Gå til innhold

Womanizer.. yes please.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skeptisk...klitoris blir trykket inn i leketøyet 😯 hørtes nesten ubehagelig ut!!!

• Liker 1
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Dette må vel være det nærmeste man kan komme himmelen på jord, eller? :sjokkert:

Dette og, for damer vel og merke:

post-88164-0-84057000-1425647307_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Den er ganske dyr da. Hva gjør du dersom du finner ut at du ikke liker den, har du fortsatt returrett etter at du har prøvd den?

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Den er ganske dyr da. Hva gjør du dersom du finner ut at du ikke liker den, har du fortsatt returrett etter at du har prøvd den?

Jepp.

• Liker 2
Skrevet

Jepp.

Så..hvis man bestiller en sånn, risikerer man å få tilsendt en som noen andre har BRUKT, og sendt i retur?

Gjest incognita
Skrevet

Så..hvis man bestiller en sånn, risikerer man å få tilsendt en som noen andre har BRUKT, og sendt i retur?

Refurbished liksom? Haha nei du det tviler jeg på. :)

Skrevet

Er du sikker? Det er for eksempel ikke returrett på sko etter at du har brukt dem.

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Er du sikker? Det er for eksempel ikke returrett på sko etter at du har brukt dem.

Kondomeriet har "orgasmegaranti" slik at hvis noe ikke funker for deg får du bytte til et annet produkt.

Har aldri benyttet meg av den garantien, men det er sikkert mange som har det.

Endret av incognita
Skrevet

Refurbished liksom? Haha nei du det tviler jeg på. :)

Nå vet ikke jeg hvor mange sånne som faktisk blir sendt i retur, men hvis helt nye og fullt brukbare varer må kastes etter retur, så utgjør det vel et ganske stort tap?

Tviler på at de gjør det.

Eller kanskje varene likevel blir rengjort, pakket og sendt av gårde på nytt, til en mottaker som uansett ikke vet at varen er brukt. Jeg ville uansett aldri kjøpt noe fra en butikk som tar sånne ting i retur.

Skrevet

Så bra ut!

AnonymBruker
Skrevet

Høres spennende ut, men 1800kr for en student.. Skeptisk :vetikke:

Anonymous poster hash: 30605...f47
Gjest incognita
Skrevet

Skeptisk...klitoris blir trykket inn i leketøyet hørtes nesten ubehagelig ut!!!

Ikke "trykket" akkurat da. "Sugd" inn kanskje.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor mange sånne som faktisk blir sendt i retur, men hvis helt nye og fullt brukbare varer må kastes etter retur, så utgjør det vel et ganske stort tap?

Tviler på at de gjør det.

Eller kanskje varene likevel blir rengjort, pakket og sendt av gårde på nytt, til en mottaker som uansett ikke vet at varen er brukt. Jeg ville uansett aldri kjøpt noe fra en butikk som tar sånne ting i retur.

Hvis produktet er blitt rengjort før det blir sendt til en ny mottaker, så gjør det vel ikke så mye at det har blitt brukt av noen andre før?

Anonymous poster hash: 83627...a5a

Gjest incognita
Skrevet

Hvis produktet er blitt rengjort før det blir sendt til en ny mottaker, så gjør det vel ikke så mye at det har blitt brukt av noen andre før?

Anonymous poster hash: 83627...a5a

Jeg kan garantere deg at det ikke er prosedyren.

Skrevet

Aha, det var dette produktet de laget ja. ^^

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg bruker fingrene til å få multiorgasmer ved stimulering av klitoris. Den eneste orgasmen jeg ikke har opplevd enda, er vaginal orgasme.

Gjest incognita
Skrevet

Aha, det var dette produktet de laget ja. ^^

hvaa? :popcorn:

Gjest incognita
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg bruker fingrene til å få multiorgasmer ved stimulering av klitoris. Den eneste orgasmen jeg ikke har opplevd enda, er vaginal orgasme.

Øvelse gjør mester. :opplyser:

Skrevet

hvaa? :popcorn:

Ekspertise? ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...