Meridian Skrevet 7. mars 2015 #21 Skrevet 7. mars 2015 Flyktninger er gjerne de sterke og smarte. De kunne gjort mye mer for landet de kommer fra om de ble der og fikk hjelp _der_. https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE (slå på subtitle/teksting, for lettere å få med tallene han snakker om) Enig, vi kan bare hjelpe noe få, men hva med alle andre. Vi kan ikke ta imot alle ... Vi må hjelpe de der de bor i sine hjemland, men det er jo også vanskelig og vil ta tid... 1
Gjest Meeh Skrevet 7. mars 2015 #22 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Hva mener du med at jeg fortsatt ikke har kommet med en forklaring hvordan? Har du gjentatte ganger spurt meg hvordan det kan gjøres også har jeg vridd meg unna og unlatt å svare, men bare fortsatte å hevdet: "bare vi gjør det annerledes!"? Nå vrir du deg jo unna, du er ekstremt bastant i påstandene dine om at det er fremmedfrykt hos nordmenn som gjør at integreringen er mislykket, men evner ikke å komme fram med forslagene dine som tilsynelatende vil forbedre integreringen. Endret 7. mars 2015 av Meeh
EDDABEDDAHEHEHE Skrevet 7. mars 2015 #23 Skrevet 7. mars 2015 Nå vrir du deg jo unna. Fra hva da? Du har fortsatt ikke spurt meg et spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #24 Skrevet 7. mars 2015 Jeg synes det er feil å kalle de flyktninger. De fleste er unge muslimske menn som søker lykken i Europa og som drømmer å hente flere i familien siden. Klassekampen : Får innvilget asyl - så drar de på ferie til hjemlandet. Får innvilget asyl – drar til hjemlandet på ferie Får innvilget asyl – drar til hjemlandet på ferie Får innvilget asyl – drar til hjemlandet på ferie Anonymous poster hash: 8facd...205 1
Gjest Meeh Skrevet 7. mars 2015 #25 Skrevet 7. mars 2015 Fra hva da? Du har fortsatt ikke spurt meg et spørsmål. Med andre ord så anerkjenner du at integreringen er mislykket, og at det er dårlige forutsetninger for å forbedre den nevneverdig med statlige tiltak. Da er vi jo enig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #26 Skrevet 7. mars 2015 De tre siste linjene dukket opp av seg selv, sorry. Anonymous poster hash: 8facd...205
EDDABEDDAHEHEHE Skrevet 7. mars 2015 #27 Skrevet 7. mars 2015 Med andre ord så anerkjenner du at integreringen er mislykket, og at det er dårlige forutsetninger for å forbedre den nevneverdig med statlige tiltak. Da er vi jo enig. Vi er enige om at du bruker motbydelig retorikk i stedet for å gjøre det enkelt og bare spørre meg. 1
Drizzt Skrevet 7. mars 2015 #28 Skrevet 7. mars 2015 Jeg er av den mening at med en god integreringspolitikk så kan Norge ta inn mange flere flyktninger. Mye av problemet er xenophobiske idioter som kakler til gud og hvermannsen om hvor forferdelige disse muslimene er, men har selv aldri satt sin fot i grønnland. For all del, ikke gjør som Svergie la alle og enhver komme inn og gjøre lite for å hindre segregering, slik som har skjedd i Malmø, men det er mulig gjøre det på en annen måte. En smart mann lærer av sine feil, en smartere mann lærer av andre sine. Med en veldig fungerende assimileringspolitikk kanskje tåler Norge ta imot flere. Mye av problemet er naive pk idealister med makt som har aldri satt foten sin i realiteten. De ser verden gjennom sine rosa briller fra sin rosa boble. Ikke alle kan integreres - mange må assimileres hvis de kommer i det hele tatt til å fungere i Vesten. 2
Drizzt Skrevet 7. mars 2015 #29 Skrevet 7. mars 2015 (endret) NRK kommer med flere ''gode'' nyheter til Europa: Nå bør Europa takke pent nei til og slutte å ta imot flere før de som er her blir integrert/assimilert. Frykter flere flyktninger EU frykter langt flere flyktninger til Europa i år enn hva EU-landene klarer å ta imot. Tellinger viser at en million flyktninger er samlet i Libya med sikte på å reise til Europa. Endret 7. mars 2015 av Drizzt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå