Gå til innhold

Ha sex med barn i hus..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen kan forstå kvinner. Dere sutrer og føler dere utnyttet og er så sårbare. Snart går vel de fleste unge jenter hos psykolog og får en god karriere i psykiatrien. Vi ser tendensen.

Hehe, grow up.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt ikke noe problem å ha sex med barn i hus, men det er du jo klar over selv.

Om du ikke vil at han skal overnatte enda, eller komme kun for sex så sier du det til ham?

Jeg klarer ikke helt å skjønne problemet med å invitere ham inn? Det må da være bedre å la ham komme inn å prate litt enn å stå utenfor? Barn våkner da ikke av snakk i stuen, at tv står på osv. Om han skulle våkne så er det jo ikke noe annerledes enn om du har en venn på besøk frem til du velger å presentere ham som en kjæreste.

Skrevet

Hvis du er redd for at barnet våkner, ha besøk og sex når du har barnefri da?

• Liker 1
Skrevet

Vil du kanskje føle deg tryggere om du introduserer guttungen og han fyren ? :)

Tror ikke du egentlig kan si det på en kjip måte. Dere er voksne, han er klar over at du har et barn. Luft ideen for han og ta det som det kommer 😊

Tror allikevel at det å få dem til å bli kjent, vil gjøre situasjonen for deg noe enklere :) (tror jeg ..)

Ville ikke latt barnet bli kjent med en kjæreste etter bare to mnd.

• Liker 1
Skrevet

Hvor lang tid bør det gå og hvordan vurderer man dette?

Gjest anonym2233
Skrevet

Alle har nå ulike meninger rundt det, nå har ikke jeg noen barn selv. Men som jeg skrev til ts, det er en vurderingsak. Derfor "ville du følt deg tryggere...."

Skrevet (endret)

Alle har nå ulike meninger rundt det, nå har ikke jeg noen barn selv. Men som jeg skrev til ts, det er en vurderingsak. Derfor "ville du følt deg tryggere...."

Jeg ville ikke introdusert barnet for en kjæreste/ flørt jeg hadde hatt i 2 mnd, bare fordi jeg ville ha følt det var tryggere å ha sex mens barnet var i hus.

Men skjønner poenget, at det ville vært tryggere for TS (og barnet dersom det våkner), dersom barnet hadde møtt kjæresten fra før.

Men synes to mnd er kort tid.

Har selv vokst opp med en far som hadde ny dame hver 4 mnd, og måtte da forholde meg til nye hele tiden fra jeg var i barnehagealder. Anbefales ikke.

(Må forresten legge til at om jeg hadde vært i TS' situasjon, kunne jeg nok ha dristet meg til å ha besøk etter leggetid. Mitt eldste barn har vært våken om natta ca to ganger etter babytiden, så risikoen ville vært ekstremt liten. Mitt yngste barn sover i sprinkelseng, så om det våknet, ville jeg selvsagt gått inn på rommet alene.)

Endret av _Malene
AnonymBruker
Skrevet

Er det en voksen kar du har, så burde han forstå at du ikke ønsker at han skal være en overrakselse for barnet ditt.

Dere får snakke sammen om hvor forholdet er på vei. Er det på vei til å bli seriøst? Vil han treffe barnet ditt? Vil du at barnet ditt skal treffe han?

Og som ellers her på KG er det flere som ikke ser ut til å lese HI godt nok.

Anonymous poster hash: ac859...a12
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg syns det er litt rart. Du vet dere ender opp med sex likevel, men vil at han skal formulere det på en annen måte? Jeg syns det er litt selvmotsigende.

Hvorfor ikke bare si det rett ut, at du heller ønsker å se en film, istedet for sex?

Anonymous poster hash: 5d0c7...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...