AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #21 Skrevet 6. mars 2015 AnonymBruker, on 06 Mar 2015 - 22:23, said: Uansett kan han svare. Jeg blir så forbanna på sånne folk, det er så feigt! Min date var akkurat lik, men jeg hadde en dårlig magefølelse og spurte rett ut hva han ville med meg. Nei han var ikke klar for et forhold han. Men vi kunne godt fortsette og møtes og ha sex. For en løk.. Ikke mas på han ts, og OM han svarer så vær litt kald. Typ hvis han skriver "Vanskelig å si hva som skjer med oss. Kan vi ikke bare møtes og ha det hyggelig?" så ville jeg sagt helt ærlig hva jeg ville. Du må sette grenser for deg selv Anonymous poster hash: da539...511 AnonymBruker, on 06 Mar 2015 - 22:23, said: Uansett kan han svare. Jeg blir så forbanna på sånne folk, det er så feigt! Min date var akkurat lik, men jeg hadde en dårlig magefølelse og spurte rett ut hva han ville med meg. Nei han var ikke klar for et forhold han. Men vi kunne godt fortsette og møtes og ha sex. For en løk.. Ikke mas på han ts, og OM han svarer så vær litt kald. Typ hvis han skriver "Vanskelig å si hva som skjer med oss. Kan vi ikke bare møtes og ha det hyggelig?" så ville jeg sagt helt ærlig hva jeg ville. Du må sette grenser for deg selv Anonymous poster hash: da539...511 Er absolutt enig. Men i mitt tilfellet er det ikke snakk om sex. Vi har ikke hatt noe fysisk kontakt, og fikk inntrykk av at vi begge er veldig like der. Han virket ikke useriøs på noen som helst måte.Anonymous poster hash: bf5e5...28d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #22 Skrevet 6. mars 2015 Du tror ikke det kan være at han føler du ikke er fysisk med han da? Jeg mener, to måneder er lenge å vente på fysisk kontakt (sex). Mange menn viser følelser gjennom sex og nærhet, faktisk. Kjæresten min elsker å ta på meg, kysse på meg osv, men vi har også sex to-tre ganger om dagen da. Enten så tror jeg det er pga manglende fysisk kontakt, eller så tror jeg det er fordi han plutselig fikk en oppvåkning om at ting gikk fort fort og han ikke er klar for et forhold. Anonymous poster hash: 07af2...641
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #23 Skrevet 6. mars 2015 Altså vi møttes ikke for nå nylig. Og da har vi vært mye sammen. Jeg har vært i hansby og han i min. Vi er opprinnelig fra hovedstaden begge to så egentlig fra samme<br />sted. Vi har snakket sammen en stund før vi traff hverandre, da mest på nett.<br /><br />TS.<br /><br /><br />Anonymous poster hash: bf5e5...28d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #24 Skrevet 6. mars 2015 Jeg skjønner godt at han ikke svarer. Du lurer på hvordan ståa er mellom dere to, om dere er et par eller hva enn du mente med den meldinga. Dere har ikke rørt hverandre engang. Hvem i sitt rette sinn kjøper kua uten å vite at det er melk? Vi gutta må jo vite at kjemien er tilstede - også den seksuelle. Du har nok skremt han vekk. Anonymous poster hash: 67ccb...e39
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #25 Skrevet 6. mars 2015 Til deg over:<br /><br />Tror du har misforstått, (mulig han også har misforstått!). Du har nok ikke lest alle innleggene mine i denne tråden, forstålig da det begynner å bli noen. MEN: vi er langt ifra å være ett par. Det var absolutt ikke det jeg mente. Jeg spurte han hva han tenkte om oss fremover. Om han ville fortsette å treffes for å se om det kan bli noe, eller hva. Vi bor jo på forskjellige steder.<br />Er han som hele veien har vært på, derfor det er litt overraskende. Om han misforstod spørsmålet mitt kunne han jo bare ha svart som ett voksent menneske at det var for tidlig til å vite, så kunne jeg ha avklart hva jeg mente. Inntrykket jeg fikk av han var nemlig at han er en gentleman og langt ifra en slik drittunge. Og igjen...han som har vært veldig på.<br /><br />Fysiskkontakt var ikke naturlig, vi har rett og slett ikke truffet hverandre nok og når vi har så har det vært i settinger typ middager ute. Vi har hatt noen utrolig fine samtaler og tiden har flydd. Så alt har vært veldig fint og hyggelig. Han sendte jo til og med melding etter at han hadde kommet hjem om at han håpet at vi ville ses VELDIG snart igjen.<br /><br />Jeg stilte han det spørsmålet for å vite hva han evt tenkte om når vi burde prøve å treffes igjen.<br /><br /><br />TS.Anonymous poster hash: bf5e5...28d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #26 Skrevet 6. mars 2015 Ok, jeg traff en ny mann for to mnd siden. Vi traff hverandre på nettet, han som tok kontakt og pratet en god del. Bestemte oss for å treffes. Begge er i slutten av 20 årene, veletablerte jobber osv. Bor ett stykke unna hverandre, men jeg har en god venninne jeg besøker relativt ofte i byen hans så det var enkelt å treffes. Det var veldig hyggelig..og allerede noen dager senere besøkte han meg. Uten å skryte vil jeg si at jeg er mye penere enn han, og normalt sett er ikke han en mann jeg ville falt for. Men vi hadde altså en kjemi, mye å snakke om og ellers veldig hyggelig sammen. Jeg likte han godt, og fikk inntrykk av at han også likte meg veldig! Når han reiste hjem igjen sist fikk jeg en melding om at han håpet vi ville ses veldig snart. Vil bare legge til at vi har hatt null fysisk kontakt(bortsett fra hei/hadet klemmer), så sex har altså ikke vært noe tema! Jeg er ikke typen som har sex før jeg kjenner og liker en person GODT, og tror han er på samme plan. Han er typen som skriver en gang om dagen på sms, gjerne på kveldstid når han er hjemme fra jobb og ting har roet seg ned. Helt ok..men jeg savner litt mer kontakt og sa dette til han når han var her. Virket jo som om han likte meg kjempegodt, måten han så på meg og alt...alt var veldig riktig. Etter at han reiste hjem skrev jeg til han og lurte på hva han tenkte videre om oss... Nå har det gått tre dager og han har fortsatt ikke svart!? Synes det er veldig spesielt, vi er begge voksne og om han ikke liker meg kan han jo bare skrive at han synes det heller mot det vennskapelig og ikke noe mer. Jeg har jo fått motsatt inntrykk av det da, alt har tilsagt at han virkelig liker meg. Nå er jeg veldig forvirret og skuffet! Vi har hatt noen dype fine samtaler, og hadde virkelig forventet at han var en voksen mann som i det minste kan si ifra. Hva tror dere?:-( Anonymous poster hash: 4fbfe...05e Kanksje du ikke er så pen og han ble lei av deg? Han har funnet seg noen bedre? Har han sjans på deg så kan han ha funnet en ny. Anonymous poster hash: 5ca5e...45e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #28 Skrevet 7. mars 2015 ughAnonymous poster hash: bf5e5...28d Bare drit i svaret over deg. Alltid noen som er bitre over et eller annet og prøver å dra andre ned med seg. Når det er sagt virker det som dette er ekstremt vanlig! Det har skjedd med meg, og det har skjedd med mange av venninnene mine. Noen menn er så ekstremt konfliktsky at det for dem virker enklere å bare "fade bort" enn å ta opp tema/svare på vanskelige spørsmål. Skulle nesten tro at dette var et virus i dag. Det er ekstremt frustrerende med motstridende signaler, for man sitter bare igjen som et spørsmålstegn og man trenger svar! Det er jo helt naturlig. Jeg har ingen anelse om hvorfor han ikke har svart deg, men jeg kan iallefall fortelle deg at jeg vet hvor vondt det gjør. Og vil du egentlig ha noen som får deg til å føle deg slik? I mitt tilfelle var det fordi han møtte en annen og var for konfliktsky til å si i fra. En drittsekk med andre ord. Anonymous poster hash: 39841...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #29 Skrevet 7. mars 2015 Takk for svar til deg over. Jeg klarer bare ikke fatte det da han har virket så interessert ellers. Jeg kom til å tenke på en ting, vi er begge godt etablerte og jobber mye, reiser mye osv. Han har "skrytt" veldig av sin økonomi indirekte, hvis jeg for eksempel har sagt at jeg gjerne kunne tenkt meg å bodd litt i Singapore igjen(eksempel) har han fått sagt: "VI kan jo kjøpe en leillighet der OG". Altså sånne ting..<br />Kan det være at han har skrytt litt mer av midler han har enn hva det faktiske bare for å vise at han også kan og har?<br /><br />Jeg kan liksom ikke komme på andre grunner...han har vært så på...<br /><br />Jeg sendte han en melding i dag tidlig hvor jeg skrev at jeg synes det var rart at han ikke hadde hørt fra seg. At jeg med meldingen bare ønsket å sjekke om han fortsatt ønsket å ses igjen snart, og om han følte det annerledes var det helt ok :-)<br />Han har fortsatt ikke sett disse meldingene....de er levert men ikke lest. Synes det er litt merkelig også:s.<br /><br />Jeg tror jeg må sette en strek inntil videre....med mindre noe har skjedd er dette uakseptabelt for min del.<br /><br />TS.Anonymous poster hash: bf5e5...28d
Gjest tomasjj Skrevet 7. mars 2015 #30 Skrevet 7. mars 2015 Må få snakka med han på telefonen. Så finner dere ut av dette. Ring han du. I morra kveld har han nok tid.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #31 Skrevet 7. mars 2015 Til deg over:<br /><br />Tror du har misforstått, (mulig han også har misforstått!). Du har nok ikke lest alle innleggene mine i denne tråden, forstålig da det begynner å bli noen. MEN: vi er langt ifra å være ett par. Det var absolutt ikke det jeg mente. Jeg spurte han hva han tenkte om oss fremover. Om han ville fortsette å treffes for å se om det kan bli noe, eller hva. Vi bor jo på forskjellige steder.<br />Er han som hele veien har vært på, derfor det er litt overraskende. Om han misforstod spørsmålet mitt kunne han jo bare ha svart som ett voksent menneske at det var for tidlig til å vite, så kunne jeg ha avklart hva jeg mente. Inntrykket jeg fikk av han var nemlig at han er en gentleman og langt ifra en slik drittunge. Og igjen...han som har vært veldig på.<br /><br />Fysiskkontakt var ikke naturlig, vi har rett og slett ikke truffet hverandre nok og når vi har så har det vært i settinger typ middager ute. Vi har hatt noen utrolig fine samtaler og tiden har flydd. Så alt har vært veldig fint og hyggelig. Han sendte jo til og med melding etter at han hadde kommet hjem om at han håpet at vi ville ses VELDIG snart igjen.<br /><br />Jeg stilte han det spørsmålet for å vite hva han evt tenkte om når vi burde prøve å treffes igjen.<br /><br /><br />TS.Anonymous poster hash: bf5e5...28d Hvis han sa at han hadde det koselig og ville treffe deg igjen, synes jeg det er merkelig at du spurte om det du gjorde. Det var åpenbart hva han ville, men nå har du satt et preg på "forholdet" som er veldig seriøst, og det før dere i det hele tatt har hatt noen fysisk kontakt. Et slikt spørsmål kan misforståes, og til neste gang burde du kanskje ta det opp ansikt til ansikt... Og isteden for å si: hva tenker du om oss, kunne du vel bare spurt om når han ville møtes igjen i steden for å gjøre det på den vanskelige måten? Anonymous poster hash: 33afc...