Gå til innhold

Takler ikke den nye jobben.

lilli9

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg ny jobb for noen uker siden og har nå jobbet i den nye jobben i to uker. Dette er en stilling som er veldig relevant for min utdannelse og ser bra ut på cv'en. Dessverre trives jeg ikke i det hele tatt, jeg gruer meg hver kveld og hater timene jeg er der. Jeg har ikke fått den opplæringen jeg synes at jeg burde ha fått og har blitt litt kastet ut i det. Dette har endt med at jeg sitter i åtte timer og ikke helt vet hva jeg driver med og føler meg veldig ukomfortabel. Merker også at sjefene synes det er irriterende om jeg spør om hjelp og tydeligvis ikke er fornøyd med innsatsen jeg prøver å gjøre. Jeg har fått et inntrykk av at ikke alt er som det burde ha vært i firmaet. Snakket litt med noen av de andre ansatte i dag og virker som at det ikke bare er jeg som har dette inntrykket. Da jeg var på intervju ble jeg fortalt at ingen har sluttet siden firmaet startet. Men da jeg pratet med en av de andre i stad fikk jeg vite at flere personer har jobbet i firmaet den siste tiden og sluttet etter kort tid. :/ Nå har jeg lyst til å slutte, dette er ikke en stilling for meg likevel. Hvordan kan jeg ta opp dette? Og kan jeg slutte etter så kort tid? Eller bør jeg bare bite tennene sammen og fortsette? Vil jo gjerne ha en jobb jeg gleder meg til å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ofte sånn at jeg misstrives i nye jobber,men dette e pga jeg er ekstremt avhengig av rutiner og at jeg vet hva mine oppgaver er. jeg ville prøvd å holdt ut litt til,minst en måned eller 2 slik at du kommer inni det og se om det blir bedre. ta opp problemet med nærmeste leder, men ikke vær sint, det hjelper aldri. prøv å være ydmyk og si at du syns det er veldig dumt at du ikke har fått den opplæringen du ønsker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gitt opp riktig enda, noen uker er jo ikke mye. Prøv å bit tennene sammen og holdt ut noen måneder til - er det fortsatt like ille, så får du begynne å se deg om etter noe annet. Men husk at det kan være litt utfordrende i starten når alt er nytt osv, men som regel går det seg til.

Men hvis det er slik at firmaet rett og slett er veldig useriøst, så er jeg av den typen som ikke klarer å holde kjeft, så jeg hadde nok bedt om et møte med sjefen hvor jeg la frem hvordan jeg syntes ting var.

Anonymous poster hash: 58590...551
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...