AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Del Skrevet 5. mars 2015 jeg bor i utlandet, og vurderer å komme hjem og ta en videregående utdannelse. hvis jeg prøver å finne et sted jeg kan henvende meg med spørsmål, så står det alltid at jeg skal snakke med komunen min, eller skolen i kommunen min. Men jeg har jo ingen kommune der siden jeg ikke bor der.. Og hvis jeg flyttet til norge igjen vil jeg ikke til min hjemmkommune, men til oslo. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: b824c...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. mars 2015 #2 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Har du krav på videregående utdanning er mitt første spørsmål. http://www.velkommenoslo.no/utdanning/videregaaende_for_voksne_studieforberedende.htm Endret 5. mars 2015 av mereo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Del Skrevet 5. mars 2015 vgs du mener? Anonymous poster hash: f011c...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. mars 2015 #4 Del Skrevet 5. mars 2015 vgs du mener? Anonymous poster hash: f011c...b6e Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Del Skrevet 5. mars 2015 Ja. jeg er ikke ts altså. Anonymous poster hash: f011c...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 6. mars 2015 #6 Del Skrevet 6. mars 2015 jeg er ikke ts altså. Anonymous poster hash: f011c...b6e Nei, men TS mener VGS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå