c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #16 Skrevet 7. mars 2015 Er det teit å sende en melding til en man driver og dater, men enda ikke har hatt sex med enda, om at trusen min var gjennomvåt når jeg kom hjem igjen etter besøk hos ham? Anonymous poster hash: 83a70...a9c Må da gå ann å formulere det litt mer sexy.Det der var egentlig bare kvalmt. Anonymous poster hash: 7f75b...a42
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #17 Skrevet 7. mars 2015 Må da gå ann å formulere det litt mer sexy.Det der var egentlig bare kvalmt. Anonymous poster hash: 7f75b...a42 Helt greit at du ville ha sagt det på en annen måte, men er i grunn unødvendig å si at formuleringen min var kvalm/ekkel. Anonymous poster hash: 83a70...a9c
StineN Skrevet 7. mars 2015 #18 Skrevet 7. mars 2015 Helt greit at du ville ha sagt det på en annen måte, men er i grunn unødvendig å si at formuleringen min var kvalm/ekkel. Anonymous poster hash: 83a70...a9c Det er jo ikke unødvendig om det er hva personen mente? Selv så har jeg hatt mye hell med å si det sånn som du formulerte det.
peppermyntete Skrevet 7. mars 2015 #19 Skrevet 7. mars 2015 Jeg hadde ikke satt pris på en sånn type melding fra noen jeg datet i alle fall. Ser for meg ei truse full av utflod, ikke kåtskap..
Gjest lipgloss Skrevet 11. mars 2015 #20 Skrevet 11. mars 2015 Syns det hadde vært en opphissende meld å få,så ja jeg syns det er helt på sinn plass,litt krydder i hverdagen:))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå