Midnattsol Skrevet 14. august 2004 #1 Del Skrevet 14. august 2004 Hunden min svømte for første gang i dag. Han var så søt og han så veldig overraska ut selv. Måtte bare fortelle det. Lille gutten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2004 #2 Del Skrevet 14. august 2004 Så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 #3 Del Skrevet 14. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #4 Del Skrevet 15. august 2004 Kjempekos det da... Husker da min svømte for første gang, livredd vann fra da jeg hadde "tvangsdursja" han etter at han som liten gjorde ut seg ol.... Varm varm sommerdag, tok han med til elva... Var så varmt, at om jeg stoppa litt opp, la han seg ned og pesa i skyggen.... Med en gang vi kom til elva, hoppa han bare uti og svømte som en gal *sss* Så søt og sååååå fornøyd!!!! Moro og se på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 16. august 2004 Kjempemorro å se på. Håper han blir glad i vann og vil svømme mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg kjenner følelsen, Midnattsol. Første gang vår hund svømte, var jeg så stolt at hjertet holdt på å sprekke! -Og han var like overrasket som din hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2004 #7 Del Skrevet 16. august 2004 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå