Gå til innhold

Datet en ny mann-men så!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg traff en ny mann for to mnd siden. Vi traff hverandre på nettet, han som tok kontakt og pratet en god del. Bestemte oss for å treffes. Begge er i slutten av 20 årene, veletablerte jobber osv. Bor ett stykke unna hverandre, men jeg har en god venninne jeg besøker relativt ofte i byen hans så det var enkelt å treffes.

Det var veldig hyggelig..og allerede noen dager senere besøkte han meg.

Uten å skryte vil jeg si at jeg er mye penere enn han, og normalt sett er ikke han en mann jeg ville falt for. Men vi hadde altså en kjemi, mye å snakke om og ellers veldig hyggelig sammen. Jeg likte han godt, og fikk inntrykk av at han også likte meg veldig! Når han reiste hjem igjen sist fikk jeg en melding om at han håpet vi ville ses veldig snart. Vil bare legge til at vi har hatt null fysisk kontakt(bortsett fra hei/hadet klemmer), så sex har altså ikke vært noe tema! Jeg er ikke typen som har sex før jeg kjenner og liker en person GODT, og tror han er på samme plan.

Han er typen som skriver en gang om dagen på sms, gjerne på kveldstid når han er hjemme fra jobb og ting har roet seg ned. Helt ok..men jeg savner litt mer kontakt og sa dette til han når han var her. Virket jo som om han likte meg kjempegodt, måten han så på meg og alt...alt var veldig riktig.

Etter at han reiste hjem skrev jeg til han og lurte på hva han tenkte videre om oss...

Nå har det gått tre dager og han har fortsatt ikke svart!? Synes det er veldig spesielt, vi er begge voksne og om han ikke liker meg kan han jo bare skrive at han synes det heller mot det vennskapelig og ikke noe mer. Jeg har jo fått motsatt inntrykk av det da, alt har tilsagt at han virkelig liker meg. Nå er jeg veldig forvirret og skuffet! Vi har hatt noen dype fine samtaler, og hadde virkelig forventet at han var en voksen mann som i det minste kan si ifra.

Hva tror dere?:-(

Anonymous poster hash: 4fbfe...05e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får bare vente. Du har bragt opp tema, så enten kommer han til å svare eller så har han freajet ut av konfrontasjonen, hvilket antakelig betyr at han ikke er like interessert i et forhold. Det skjer alle - uansett utseende, personlighet osv.

Forstår hvordan du har det og det er dritt, men noe alle opplever. Tre dager betyr at det er lite sannsynlig at han sier noe nå, men det kan jo skje. Etter en uke ville jeg satt strek over det hele.

Anonymous poster hash: a5aba...bc8
Gjest Mythic
Skrevet

Tror nok du kan arkivere dette som nok en erfaring og gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du tok rennafart og kjørte over han i en helvetes fart og skremte livskiten ut av han.

Greit å lure på hva den andre vil, men trå litt mer forsiktig i begynnelsen. Noen mannfolk er veldig fintfølende og takler ikke press i begynnelsen.

Anonymous poster hash: 83ef6...475
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg tok sjansen fordi når vi har møttes har HAN snakket om barn, om jeg kunne tenkt meg å flytte osv. Det kommer jo veldig an på hvordan det har vært, ville for eksempel sikkert ikke ha tatt det opp med en fyr hvor det hadde gått "roligere" med på den fronten, men her har han gitt meg alle tegn til at han er seriøs og vil ting(med meg).

Derfor jeg stusser sånn.....

Ja, har egentlig bestemt meg for at om han ikke har en GOD unnskyldning på hvorfor han ikke har svart innen i morgen så er han ingen jeg vil satse på uansett. Han har jo vist seg som en helt annen person når vi har møttes, og da virkelig en HELT ANNEN person. Tror det er derfor jeg tar det veldig personlig.

Men dere har nok rett! :-)

Anonymous poster hash: bf5e5...28d
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tips: Det er jo en viss mulighet for at han kan være opptatt med noe vet du. Det kan være hva som helst som gjør at han ikke nødvendigvis har anledning til å sitte klar i startgropen med fingrene på mobilen.

- bare slik at det er nevnt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du tok rennafart og kjørte over han i en helvetes fart og skremte livskiten ut av han.

Greit å lure på hva den andre vil, men trå litt mer forsiktig i begynnelsen. Noen mannfolk er veldig fintfølende og takler ikke press i begynnelsen.

Anonymous poster hash: 83ef6...475

TS HER igjen :-)

Etter de første møtene med han var det jeg som var skremt. Han har snakket om fremtiden siden dag 1. Jeg ringte venninner og sa at dette gikk litt vel fort, men joda, vi hadde jo en veldig fin kjemi. Men jeg var redd han ville skremme meg om han ikke roet seg ned. Han roet seg litt ned de neste dagene jeg var der, men så var det på igjen når han kom til meg.

AnonymBruker
Skrevet

Tips: Det er jo en viss mulighet for at han kan være opptatt med noe vet du. Det kan være hva som helst som gjør at han ikke nødvendigvis har anledning til å sitte klar i startgropen med fingrene på mobilen.

- bare slik at det er nevnt.

TS her

Ja, jeg ser den. Han er veldig opptatt, og jeg er like opptatt! Vi har ganske like jobber, og ett høyt arbeidstempo, men jeg klarer jo likevel å ta meg tid til å svare på i allefall EN melding ila av en dag. Og så tenker jeg om han liker meg kan han vel skrive noe..."Jeg skriver til deg snart", eller noe slikt.

Nå sitter jeg her og tror at han faktisk ikke liker meg. Men jøss, da har han virkelig vært uærlig når vi har møttes. Komplimenter både den ene og andre veien osv..

Men kan være at han rett og slett har spilt. Jeg vet ikke....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen..

Ser jeg har en del skrivefeil, taster visst litt for fort ;-) Dere får ha meg unnskyldt. Går visst ikke å redigere når man skriver som anonym.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dårlig på å svare på meldinger, og hvis jeg er superstressa og har masse å gjøre så glemmer jeg det.

Jeg ville ringt han, jeg. Tar han ikke telefonen eller bruker lang tid på å ringe deg opp, ja da er han kanskje ikke verdt det?

Anonymous poster hash: 63c90...74e
AnonymBruker
Skrevet

Vil liksom ikke mase etter at jeg allerede har stilt akkurat det spørsmålet. Han har ikke "sett" meldingen enda...og jeg tror han kanskje bevisst har valgt å ikke se på den for å vinne tid? Eller bare ignorere meg helt. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor? Jeg kommer til å skrive en melding til han om noen dager om han fortsatt ikke svarer, bare for å fortelle at dette var barnslig!

Har forresten bare gått 2 dager, jeg skrev den i går. Nå føler jeg meg litt dum :-) Men likevel, synes det er spesielt at det kan gå så lang tid. Håper det finnes en forklaring, men innerst inne tror jeg dessverre det bare er det at han ikke liker meg likevel.

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS her

Ja, jeg ser den. Han er veldig opptatt, og jeg er like opptatt! Vi har ganske like jobber, og ett høyt arbeidstempo, men jeg klarer jo likevel å ta meg tid til å svare på i allefall EN melding ila av en dag. Og så tenker jeg om han liker meg kan han vel skrive noe..."Jeg skriver til deg snart", eller noe slikt.

Nå sitter jeg her og tror at han faktisk ikke liker meg. Men jøss, da har han virkelig vært uærlig når vi har møttes. Komplimenter både den ene og andre veien osv..

Men kan være at han rett og slett har spilt. Jeg vet ikke....

Joda, men det var et stort spørsmål du stilte ham.

Å svare på et så stort spørsmål er kanskje ikke nødvendigvis komfortabelt? - det er bare en tanke som slår meg, og spesielt når det kommer i en sms?

Et spørsmål som kanskje gjør seg best litt senere enn etter 2 måneder og noen møter... ? - hvor mange ganger har dere møtt hverandre forresten?

Gjest Gurgemeie
Skrevet

JEG tror at han rett og slett har fått et såkalt "panikkanfall" (i menns verden er dette relativt normalt når noe blir seriøst).

Han innså at han ble for pågående, og rakk liksom ikke å tenke over situasjonen. Menn har den tendensen til å være raske i avtrekkeren når det gjelder flere ting, men altså, jeg vil egentlig si dette er normalt.

Dessuten har menn tendens til å være en smule "miljøskadet". Dvs; han har "avsluttet" ting med andre damer, og de har flydd i taket pga det. Derfor trekker han seg rolig og stille unna, for å slippe maset.

Feigt? Ja. Barnslig? Ja.

Men, etter det jeg har erfart, så er det sånn enkelte (viktig å påpeke) menn velger å håndtere ting.

Kan godt være jeg tar feil, men du må nesten bare spørre han hva han vil.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er nok enig med deg. Men nå har jeg allerede spurt.

Tror dere han kan ha misforstått spørsmålet mitt? Jeg lurte ikke på om vi skulle anse oss som i ett forhold, mer som..hva føler du om oss..(siden det ikke har vært noe fysisk kontakt- så vet man liksom ikke ordentlig.), tror du vi er mer venner...eller tror du dette er verdt å gi en sjanse-altså treffe hverandre mer og bli enda bedre kjent.

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Menn ER feige og barnslige, sånn er det bare. Konfliktsky.

Anonymous poster hash: da539...511
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn ER feige og barnslige, sånn er det bare. Konfliktsky.

ts her.

Mulig.

Men skjønner ikke hvorfor han har "spilt" en annen person i virkeligheten da? Grunnen til at jeg nevnte utseende tidligere var at jeg tenkte kanskje han følte seg underlegen. Han er en pen mann, gjennomsnittlig vil jeg si..så stygg er han absolutt ikke.

Hele veien er det han som har vært så veldig på det med fremtiden, at det kan bli oss to, han har jo nærmest snakket om oss som er det er oss allerede. Jeg som har vært litt skremt...

Så lurer på om han har spilt ett spill fra dag 1. Vet ikke, får nok ikke svar før han svarer om han svarer. Hvis ikke tror jeg rett og slett at jeg lar det ligge...selv om det er irriterende:-) Mest å ikke vite HVORFOR!!

Skrevet

Jeg er dårlig på å svare på meldinger, og hvis jeg er superstressa og har masse å gjøre så glemmer jeg det.

Jeg ville ringt han, jeg. Tar han ikke telefonen eller bruker lang tid på å ringe deg opp, ja da er han kanskje ikke verdt det?

Anonymous poster hash: 63c90...74e

Ja, fort gjort å glemme å svare på hverdagslige ting, men jeg tror ikke man glemmer at man kanskje skulle svart på en slik melding som ts har sendt :/

Jeg får som regel litt hetta av menn som går for fort frem, ikke fordi det går for fort, men fordi jeg tror det er begrenset hvor mye alvor det ligger i fremtidsplanene han måtte legge knapt før han kan hele navnet mitt, bare for å sette det litt på spissen,..

AnonymBruker
Skrevet

For en teit fyr, håper han svarer deg TS.

Anonymous poster hash: aef63...fe2
AnonymBruker
Skrevet

Uansett kan han svare. Jeg blir så forbanna på sånne folk, det er så feigt! Min date var akkurat lik, men jeg hadde en dårlig magefølelse og spurte rett ut hva han ville med meg. Nei han var ikke klar for et forhold han. Men vi kunne godt fortsette og møtes og ha sex. For en løk..

Ikke mas på han ts, og OM han svarer så vær litt kald. Typ hvis han skriver "Vanskelig å si hva som skjer med oss. Kan vi ikke bare møtes og ha det hyggelig?" så ville jeg sagt helt ærlig hva jeg ville. Du må sette grenser for deg selv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikkesant.<br />Tenker også at det er lett å glemme å svare/utsette hverdagslige ting/venner osv, men en man liker som det er såpass nytt med?<br /><br />Jeg blir nok ikke klokere før han svarer.<br /><br />Og nei, jeg har absolutt ikke mast, bare skrevet den ene meldingen. Som sagt, var det jo for å høre om han følte vi var mer venner eller om vi skulle fortsette å treffes å se om det var noe mer...<br />Når jeg skrev den meldingen tenkte jeg egentlig høyt for min egen del, for har hele veien følt at han vet jo akkurat hva han vil med meg, er jeg som er usikker men sikker nå.<br /><br /><br />Takk for svar alle sammen, det hjalp litt å skrive om det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...