absinthia Skrevet 7. mars 2015 #41 Del Skrevet 7. mars 2015 Om jeg ser to politifolk komme gående mot meg på gata her jeg bor, ville jeg blitt skikkelig overrasket og ganske nysgjerrig på hva som foregikk. Har bodd her i 3 år og aldri sett snurten av politi eller politibil. Andre steder ville jeg tenkt: - Der kommer det to politifolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. mars 2015 #42 Del Skrevet 7. mars 2015 Ingen har påstått noe annet en at mange Nordmenn har en pervers trang til å se andre straffes. Norge er blandt de mildeste i verden når det gjelder å straffe forbrytelser, så dette får jeg ikke helt til å stemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #43 Del Skrevet 8. mars 2015 Politifolk skal gjøre jobben staten har bestemt, når de er i tjeneste. Altså på jobb. Hva dem ser i sin private tid av småbagateller. Bør ignoreres som andre folk mer eller mindre gjør. Bortsett fra idiotene som skal anmelde alt og alle. Nei, de har en plikt til å rapportere lovbrudd, også de som oppdages utenom arbeidstid slik mange andre har forklart deg. Man skal ikke ignorere norsk lov, er du enig i en lov for du heller kjempe for å få den fjernet ikke sutre over at Politiet gjør jobben sin Anonymous poster hash: a09bd...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. mars 2015 #44 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg tror ikke reglene er fullt så rigide at politifolk plikter å ta tak i enhver liten ting som dukker opp på fritiden. De har mulighet til å utvise skjønn. Hvis de skulle gjort noe med alle forhold de så på fritiden ville de ikke hatt tid til noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. mars 2015 #45 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Blir fryktelig nysgjerrig og vil følge etter dem når de har gått forbi, men jeg gjør jo ikke det. Tenker bare "Lurer på hva de skal". Det henger igjen fra der jeg vokste opp, nesten aldri en sykebil eller politi å se. Naboen kjørte etter politibilen oppover den eneste veien for å være publikum. Når han kom tilbake samlet alle de nærmeste naboene seg for å høre hva som hadde skjedd Neida, han gjorde ikke det, men det var alltid han som hadde informasjonen, så man kunne jo tro han gjorde det. Endret 8. mars 2015 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 8. mars 2015 #46 Del Skrevet 8. mars 2015 Norge er blandt de mildeste i verden når det gjelder å straffe forbrytelser, så dette får jeg ikke helt til å stemme. Ikke enig. Vi er milde der andre er strenge. Vi er milde på drap, voldtekt, og voldssaker stort sett. Vi er ekstreme i forhold til andre land i Europa når det gjelder på rus og alternative rusmidler. Vi har en befolkning som leter etter noe dem kan anmelde (min påstand om folk) Denne tråd beviser hvor straffekåte mange mennesker er. Det er skremmende sett fra mitt liberale syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #47 Del Skrevet 8. mars 2015 Trenger ikke reagere noe spesielt, med mindre du akkurat har rana en bank eller noe. Vi har ofte politi innom der jeg jobber som kjøper lunsj/middag. Helt normale folk. De er ikke ute etter å ta folk hele tida Anonymous poster hash: 17996...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå