AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #41 Skrevet 7. mars 2015 Har du problemer med ryggen? http://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/article704457.ece Anonymous poster hash: 12269...29b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #42 Skrevet 7. mars 2015 Definitivt før! Har du virkelig slike? Tenkte det samme selv. Trist hvis hun ødelegger dem. Anonymous poster hash: 12269...29b 2
Tibbie Skrevet 8. mars 2015 #43 Skrevet 8. mars 2015 Jeg kjenner fire som har tatt en brystreduksjon. Min mor startet en trend, så besteveninna mi, tante og mammas bestevenninne hermet. De er visst alle veldig fornøyde, og brystene ser ikke opererte ut (med tanke på arr og lignende). Om du føler at det letter på selvtilliten, ville jeg vurdert det veldig sterkt. Det er ikke gøy å gå rundt å føle seg usikker Men det virker som om at mange her inne liker "før"-bildet ganske godt!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #44 Skrevet 8. mars 2015 Før. Men hadde vært fornøyd med etter-bildet også, og om det er noen medisinsk indikasjon for en brystreduksjon synes jeg selvsagt at dama skulle gjennomgått den. Anonymous poster hash: 5f2d4...991
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #45 Skrevet 8. mars 2015 Vurderte før reduksjon selv hadde rygg og skulderplager, men fant ut at jeg absolutt ikke hadde riktig BH str, Sliter du ikke med noen plager så ville jeg ikke gjort det da du kan komme til å angre, og evtuelle ubekvemligheter kan være samme som min situasjon, resultat av feil bh str. Anonymous poster hash: c80e7...b25
Mann 42 Skrevet 8. mars 2015 #46 Skrevet 8. mars 2015 Enig med Yme ! Husk brystreduksjon har blitt en million industri også i Norge. Ikke la deg lure av historier om noen som har blitt plaget av å bli kalt hun med de store, vanskeligheter med å kjøpe tøy osv. Sats på naturlig. Sant nok, kan man unngå å legge seg under kniven, så er det best å la være.
codeman Skrevet 11. mars 2015 #48 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har akkurat slike bryst som hun på venstre, og har hatt evige komplekser for dem fordi jeg syns brystvortene er for langt nede. Likte denne tråden jeg :D Anonymous poster hash: 26b6a...0ca Kjære kvinnemenneske, du har absolutt ingenting å ha komplekser for! Og det skriver jeg ikke for å være ålreit, det er helt oppriktig ment
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå