la_luz Skrevet 15. august 2004 #1 Del Skrevet 15. august 2004 Hei, Er snart ferdig med studier i utlandet og har ikke fått fast jobb enda i Norge. Må ha penger men har ikke lyst til å søke deltidsjobb der jeg evt. må si opp. Finnes det noen steder man kan få jobb i en kort periode si fra 1 uke til 1 måned sånn at jeg kan tjene litt penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. august 2004 #2 Del Skrevet 15. august 2004 Hva med å kontakte et vikarbyrå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. august 2004 #3 Del Skrevet 15. august 2004 Som MrsL sier er nok vikarbyrå den enkleste. Det finnes tonnevis av dem i Oslo, og du kan få jobb så lenge eller så kort tid du ønsker. Jeg har jobbet på mange forskjellige vikarbyråer. Hvis jeg ser bort fra de som gjelder for mer spesifikke typer yrker synes jeg Adecco helt klart var den beste. Manpower derimot, litt så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 17. august 2004 #4 Del Skrevet 17. august 2004 Det er og ofte firmaer som har plukklager har korttidsstillinger. Spessielt i perioder hvor det er stor pågang - ofte de lager en korttidskontrakt på for ex en mnd. Skal du ha kortere tid er det nok vikarbyråd som er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 18. august 2004 #5 Del Skrevet 18. august 2004 Hvis jeg ser bort fra de som gjelder for mer spesifikke typer yrker synes jeg Adecco helt klart var den beste. Manpower derimot' date= litt så som så. Og jeg har motsatt erfaring, tror det kommer helt an på hva man ønsker og hvilken konsulent man får. Det beste er å registrere seg hos begge, og se hvor man får best utslag. Som regel er det også lurt å registrere seg hos noen mindre byråer, siden de ofte er flinke til å ta vare på både kunder og medarbeidere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. august 2004 #6 Del Skrevet 18. august 2004 og ikke glem hvilket kontor..... Jeg var i Adecco i by X og der var det ikke noe problemer i det hele tatt. Jeg flyttet og ble da overflyttet til kontoret til Adecco i nabobyen. Der var det bare ROT...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå