Gå til innhold

Womanizer.. yes please.


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har det seg sånn at jeg bruker fingrene til å få multiorgasmer ved stimulering av klitoris. Den eneste orgasmen jeg ikke har opplevd enda, er vaginal orgasme.

Vaginal orgasme er en indirekte klitoris orgasme, det er nervetråder som strekker seg inn i skjeden, så på en måte har du fått det. Bare for å påpeke det :P

-The study says that the majority of women do not orgasm during penetrative sex and the vaginal orgasm reported by some women is in fact caused by the surrounding erectile organs or stimulation of the clitoris.

http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/vaginal-orgasms-are-a-myth-claim-researchers-9781706.html

Anonymous poster hash: a6977...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd. Funker som bare f..., nesten litt for bra

Anonymous poster hash: c7ed9...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Vaginal orgasme er en indirekte klitoris orgasme, det er nervetråder som strekker seg inn i skjeden, så på en måte har du fått det. Bare for å påpeke det :P

-The study says that the majority of women do not orgasm during penetrative sex and the vaginal orgasm reported by some women is in fact caused by the surrounding erectile organs or stimulation of the clitoris.

http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/vaginal-orgasms-are-a-myth-claim-researchers-9781706.html

Anonymous poster hash: a6977...885

What? Wow! Haha, må si jeg er litt skeptisk til det der. Jeg har mitt "hele seksuelle liv" hørt at det finnes klitorisorgasmer, vaginalorgasmer (altså, g-punkt-orgasmer) og begge to samtidig.

http://www.dinside.no/346601/flere-typer-orgasme

Hvorfor er det da flere damer som squirter o.l? Det kommer jo ut av hullet (føler meg en smule klein).

OG, siden du virker som en god person å spørre; hvorfor får jeg sterkere orgasmer (ved å stimulere klitoris) ved penetrering og når jeg er alene? Altså, jeg får sterkere orgasmer ved å ha sex enn og onanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Har prøvd. Funker som bare f..., nesten litt for bra

Anonymous poster hash: c7ed9...c0e

Elaborate, please. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaborate, please. :popcorn:

Det er veldig intenst, fordi den treffer akkurat der den skal treffe! Kommer raskt, problemet er i grunn at det blir vooooldsomt følsomt i det orgasme kommer, men mulig at det bare er meg. Kunne likevel tenkt meg å prøve den sammen med en partner en gang, klarer normalt aldri å komme da.

Anonymous poster hash: c7ed9...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Det er veldig intenst, fordi den treffer akkurat der den skal treffe! Kommer raskt, problemet er i grunn at det blir vooooldsomt følsomt i det orgasme kommer, men mulig at det bare er meg. Kunne likevel tenkt meg å prøve den sammen med en partner en gang, klarer normalt aldri å komme da.

Anonymous poster hash: c7ed9...c0e

Men hva gjør den egentlig? Setter du den.. over? Også "suger" den? eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør den egentlig? Setter du den.. over? Også "suger" den? eller...?

Ja du plasserer den over. Suger og suger, er ikke helt sikker. Føles som en kombinasjon av det og vibrasjon kanskje?

Anonymous poster hash: c7ed9...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja du plasserer den over. Suger og suger, er ikke helt sikker. Føles som en kombinasjon av det og vibrasjon kanskje?

Anonymous poster hash: c7ed9...c0e

ay caramba! :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt. :engel:

Du får oppdatere oss etterpå da, om du liker den eller ikke :)

Litt nysgjerrig på om det bare er jeg som syns dette blir i overkant intenst :P

Anonymous poster hash: c7ed9...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Du får oppdatere oss etterpå da, om du liker den eller ikke :)

Litt nysgjerrig på om det bare er jeg som syns dette blir i overkant intenst :P

Anonymous poster hash: c7ed9...c0e

Review kommer :ninja:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også wonanizer. vibrerer ikke akkurat , men noe lignende. Det er akkurat som at det går en bølgestrøm gjennom klitoris. Litt vanskelig å treffe riktig punkt. Men fantastisk når man treffer punktet. Det er ikke noe som suger seg hardt fast. Men et lite sug uten at noe går inn i apparatet vis det gir noe mening ? Men den er kraftig. Det som er bra med denne også er at apparatet vibrerer så man blir ikke sliten i hånda. Men den var overraskende stor syns jeg .

Anonymous poster hash: 80b18...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også wonanizer. vibrerer ikke akkurat , men noe lignende. Det er akkurat som at det går en bølgestrøm gjennom klitoris. Litt vanskelig å treffe riktig punkt. Men fantastisk når man treffer punktet. Det er ikke noe som suger seg hardt fast. Men et lite sug uten at noe går inn i apparatet vis det gir noe mening ? Men den er kraftig. Det som er bra med denne også er at apparatet vibrerer så man blir ikke sliten i hånda. Men den var overraskende stor syns jeg .

Anonymous poster hash: 80b18...8e2

Apparatet vibrerer IKKE skulle det stå

Anonymous poster hash: 80b18...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg har også wonanizer. vibrerer ikke akkurat , men noe lignende. Det er akkurat som at det går en bølgestrøm gjennom klitoris. Litt vanskelig å treffe riktig punkt. Men fantastisk når man treffer punktet. Det er ikke noe som suger seg hardt fast. Men et lite sug uten at noe går inn i apparatet vis det gir noe mening ? Men den er kraftig. Det som er bra med denne også er at apparatet vibrerer så man blir ikke sliten i hånda. Men den var overraskende stor syns jeg .

Anonymous poster hash: 80b18...8e2

Spennende :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Review kommer :ninja:

Hmm. Superenkel hoderegning tilsier at dette er rett rundt hjørnet. Eller?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hmm. Superenkel hoderegning tilsier at dette er rett rundt hjørnet. Eller?

:fnise:

Hehe fikk den i går. Review kommer! :ninja:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...