Gå til innhold

Glemte fristen for privatisteksamen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå opp som privatist, og glemte å melde meg på innen fristen, som var 1.mars. Jeg prøvde å melde meg opp via privatistweb.no i forrige uke, men fikk ikke registrert meg, fordi det sto "PrivatistWeb er sperret for registrering av eksamensoppmeldinger og registrering av nye brukere i perioden fra 02.02.15 til og med 23.08.15".

Hva gjør jeg nå? Er det andre steder å melde seg opp, eller er jeg uansett for sent ute? Får jeg ikke tatt eksamen før om ett halvt år igjen..? :(

Anonymous poster hash: 81292...83d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kisskiss

Jeg skal gå opp som privatist, og glemte å melde meg på innen fristen, som var 1.mars. Jeg prøvde å melde meg opp via privatistweb.no i forrige uke, men fikk ikke registrert meg, fordi det sto "PrivatistWeb er sperret for registrering av eksamensoppmeldinger og registrering av nye brukere i perioden fra 02.02.15 til og med 23.08.15".

Hva gjør jeg nå? Er det andre steder å melde seg opp, eller er jeg uansett for sent ute? Får jeg ikke tatt eksamen før om ett halvt år igjen..? :(

Anonymous poster hash: 81292...83d

du må vente til vinter desverre, samme her. oppmelding enste gang er vel i september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må vente til vinter desverre, samme her. oppmelding enste gang er vel i september

Seriøst.. Men hvordan melder man seg opp? Og hvordan kan fristen være 1.mars, når nettsiden er stengt for registrering fra 2.februar?!

TS

Anonymous poster hash: 5235a...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.. Men hvordan melder man seg opp? Og hvordan kan fristen være 1.mars, når nettsiden er stengt for registrering fra 2.februar?!

TS

Fordi fristen var 1 februar og ikke 1 mars.

Anonymous poster hash: 82e91...55a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi fristen var 1 februar og ikke 1 mars.

Anonymous poster hash: 82e91...55a

Jeg ser at det står det på privatistweb.no nå, ja, men det har jo stått 1.mars alle andre steder! For ett rot.. Og nettsiden åpner ikke igjen før 23.august, og påmelding er 1.september for høst-eksamen?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BonBon

Jeg ser at det står det på privatistweb.no nå, ja, men det har jo stått 1.mars alle andre steder! For ett rot.. Og nettsiden åpner ikke igjen før 23.august, og påmelding er 1.september for høst-eksamen?

TS

Det er en kort luke, sånn er det. Prøv neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde meg i 2014, var så lei meg at jeg var deprimert i flere uker og grein nesten hver dag! Hjelper ikke å høre at andre sier "dette ville aldri ha skjedd meg" ... Jeg har nesten bare 6er i de 4 fagene jeg skulle ha tatt eksamen i, har stålkontroll på pensumet og elsker å lære noe nytt. Det skjer de beste å glemme den fristen, jeg ringte til privatistkontoret og til fylkeskommunen for å spørre etter muligheter for å melde meg opp, men fikk bare sure svar om at dette absolutt ikke går an :P

Anonymous poster hash: 832dd...553
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Det er vel privatistweb.no sine frister du burde følge, og ikke alle andre steder. Frist for å søke tilrettelegging var derimot 1. mars.

Anonymous poster hash: d3021...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde meg i 2014, var så lei meg at jeg var deprimert i flere uker og grein nesten hver dag! Hjelper ikke å høre at andre sier "dette ville aldri ha skjedd meg" ... Jeg har nesten bare 6er i de 4 fagene jeg skulle ha tatt eksamen i, har stålkontroll på pensumet og elsker å lære noe nytt. Det skjer de beste å glemme den fristen, jeg ringte til privatistkontoret og til fylkeskommunen for å spørre etter muligheter for å melde meg opp, men fikk bare sure svar om at dette absolutt ikke går an :P

Anonymous poster hash: 832dd...553

Huff da.. Det er heldigvis ikke verdens undergang for meg, for jeg skal uansett ikke ta andre året med det første, så det er ikke noe hast. Men har jo lest å stått på for å rekke å ta eksamen NÅ.. :/

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...