Gå til innhold

Ha sex med barn i hus..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en fyr i ca. 2 mnd. Ingen vet om oss, og vi har kun vært hjemme hos meg hver gang. Vi har enten sett film, spist sammen, drukket og gått ut eller hatt sex og han har sovet her.

"Problemet" mitt er imidlertid at jeg har ett barn (i barnehagealder) som er hos meg annenhver uke, og i de ukene pleier han å komme innom på kveldene på vei hjem fra jobb (etter barnet har lagt seg), for å gi meg ett kyss og utveksle noen ord. Dette foregår ute i gårdsplassen, og ikke inne hos meg, nettopp for å ikke vekke barnet.

Idag har han derimot sendt med mld'er om at han vil ha sex, og når jeg prøvde å holde igjen pga. barnet mitt, mente han bare at det var "spennende" å måtte være stille osv.

Bekymringen min derimot handler ikke om å bli ferska, men at om barnet skulle våknet, er det en "fremmed mann" her. Hadde de blitt introdusert tidligere, hadde jeg ikke synes det var så farlig.

I tillegg kjenner jeg sånn generelt at det er mer givende for meg om vi bare avtaler å "se en film", som uansett alltid ender i sex, enn å avtale at han skal komme over kun for å ha sex.

Jeg sa jeg skulle sende han en mld senere når jeg var ferdig med det jeg skulle, men jeg kjenner at jeg i bunn og grunn egentlig vil at han skal komme hit (bare for sex) og at han heller får sette av mer tid til meg når jeg har barnefri, til vi blir mer seriøse.

Hvordan sier jeg det på en "fin" måte, uten å virke kjip?

Anonymous poster hash: f8670...7d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er. Har han noe som helst omløp i hodet skjønner han det.

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Så klart kan dere ha sex selv om det er barn i hus. Kan ikke slutte å ha sex pga det.

Endret av Hummels
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rettelse:* at jeg egentlig IKKE vil at han skal komme over hit KUN for sex *

AnonymBruker
Skrevet

Så klart kan dere ha sex selv om det er barn i hus. Kan ikke slutte å ha sex pga det.

Nei, så klart ikke. Men denne mannen og barnet mitt har ikke møttes enda. Det er DET som er dilemmaet mitt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Er det feeling an gir deg? At han kun vil ha sex, eller er det bare nå?

Jeg hadde nok ikke latt være å ta han imot bare fordi barnet er der.

Men om du føler han utnytter deg for sexens del så si nei, blir han sint er det hans problem og ikke ditt;)

Anonymous poster hash: 1e2b4...b70

AnonymBruker
Skrevet

Nei, så klart ikke. Men denne mannen og barnet mitt har ikke møttes enda. Det er DET som er dilemmaet mitt.

TSAnonymous poster hash: f8670...7d4

Det burde ikke være et problem..

Anonymous poster hash: 1e2b4...b70

Skrevet

Selvfølgelig kan man ha sex selv om det er barn i hus. Men om han ikke engang har møtt barnet enda ville jeg selvsagt ventet med overnatting til det er overstått.

Det må han nesten bare tåle når du har barn.

• Liker 4
Gjest anonym2233
Skrevet

Vil du kanskje føle deg tryggere om du introduserer guttungen og han fyren ? :)

Tror ikke du egentlig kan si det på en kjip måte. Dere er voksne, han er klar over at du har et barn. Luft ideen for han og ta det som det kommer 😊

Tror allikevel at det å få dem til å bli kjent, vil gjøre situasjonen for deg noe enklere :) (tror jeg ..)

AnonymBruker
Skrevet

Ser at det ble litt rotete skrevet.

Det ene problemet er at jeg basically ikke vil at han skal komme hit på kveldstid når jeg har barnet, før de har møttes ordentlig.

Og det andre problemet er at jeg mister litt piffen når han vil komme hit bare for sex. Tidligere har vi jo gjort noe annet først, selv om det alltid har endt i sex. Men jeg blir generelt litt stressa av at han skal komme hit med kun sex som eneste mål. Er jeg rar? Hadde han spurt om å komme innom får å se meg, eller for å se en film el. hadde jeg sagt ja med en gang..

TS

Gjest Hummels
Skrevet

TS

Det gjør da ingenting. Dere er voksne og lever et voksent liv.

AnonymBruker
Skrevet

Ha sex på gårdsplassen da. Herregud.

Anonymous poster hash: cfbcc...5db
  • Liker 2
Skrevet

Ser at det ble litt rotete skrevet.

Det ene problemet er at jeg basically ikke vil at han skal komme hit på kveldstid når jeg har barnet, før de har møttes ordentlig.

Og det andre problemet er at jeg mister litt piffen når han vil komme hit bare for sex. Tidligere har vi jo gjort noe annet først, selv om det alltid har endt i sex. Men jeg blir generelt litt stressa av at han skal komme hit med kun sex som eneste mål. Er jeg rar? Hadde han spurt om å komme innom får å se meg, eller for å se en film el. hadde jeg sagt ja med en gang..

TS

Ærlig talt, jeg har som mann aldri skjønt den derre "kommer du hit bare for sex??". Mulig dere kvinner ser perfekt logikken bak utsagnet. For meg er utsagnet veldig "ladd" og komplekst og handler om ganske mye forskjellig på samme tid. Typisk kommunikasjon på mange nivåer, ved siden av å gjøre seg selv ganske uangripelig.

Hva med ditt personlige sexbehov (uavhengig av han) typisk etter at ungen har sovnet og du har huset for deg selv? Det har du ikke sagt så mye om. Kjenner du behovet/trangen/lysten? Hva styres det av? Hender det ikke at du, bare for moro skyld og på pur faen, bare plutselig blir kåt og får lyst til å ringe ham for en kjapp en mens ungen likevel sover? Jeg bare spør.

Hadde en dame spilt kortet "kommer du hit bare for sex" mot meg, hadde jeg blitt så paff og forlegen at jeg ikke visste hva jeg skulle si. Veldig mye burde blitt sagt, men hadde mulig endt opp med å ikke si noe som helst og bare skygget banen, kanskje i ren trass eller stolthet. Kanskje jeg hadde vist interesse igjen på et senere tidspunkt - i et svakt øyeblikk. Kanskje ikke.

Nei du er ikke rar! Du er bare kvinne. ;)

Skrevet

Jeg tror du gjør dette veldig vanskelig og bruker unødig mange ord. Jeg tror det er så enkelt som dette: ---Du vil at han skal se deg---.

Skrevet

Har holdt på med en fyr i ca. 2 mnd. Ingen vet om oss, og vi har kun vært hjemme hos meg hver gang. Vi har enten sett film, spist sammen, drukket og gått ut eller hatt sex og han har sovet her.

"Problemet" mitt er imidlertid at jeg har ett barn (i barnehagealder) som er hos meg annenhver uke, og i de ukene pleier han å komme innom på kveldene på vei hjem fra jobb (etter barnet har lagt seg), for å gi meg ett kyss og utveksle noen ord. Dette foregår ute i gårdsplassen, og ikke inne hos meg, nettopp for å ikke vekke barnet.

Idag har han derimot sendt med mld'er om at han vil ha sex, og når jeg prøvde å holde igjen pga. barnet mitt, mente han bare at det var "spennende" å måtte være stille osv.

Bekymringen min derimot handler ikke om å bli ferska, men at om barnet skulle våknet, er det en "fremmed mann" her. Hadde de blitt introdusert tidligere, hadde jeg ikke synes det var så farlig.

I tillegg kjenner jeg sånn generelt at det er mer givende for meg om vi bare avtaler å "se en film", som uansett alltid ender i sex, enn å avtale at han skal komme over kun for å ha sex.

Jeg sa jeg skulle sende han en mld senere når jeg var ferdig med det jeg skulle, men jeg kjenner at jeg i bunn og grunn egentlig vil at han skal komme hit (bare for sex) og at han heller får sette av mer tid til meg når jeg har barnefri, til vi blir mer seriøse.

Hvordan sier jeg det på en "fin" måte, uten å virke kjip?

Synes ikke det der var så veldig empatisk av ham...

• Liker 1
Skrevet

Si til han at for deg fungerer ikke sex når det er på de premissene. Uansett burde han være mann til å skjønne det selv.

Skrevet

Helt riktig. Har selv 3 barn og selvsagt har man sex. Man stopper ikke opp å leve selv om man har barn. Men, kvinner er kvinner.

Skrevet

Helt riktig. Har selv 3 barn og selvsagt har man sex. Man stopper ikke opp å leve selv om man har barn. Men, kvinner er kvinner.

Og menn er menn, og som vanlig fatter de ikke poenget.

• Liker 3
Skrevet

Holy crap!

Den overskrifta kan mistolkast 😱 😉

Skrevet

Og menn er menn, og som vanlig fatter de ikke poenget.

Ingen kan forstå kvinner. Dere sutrer og føler dere utnyttet og er så sårbare. Snart går vel de fleste unge jenter hos psykolog og får en god karriere i psykiatrien. Vi ser tendensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...