Gå til innhold

Datteren stenger meg ut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre ikke alle foreldre som er utstyrt med evnen å føle empati. De er dum nok til å lage unger, men ikke til å oppdra de -sånn som i ditt tilfelle.

Har du glemt hvordan det var å være 16? Ikke er du voksen, ikke er du barn. Alt du gjør blir målt av jenvnaldrene, hvordan du ser ut, hva du sier, hva du eier - det er beintøft!

I tillegg har jo denne 16åringen en intens far som kun ser verden fra sitt ståsted. Jeg synes hun er moden som heller overser deg enn å skjelle deg ut.

Jeg hadde heller ikke orket å hatt kontakt med en far som kalte meg lat, tyv, at jeg har dårlige holdninger, som sladret om moren min og satte ut løgnhistorier om henne osv osv.

Når en er 16 år så er det ikke du som bestemmer om dere skal ha samvær -men henne selv!

Ser det er noen enkle sjeler som skriver at det er far som bestemmer samværet, og det beviser jo nok en gang at det ikke akkurat er Mensaklubben som lever livet sitt her på kvinneguiden... :fnise:

Mitt råd til deg er å prøve å bli venner med mor og få råd fra henne. Hun virker jo å være et fornuftig menneske opp i all galskapen som du skaper.

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: c5522...bed

Mmmm ja, forferdelig synd på jenta som har en far som bryr seg og at hun skulker skolen og lyver og stjeler hjemme viser selvfølgelig veldig godt hvor moden hun er for alderen og hvor gode holdninger hun har.. Far er naturligvis helt på feilspor som synes dette er bekymringsverdt, alle gode foreldre ville umiddelbart skjønt at jenta må få lov til å styre og herje som hun vil uten hensyn til annet enn egen lyster der og da og ellers ikke involvere seg mer i datterens liv enn ved å hente frem lommeboken og kjøpe gaver til henne når det passer henne.. :ironi:

Anonymous poster hash: 47e5f...300

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...