Gå til innhold

Datet en ny mann-men så!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kontrollbehov: 80%

Usikker: 90%

Skjer med voksne mennesker som må ha daglig sms fra noen de knapt har møtt (datet noen få ganger) og blir helt fra seg fordi man ikke fikk en epost av en sms med kjærlighetserklæringer asap. Vet jeg er utdatert men for meg blir det altfor kontrollerende og rigid. Hadde tenkt hvordan det hadde blitt om noen år, med avhør etter å ha vært på butikken og brukt 10min for lenge.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

codeman, on 08 Mar 2015 - 18:50, said:

Kontrollbehov: 80%

Usikker: 90%

Skjer med voksne mennesker som må ha daglig sms fra noen de knapt har møtt (datet noen få ganger) og blir helt fra seg fordi man ikke fikk en epost av en sms med kjærlighetserklæringer asap. Vet jeg er utdatert men for meg blir det altfor kontrollerende og rigid. Hadde tenkt hvordan det hadde blitt om noen år, med avhør etter å ha vært på butikken og brukt 10min for lenge.

Tror kanskje du er litt unormal også? Asap? Alle kan ikke like alle.

Det kommer jo helt an på kontakten og hvordan man har det. I mitt tilfellet hadde vi kontakt hver dag, og det var derfor rart at han forsvant i så mange dager. Nå virker det som om han har en viktig grunn, men likevel. Ja, jeg var forvirret og litt engstelig siden han ikke hadde lest meldingene en gang. Hadde det vært med en mann som jeg skrev med en gang i uken hadde jeg ikke brydd meg.

Jeg tror som sagt det kommer veldig an på forholdet man har. Er man ok med en gang i uken så WHY NOT. Jeg hadde ikke vært det, tviler på at jeg hadde klart å bygge opp noe emosjonelt med en slik mann også. Anonymous poster hash: bf5e5...28d

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere forholdt dere videre nå? Han har jo ikke fortalt HVORFOR han har reist, bare at det var akutt. Jeg kan jo ikke fortelle han at jeg ble så skuffet/forvirret, da skremmer jeg han jo? Jeg ville nok vanligvis gjort det, men noen av innleggene har fått meg til å tenke. Ville gjort det fordi jeg kjenner meg trygg på at han faktisk liker meg, men at han ikke er en smsmann i det hele tatt.<br /><br />

Anonymous poster hash: bf5e5...28d

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere forholdt dere videre nå? Han har jo ikke fortalt HVORFOR han har reist, bare at det var akutt. Jeg kan jo ikke fortelle han at jeg ble så skuffet/forvirret, da skremmer jeg han jo? Jeg ville nok vanligvis gjort det, men noen av innleggene har fått meg til å tenke. Ville gjort det fordi jeg kjenner meg trygg på at han faktisk liker meg, men at han ikke er en smsmann i det hele tatt.<br /><br />

Kan du ikke bare la det ligge, fortsette livet ditt som vanlig? Du var usikker, du hadde noen tanker, det er helt normalt. Om du absolutt vil nevne det for ham, så kan du vel bare spørre han åssen turen hans var i USA. Er det noe viktig som han føler for å fortelle deg så sier han det nok da. Husk at du ikke har opplysningsplikt for noen, og det har ikke han heller.

Du må ta ting med ro kjære deg. Ikke tenk så mye. Du er redd for å skremme han vekk. Men med den tankengangen du har, så kommer du garantert til å skremme han vekk. Tenk litt lenger frem i fremtiden. Om du skal holde på slik for hver eneste lille ting som skjer. Sitte der og tenke over alt mulig rart, vil du da ha tid til å fungere normalt?

Som 14åring lærte jeg de tre hellige T'ene: Ting Tar Tid. Det gjelder selvsagt også for eldre folk ;)

Anonymous poster hash: 67ccb...e39

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare la det ligge, fortsette livet ditt som vanlig? Du var usikker, du hadde noen tanker, det er helt normalt. Om du absolutt vil nevne det for ham, så kan du vel bare spørre han åssen turen hans var i USA. Er det noe viktig som han føler for å fortelle deg så sier han det nok da. Husk at du ikke har opplysningsplikt for noen, og det har ikke han heller.

Du må ta ting med ro kjære deg. Ikke tenk så mye. Du er redd for å skremme han vekk. Men med den tankengangen du har, så kommer du garantert til å skremme han vekk. Tenk litt lenger frem i fremtiden. Om du skal holde på slik for hver eneste lille ting som skjer. Sitte der og tenke over alt mulig rart, vil du da ha tid til å fungere normalt?

Som 14åring lærte jeg de tre hellige T'ene: Ting Tar Tid. Det gjelder selvsagt også for eldre folk ;)

Anonymous poster hash: 67ccb...e39

Takk for svar:-)

Men tror du har misforstått meg litt. Mulig jeg har bidratt til det inntrykket selv. Jeg stresser egentlig ikke. Synes bare situasjonen ble spesiell med at han forsvant sånn, og virker som om det er noe alvorlig. Men du har helt rett, lev som vanlig og ta det som det kommer :-)

TS

Skrevet

Hadde jeg vært denne mannen og lest dette så hadde jeg kuttet kontakten med deg umiddelbart! For et hysterisk kvinne menneske du er. Du må roe deg ned. Det ikke være sunt for deg. Du er sikkert et bra og kjærlig menneske. Men ssånt hysteri skremmer bort de fleste menn.

• Liker 2
Skrevet

Han så jo ikke mld dine? Og noen i familien hans er syk. Han svarer jo at han er lei seg og vil se deg igjen! Du må svare han :))

Skrevet

For der første reiste han pga noe med familien, det er ikke alle detaljer man vil/kan dele med noen man ikke kjenner så godt. Og for det andre synes jeg du skal la tvilen din komme han tilgode for nå.

Minner meg litt om han jeg har truffet et par ganger. Sier ordrett "når vi blir et par.." (egentlig litt skummelt), og at vi må jo gjøre det og det. Legger opp til å ha lange samtaler over chatten på snap og svarer på ting som ikke trenger svar. Tenkte derfor i går at jeg skulle spørre når han hadde tid til å møtes igjen, og fikk som svar at han var sykt opptatt i dag og i morgen uten noe nytt forslag. Dermed foreslo jeg helga, han åpnet meldinga og brukte over en time med å si at helga gikk fint. Selvfølgelig overanalyserte jeg alt i den timen, men vi snakker fortsatt og han vil møte meg i helga. Så om det faktisk var fordi spørsmålet var skummelt eller om det var av andre grunner han ikke svarte er likegyldig.

Forsåvidt det spørsmålet ditt hadde skremt meg etter bare noen møter..

• Liker 1
Skrevet

Virker på meg som han svarte på meldingen din med en gang han så den. Han kom med en forklaring i tillegg at han ville treffe deg igjen. Ser ikke noe umiddelbart negativt her. Svar han du på en hyggelig måte. Kanskje dette er starten på noe fint.

AnonymBruker
Skrevet

For der første reiste han pga noe med familien, det er ikke alle detaljer man vil/kan dele med noen man ikke kjenner så godt. Og for det andre synes jeg du skal la tvilen din komme han tilgode for nå.

Minner meg litt om han jeg har truffet et par ganger. Sier ordrett "når vi blir et par.." (egentlig litt skummelt), og at vi må jo gjøre det og det. Legger opp til å ha lange samtaler over chatten på snap og svarer på ting som ikke trenger svar. Tenkte derfor i går at jeg skulle spørre når han hadde tid til å møtes igjen, og fikk som svar at han var sykt opptatt i dag og i morgen uten noe nytt forslag. Dermed foreslo jeg helga, han åpnet meldinga og brukte over en time med å si at helga gikk fint. Selvfølgelig overanalyserte jeg alt i den timen, men vi snakker fortsatt og han vil møte meg i helga. Så om det faktisk var fordi spørsmålet var skummelt eller om det var av andre grunner han ikke svarte er likegyldig.

Forsåvidt det spørsmålet ditt hadde skremt meg etter bare noen møter..

Ts her.

Ja, jeg formulerte meg veldig feil! Jeg tenkte mer på om han ville fortsette å ses siden vi har litt avstand mellom oss så er det greit med planlegging. Nei, vet ikke hvorfor jeg forsvarer noe så tullete. Jeg hadde faktisk ingen stor grunn til å spørre, han hadde gjort det rimelig klart at han var interessert..det var bare lite tenkt av meg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Virker på meg som han svarte på meldingen din med en gang han så den. Han kom med en forklaring i tillegg at han ville treffe deg igjen. Ser ikke noe umiddelbart negativt her. Svar han du på en hyggelig måte. Kanskje dette er starten på noe fint.

Jeg svarte samme kveld som han skrev :-) At jeg håpet han hadde det bra og at det ikke var noe alvorlig. Han sendte "kyss" og skrev at han håpet det ordnet seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...