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #32 Skrevet 7. mars 2015 Bare drit i svaret over deg. Alltid noen som er bitre over et eller annet og prøver å dra andre ned med seg. Når det er sagt virker det som dette er ekstremt vanlig! Det har skjedd med meg, og det har skjedd med mange av venninnene mine. Noen menn er så ekstremt konfliktsky at det for dem virker enklere å bare "fade bort" enn å ta opp tema/svare på vanskelige spørsmål. Skulle nesten tro at dette var et virus i dag. Det er ekstremt frustrerende med motstridende signaler, for man sitter bare igjen som et spørsmålstegn og man trenger svar! Det er jo helt naturlig. Jeg har ingen anelse om hvorfor han ikke har svart deg, men jeg kan iallefall fortelle deg at jeg vet hvor vondt det gjør. Og vil du egentlig ha noen som får deg til å føle deg slik? I mitt tilfelle var det fordi han møtte en annen og var for konfliktsky til å si i fra. En drittsekk med andre ord. Anonymous poster hash: 39841...8cc Kan jo være dette er sannheten? Det skjedde jo med deg? Anonymous poster hash: 5ca5e...45e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #33 Skrevet 7. mars 2015 AnonymBruker, on 07 Mar 2015 - 16:20, said: Hvis han sa at han hadde det koselig og ville treffe deg igjen, synes jeg det er merkelig at du spurte om det du gjorde. Det var åpenbart hva han ville, men nå har du satt et preg på "forholdet" som er veldig seriøst, og det før dere i det hele tatt har hatt noen fysisk kontakt. Et slikt spørsmål kan misforståes, og til neste gang burde du kanskje ta det opp ansikt til ansikt... Og isteden for å si: hva tenker du om oss, kunne du vel bare spurt om når han ville møtes igjen i steden for å gjøre det på den vanskelige måten?Anonymous poster hash: 33afc...3e3 TS her. Jeg vet sannelig ikke. Jeg var dum :-( Jeg tenkte ikke særlig, siden han har vært ti skritt foran meg hele veien.Anonymous poster hash: bf5e5...28d
Bergen1974 Skrevet 7. mars 2015 #34 Skrevet 7. mars 2015 Hallo fyren må jo være en tulling alle går med disse tlf i hånden hele tiden, om han ikke har svart på 3 dager så er han enten dau eller en tulling, hold deg unne slike sløkkete fyrer, ingen grunn og ikke svare.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #35 Skrevet 7. mars 2015 TS her. Jeg vet sannelig ikke. Jeg var dum :-( Jeg tenkte ikke særlig, siden han har vært ti skritt foran meg hele veien.Anonymous poster hash: bf5e5...28d Kan jo være så mange grunner til at han ikke tar kontakt igjen, men det tyder jo på at han har mistet interessen når man ikke svarer i det hele tatt på mange dager. Kan hende han fikk kalde føtter? Om daten fra hans ståsted virket som en liten skrytearena der du viste frem at du var så og så ressurssterk ville bo i Singapore etc. så vet jeg hvertfall selv at det ville jeg ikke vært interessert i å gå videre med. Ikke det at jeg ikke er ressurssterk selv men jeg ønsker primært å gå inn i forhold til noen jeg ikke ser behovet for å "toppe" om du skjønner hva jeg mener. Jeg sier ikke at du nødvendigvis skrøt uhemmet, men det kan hende at han tolket deg dithen, dere kjenner jo hverandre ikke så godt og ting kan lett komme ut feil uten at den andre nødvendigvis mener noe med det. Den andre grunnen er jo at dere bor et stykke fra hverandre, og da er det en del logistikk som skal gå opp i hverdagen om dere skal ha mulighet til å treffe hverandre ofte. Avstandsforhold kan være tungt for mange og det passer nok ikke alle. Selv har jeg hatt flere avstandsforhold og det skulle nok vært mye som skulle ha klaffet for at jeg skulle vurdert et slikt forhold igjen. Over tid er det som regel ikke verdt det om man har veldig mye å gjøre/forpliktelser på hver sin kant. Anonymous poster hash: 41151...