AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Hei. Vurderer brystreduksjon. Har lignende bryst(og fysikk) som hun på bildet, bare mye mindre nippler. På bakgrunn av dette er jeg nyskjerrig: Menn, Hvilke bryster syntes du var penest? Før eller etter reduksjon? Anonymous poster hash: 94c53...7d2 Anonymous poster hash: 94c53...7d2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er forresten i begynnelsen av 20 åra... Anonymous poster hash: 94c53...7d2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 etter Og om du sliter med ryggen og slike ting pga brystene; ta brystredusksjon uansett hva folk på et forum mener. Da er det helsa det er snakk om Det burde gå foran svært myeAnonymous poster hash: 1c614...286 12
Yme Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er forresten i begynnelsen av 20 åra... Anonymous poster hash: 94c53...7d2 Jeg syns fortsatt de før er finere. De andre der har fin form, men de ser jo ut som et lappeteppe. 6
Gjest Gurgemeie Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er jente da, men har faktisk vurdert samme greia. Har bestemt meg for å heller trene mer, pupper er jo bare fett og kjertler! Men for å svare på spørsmålet ditt, så syns jeg faktisk begge så fine ut
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er jente da, men har faktisk vurdert samme greia. Har bestemt meg for å heller trene mer, pupper er jo bare fett og kjertler! Men for å svare på spørsmålet ditt, så syns jeg faktisk begge så fine ut Det må være noe genetikk også. Jeg har gått ned i fettprosent, men ikke ned i BH-størrelse. For å svare på TS sitt spørsmål, så synes jeg før-bildet var finest. Anonymous poster hash: d5a02...022
Gjest Veritaserum Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 vurdert brystreduksjon selv, men er redd arrene kommer til å føre til komplekser. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #10 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er også kvinne, da, og jeg synes etterbildet er finest. Jeg har noenlunde lik fysikk som før-bildet, jeg også. Skal jeg forminske vil jeg forminske enda mer enn det er gjort der. Anonymous poster hash: 6ccfe...a56 1
Yme Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 vurdert brystreduksjon selv, men er redd arrene kommer til å føre til komplekser. Du får tenke over hva som er grunnen til at du ønsker dette... Om du feks går med ryggsmerter, er det absolutt en idé å redusere, men om det bare er estetisk, ville jeg driti i det, siden arr ofte ikke ser spesielt pent ut. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #12 Skrevet 6. mars 2015 Før. Men jeg har tatt brystreduksjon selv (var 19 år da) og synes mitt resultat ble mye finere enn etterbildet du viser her Anonymous poster hash: 0ee07...e45
Gjest Cartman Skrevet 6. mars 2015 #13 Skrevet 6. mars 2015 Før Ingenting er så pent som store pupper.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #14 Skrevet 6. mars 2015 Etterbildet har den klassiske feilen uerfarne kirurger gjør på brystreduksjoner. Brystvortene er plassert for høyt oppe. Brystene siger litt etter operasjon men vortene gjør ikke. Jeg har foretatt en reduksjo, og ville gjort det igjen. Anonymous poster hash: bb9f0...047 1
kentika1 Skrevet 6. mars 2015 #15 Skrevet 6. mars 2015 (endret) For de som lurer på grunnen til at jeg vurderer brystreduksjon. Jeg har ingen plager i nakke/rygg, men syntes de er fæle. Viste dem ikke til ekskjæresten og skjuler dem så godt jeg kan. Dette er på ingen måte en stor psykisk påkjenning, men gjør jo faktisk at jeg gruer meg til å være intim med andre. Endret 6. mars 2015 av kentika1 1
Yme Skrevet 6. mars 2015 #16 Skrevet 6. mars 2015 Etterbildet har den klassiske feilen uerfarne kirurger gjør på brystreduksjoner. Brystvortene er plassert for høyt oppe. Brystene siger litt etter operasjon men vortene gjør ikke.Jeg har foretatt en reduksjo, og ville gjort det igjen. Anonymous poster hash: bb9f0...047 Plasseringen på den ene puppen, ser grei ut
Gjest Gurgemeie Skrevet 6. mars 2015 #18 Skrevet 6. mars 2015 For de som lurer på grunnen til at jeg vurderer brystreduksjon. Jeg har ingen plager i nakke/rygg, men syntes de er fæle. Viste dem ikke til ekskjæresten og skjuler dem så godt jeg kan. Dette er på ingen måte en stor psykisk påkjenning, men gjør jo faktisk at jeg gruer meg til å være intim med andre. Huff, så leit å høre! Du skal selvfølgelig gjøre det du er mest komfortabel med! Jeg syns etterbildet også er svært fint, men regner med at du har brukt et bilde fra USA? Eller et annet land? Kirurger i Norge er veldig flinke, tror jeg :-) Har selv lest mye om det (norske blogger osv, omtaler) og de aller, aller fleste er fornøyde!
Gjest Veritaserum Skrevet 6. mars 2015 #19 Skrevet 6. mars 2015 Du får tenke over hva som er grunnen til at du ønsker dette... Om du feks går med ryggsmerter, er det absolutt en idé å redusere, men om det bare er estetisk, ville jeg driti i det, siden arr ofte ikke ser spesielt pent ut. sliter med ryggen, men trur egentlig ikke brystene har skylden. Trur jeg har en skeiv ryggskive eller noe, for jeg har slitt med ryggen i mange, mange år (også før jeg fikk store bryster) Det er mer.. det at de er irriterende, de er over alt og klær ser ikke pent ut på grunn av de. Bruker 80F for de som lurer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå