Gå til innhold

Hvor har det blitt av Tab-xtra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er Tab forsvunnet fra alle butikker nå nylig? Skulle handle i helgen og fant det ikke på noen av stedene jeg var innom. Er det fjernet fra markedet?



Anonymous poster hash: 607c8...b09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt være den har forsvunnet fra markedet. Er vel to ganger i året at de "fornyer" produktene, noen produkter forsvinner fra markedet, mens nye kommer til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fjernet ja

Men tydeligvis ikke halvliterene? Vet du om de fortsetter med de?

Anonymous poster hash: 607c8...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tab extra er i ferd med å bli fjernet ja... Usikker på hvorfor... Søstera mi er nesten i fra seg haha, hun er taboholiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tab extra er i ferd med å bli fjernet ja... Usikker på hvorfor... Søstera mi er nesten i fra seg haha, hun er taboholiker

Jeg også. Og jeg liker ikke brus egentlig uteom Tab, og drikker hverken te eller kaffe heller. Blir vann resten av livet da :grine:

Anonymous poster hash: 607c8...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tab Extra var lansert for å konkurrere med Pepsi light / Pepsi Max men nå som Coca cola har så mange andre light-alternativer er det kanskje derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Og jeg liker ikke brus egentlig uteom Tab, og drikker hverken te eller kaffe heller. Blir vann resten av livet da :grine:Anonymous poster hash: 607c8...b09

Akkurat det som er tilfeller med henne og :) etter litt offing og århing så kom hun frem til pepsi max og cola zero, så kjøper hun det som er billigst der og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tydeligvis ikke halvliterene? Vet du om de fortsetter med de?

Anonymous poster hash: 607c8...b09

All tab forsvinner, de har nok bare hatt et større lager av halvlitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tydeligvis ikke halvliterene? Vet du om de fortsetter med de?

Anonymous poster hash: 607c8...b09

Halvliterne forsvinner nok også, butikkene selger unna alt av det som skal fjernes fra markedet dessverre:/ Så da har nok bare butikken din igjen endel. Endret av grrwaffmjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tab extra er i ferd med å bli fjernet ja... Usikker på hvorfor...

Fordi det smaker høgg og av den grunn ikke selger nok. Produkter som selger fjernes ikke fra markedet.

Anonymous poster hash: 1314e...cbf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvliterne forsvinner nok også, butikkene selger unna alt av det som skal fjernes fra markedet dessverre:/ Så da har nok bare butikken din igjen endel.

Jeg stusset fordi det i et par butikker var fjernet paller med 1,5 litere mens det fremdeles stod fullt med halvlitere i kjøleskapet. Jeg spurte betjeningen men de visste ikke noe om dette. Derfor tenkte jeg at halvliterene kanskje fortsatte å eksistere.

Mener å huske at de fjernet Tab en gang tidligere også for endel år siden, men den kom tilbake.

Anonymous poster hash: 607c8...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tab extra er i ferd med å bli fjernet ja... Usikker på hvorfor... Søstera mi er nesten i fra seg haha, hun er taboholiker

Jeg har sjekket dette med coca cola norge.

Tab xtra forsvinner og blir ikke produsert mer. Norge er det eneste landet som har denne brusen. 1,5 literne forsvinner nå etterhvert som produksjonen opphører. 0,5 liter vil være i salg ut 2015 og så forsvinne.

Dette var min favorittbrus. Nå har jeg og typen kjøpt juicer maskin og bytter ut brus med sunne og næringsrike juicer som vi lager selv med frukt og grønnsaker.

At de sluttet med tab fikk meg til å begynne med noe annet sunt. Så aldri så galt det ikke er godt for noe...

Hilsen brusavhengig.

Anonymous poster hash: f02e1...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket dette med coca cola norge.

Tab xtra forsvinner og blir ikke produsert mer. Norge er det eneste landet som har denne brusen. 1,5 literne forsvinner nå etterhvert som produksjonen opphører. 0,5 liter vil være i salg ut 2015 og så forsvinne.

Dette var min favorittbrus. Nå har jeg og typen kjøpt juicer maskin og bytter ut brus med sunne og næringsrike juicer som vi lager selv med frukt og grønnsaker.

At de sluttet med tab fikk meg til å begynne med noe annet sunt. Så aldri så galt det ikke er godt for noe...

Hilsen brusavhengig.

Anonymous poster hash: f02e1...1dc

Det var meg som skrev over. Her er mailen jeg fikk fra cola folka:

Hei og takk for mail,

Vi takker for henvendelsen.

Vi har tatt Tab X-tra ut av vårt sortiment. Vi produserer ikke lenger 1,5l men 0,5l den beholder vi frem til høsten2015.

Vi håper du finner en annen favoritt blant våre produkter.

Ha en fin dag

Mvh/BR

Forbrukerservice

Coca-Cola Enterprises Norge as

Anonymous poster hash: f02e1...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var meg som skrev over. Her er mailen jeg fikk fra cola folka:

Hei og takk for mail,

Vi takker for henvendelsen.

Vi har tatt Tab X-tra ut av vårt sortiment. Vi produserer ikke lenger 1,5l men 0,5l den beholder vi frem til høsten2015.

Vi håper du finner en annen favoritt blant våre produkter.

Ha en fin dag

Mvh/BR

Forbrukerservice

Coca-Cola Enterprises Norge as

Anonymous poster hash: f02e1...1dc

Smart. Hadde ikke engang tent på å kontakte de direkte. Men da har vi jo svaret, og godt å høre at det ikke blir noen brå slutt ihvertfall.

Anonymous poster hash: 607c8...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Tab forsvunnet fra alle butikker nå nylig? Skulle handle i helgen og fant det ikke på noen av stedene jeg var innom. Er det fjernet fra markedet?

Anonymous poster hash: 607c8...b09

så den seinest i dag, så tviler!!!

Anonymous poster hash: a659c...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så den seinest i dag, så tviler!!!

Anonymous poster hash: a659c...a15

Vi har igrunn funnet ut av det i denne tråden. Har selv også fått svar fra Coca Cola om at den er ute av produksjon og 1,5 l produseres ikke mer, men halvliterene skal være i salg frem til høsten. Så mulig du så noen "rester" av 1,5 literene. Det finnes ikke her jeg bor dessverre.

Anonymous poster hash: 607c8...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Mener å huske at de fjernet Tab en gang tidligere også for endel år siden, men den kom tilbake.

Anonymous poster hash: 607c8...b09

De fjernet Tab en gang ja (for lenge lenge siden). Noen år senere kom Tab extra, men den smakte ikke likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...