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #36 Skrevet 7. mars 2015 AnonymBruker, on 07 Mar 2015 - 20:46, said: Kan jo være så mange grunner til at han ikke tar kontakt igjen, men det tyder jo på at han har mistet interessen når man ikke svarer i det hele tatt på mange dager. Kan hende han fikk kalde føtter? Om daten fra hans ståsted virket som en liten skrytearena der du viste frem at du var så og så ressurssterk ville bo i Singapore etc. så vet jeg hvertfall selv at det ville jeg ikke vært interessert i å gå videre med. Ikke det at jeg ikke er ressurssterk selv men jeg ønsker primært å gå inn i forhold til noen jeg ikke ser behovet for å "toppe" om du skjønner hva jeg mener. Jeg sier ikke at du nødvendigvis skrøt uhemmet, men det kan hende at han tolket deg dithen, dere kjenner jo hverandre ikke så godt og ting kan lett komme ut feil uten at den andre nødvendigvis mener noe med det. Den andre grunnen er jo at dere bor et stykke fra hverandre, og da er det en del logistikk som skal gå opp i hverdagen om dere skal ha mulighet til å treffe hverandre ofte. Avstandsforhold kan være tungt for mange og det passer nok ikke alle. Selv har jeg hatt flere avstandsforhold og det skulle nok vært mye som skulle ha klaffet for at jeg skulle vurdert et slikt forhold igjen. Over tid er det som regel ikke verdt det om man har veldig mye å gjøre/forpliktelser på hver sin kant. Anonymous poster hash: 41151...6b5 AnonymBruker, on 07 Mar 2015 - 20:46, said: Kan jo være så mange grunner til at han ikke tar kontakt igjen, men det tyder jo på at han har mistet interessen når man ikke svarer i det hele tatt på mange dager. Kan hende han fikk kalde føtter? Om daten fra hans ståsted virket som en liten skrytearena der du viste frem at du var så og så ressurssterk ville bo i Singapore etc. så vet jeg hvertfall selv at det ville jeg ikke vært interessert i å gå videre med. Ikke det at jeg ikke er ressurssterk selv men jeg ønsker primært å gå inn i forhold til noen jeg ikke ser behovet for å "toppe" om du skjønner hva jeg mener. Jeg sier ikke at du nødvendigvis skrøt uhemmet, men det kan hende at han tolket deg dithen, dere kjenner jo hverandre ikke så godt og ting kan lett komme ut feil uten at den andre nødvendigvis mener noe med det. Den andre grunnen er jo at dere bor et stykke fra hverandre, og da er det en del logistikk som skal gå opp i hverdagen om dere skal ha mulighet til å treffe hverandre ofte. Avstandsforhold kan være tungt for mange og det passer nok ikke alle. Selv har jeg hatt flere avstandsforhold og det skulle nok vært mye som skulle ha klaffet for at jeg skulle vurdert et slikt forhold igjen. Over tid er det som regel ikke verdt det om man har veldig mye å gjøre/forpliktelser på hver sin kant. Anonymous poster hash: 41151...6b5 takk for ett godt innlegg. Tenkte jeg bare skulle forklare noe av det. Grunnen til at vi kom inn på slike ting som "singapore" osv, var fordi han brakte det på bane. Var hele tiden han.. Jeg har jo bodd mye i utlandet tidligere, samme har han. Så det var naturlig. Samt at vi har jobber som gjør det mulig å realisere slike drømmer. Tenker ikke bare på det økonomiske, men at vi kan reise mye i jobbsammensettinger. Vi bor litt unna hverandre nå, men er fra samme by opprinnelig så han er mye her samt at det hadde vært null problem å flytte. En av grunnene til at vi linket sånn var jo pga fellesinteressene før vi traff hverandre også. Han har også bodd mye i utlandet og det er ikke så fjernt nå heller. Som sagt er det ikke store omvendinger som må til..om det hadde vært aktuelt. Eneste jeg stusser på er at han ikke har lest meldingen min engang, så han har jo egentlig ikke sett spørsmålet jeg stilte? Han forsvant bare helt plutselig. Begynner nesten å tro at det har skjedd noe? Eller så kan det være at han bare forduftet helt, men det er veeeldig overraskende. Nei jeg vet ikke...hadde han enda sett meldingene så ignorert meg hadde det vært noe annet. Men nå vet jeg liksom ikke. Vi skriver på whatsapp og der kan man jo se om meldingene er lest? Anonymous poster hash: bf5e5...28d
Nettinettet Skrevet 7. mars 2015 #37 Skrevet 7. mars 2015 Hvis han sa at han hadde det koselig og ville treffe deg igjen, synes jeg det er merkelig at du spurte om det du gjorde. Det var åpenbart hva han ville, men nå har du satt et preg på "forholdet" som er veldig seriøst, og det før dere i det hele tatt har hatt noen fysisk kontakt. Et slikt spørsmål kan misforståes, og til neste gang burde du kanskje ta det opp ansikt til ansikt... Og isteden for å si: hva tenker du om oss, kunne du vel bare spurt om når han ville møtes igjen i steden for å gjøre det på den vanskelige måten?Anonymous poster hash: 33afc...3e3 Dette var det jeg hadde tenkt til å skrive også. I begynnelsen når man blir kjent vil mange ofte snakke om barn, fremtid, "planlegge" litt fantasimessig. Det er en del av det å bli kjent og se litt hva den andre tenker om disse tingene. Det er ingen bevis på at han føler noe, eller hva han føler.. Det tar tid å bli kjent og følelsene utvikler seg hele tiden. Får man spørsmål "Hva tenker du om oss" når man ikke har peiling blir det drit kleint å måtte svare på det.. Jada, dumt han ikke svarer, men hva f..... skal han svare egentlig? Hva svarer man på noe slikt etter å ha møtt en person noen ganger?? Hvorfor lurer du på dette TS? Fordi du begynner å like fyren ikke sant? Du får panikk fordi du utvikler følelser og er redd for å bli såret og trenger å vite at han også føler noe sånn at du ikke driter deg ut ved å føle mer enn han.. Å finne kjærligheten krever mot og det krever at man tør føle uten å vite hva man får igjen. Lær det, og slutt å still vanskelige og unøædvendige spørsmål! Hva han føler om dere ville du uansett ha funnet ut av underveis i prosessen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #38 Skrevet 8. mars 2015 OPPDATERING:<br /><br />Jeg fikk svar fra han nå for 20 min siden. Han skriver at han måtte reise til USA i all hast da det har skjedd noe i familien. Han gikk ikke inn på hva..men jeg vet at han er i usa ofte pga familie og jobb. Han skriver at han er velig lei seg og at det selvfølgelig ikke hadde noe med meg å gjøre. Han skriver at han selvfølgelig vil treffe meg igjen, og at dette ikke har noe med meg å gjøre.<br /><br /><br />Så her sitter jeg..litt lettet, for det var ikke naturlig at han forsvant på denne måten. Samtidig fatter jeg ikke hvorfor han ikke kunne sende en meld før. Men jeg skjønner om noe alvorlig har skjedd, men han sier jo ikke hva.<br /><br />Usikker på hva jeg skal svare..<br /><br />Disse dagene skremte meg faktisk. Jeg har begynt å like han, og må vite at jeg kan stole på han.<br />Anonymous poster hash: bf5e5...28d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #39 Skrevet 8. mars 2015 HVORFOR kommer de kodene i mellom innleggene mine?:sAnonymous poster hash: bf5e5...28d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #40 Skrevet 8. mars 2015 Han sendte noen random bilder også, mulig for å "vise" at han virkelig er i USA.<br /><br />Jeg vet ikke hva jeg skal svare. Pleier sjeldent å være usikker i slike situasjoner, men de siste dagene skremte meg litt. Synes ikke det var ok i det hele tatt, og ble faktisk oppriktig lei meg.<br /><br />TSAnonymous poster hash: bf5e5...28d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå