Gjest Rainbow Skrevet 9. august 2005 #541 Skrevet 9. august 2005 Er så lei meg for at jeg ikke har vært innom deg i det siste Vips, men det har vært mer enn lovlig hektisk her den siste uken. Nå har heldigvis våre gjester også dratt sin kos hele sulamitten, så nå er vi alene igjen. Merkelig å komme tilbake til hverdagen igjen, alt er jo som vanlig... Litt surrealistisk når det har skjedd så utrolig mye, og så viktige ting i vårt liv. I overimorgen er det jobb igjen - æsj - back to the real life, hva Kos deg vennen
Vimsevips Skrevet 11. august 2005 Forfatter #542 Skrevet 11. august 2005 :smile: :grine2: Vesla sine favoritter.. lllpjujhjh-jhv,k,mbvklvbmkgkgm hkmhkghkkgghlghlghghlkklhgassx sssssssssssaaaarrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeiiiiiinnnnnnnnnn Vesla har skrevet navnet sitt, i hvertfall bokstavene..
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2005 #543 Skrevet 11. august 2005 Øver på den froskessangen... det er det hun gjør :lysthode:
Vimsevips Skrevet 12. august 2005 Forfatter #544 Skrevet 12. august 2005 Øver på den froskessangen... det er det hun gjør :lysthode: ← Så klart, det er det ho gjør
Vimsevips Skrevet 12. august 2005 Forfatter #545 Skrevet 12. august 2005 (endret) Så koselig å se deg igjen her inne, Rainbow Selv hadde jeg en uke ferie etter bryllupet, og er enig med deg det var rimelig surrealistisk å komme tilbake til hverdagen Endret 13. august 2005 av Vimsevips
Vimsevips Skrevet 13. august 2005 Forfatter #546 Skrevet 13. august 2005 Ordensmannen er på golfbanen i dag (hele dagen). Dessverre for Vesla er jeg giddalaus, sliten og har litt vondt i hodet. Eier ikke matlyst heller, så dette er virkelig en sløv dag. Får se om vi ikke klarer å finne på noe i løpet av dagen allikevel. Så langt har ho bare ville vært inne å bygge lego. Svømmebasseng og stoler i forskjellige høyder og fasonger er tydeligvis favorittene
Tilde Skrevet 13. august 2005 #547 Skrevet 13. august 2005 Hellu hellu! Du må oppdatere "skribleri-linken din"... Bare et lite hint :blunke1:
Vimsevips Skrevet 14. august 2005 Forfatter #548 Skrevet 14. august 2005 Hellu hellu! Du må oppdatere "skribleri-linken din"... Bare et lite hint :blunke1: ← Takk for hintet, tilde Nå skal den være i orden
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2005 #549 Skrevet 14. august 2005 lllpjujhjh-jhv,k,mbvklvbmkgkgm hkmhkghkkgghlghlghghlkklhgassx Du må hilse vesla di og si at jeg er så enig som det kan få blitt
Vimsevips Skrevet 14. august 2005 Forfatter #550 Skrevet 14. august 2005 Du må hilse vesla di og si at jeg er så enig som det kan få blitt ← Det skal jeg gjøre, men det blir ikke før i morgen. Ho sjarmerte seg til å få lov til å ligge over hos farmor og farfar i natt. Først og fremst fordi ho ikke ville hjem å legge seg Heldigvis for henne syntes farmor det var en god idé Nei, nå må jeg sette meg ned å lese den nye rammeplanen, skulle ha lest den tidligere i uka, men så......
Vimsevips Skrevet 22. august 2005 Forfatter #553 Skrevet 22. august 2005 Det ser ut til at Vesla kanskje har fått barnemigrene Ordensmannen hadde det da han var liten, det hjelper litt. Så vi prøver med de tingene som hjalp ham den gang Leste litt på nettet om barnemigrene, men Ordensmannen mente årsakssammenhengen var helt på jordet. Barnet migrene kom av sult, søvn eller stress. Vi får ikke det helt til å stemme med Vesla. Selv hadde Ordensmannen anfall 1 gang i uka i flere år, og han får det ikke helt til å stemme på seg selv heller Har brukt mye tid på å lese div opplegg, planer og lignende de siste dagene. Ser nå at lesebunken begynner å bli mindre. Det er deilig Magen vokser, og de minste buksene til Ordenamannen er nå for små Kjenner litt kynnere hver dag nå, men ikke av det vonde slaget. Kommer allikevel til å nevne det for legen neste uke, så vet han om det,- om ikke annet Sove på ryggen er ikke lenger aktuelt, da klemmes en nerve i korsryggen, ikke godt. Det er godt jeg normalt foretrekker å ligge på sida Ordensmannen tar godt vare på meg, og har satt som målk, at vi ikke skal føde de nærmeste 5 ukene. Selv tror jeg ikke det er noen fare, men jeg liker å bli vartet opp. Så da sier jeg ingenting
Imax Skrevet 24. august 2005 #554 Skrevet 24. august 2005 Synd å høre at vesla har migrene. Men sikkert nyttig at mannen har hatt det, så er det lettere å forholde seg til det. Noen ganger må man ta medisinsk info med en stor klype salt, det er ikke alltid rom for personlige forskjeller. Stor mage? Så bra! Godt å høre at magen vokser seg stor. Snart er det jo faktisk jul også, så da er det jo ikke sååå lenge å vente! Ha en fin dag!
Vimsevips Skrevet 24. august 2005 Forfatter #556 Skrevet 24. august 2005 På fredag reiser jeg østover Kjenner på hele meg at det vil gjøre godt nå Været har vært ganske så vått i dag. Så selvfølgelig var det jeg som hadde ansvaret for uteaktivitetene på jobb i formiddag. Vi trengte alle sammen skift da vi kom inn før lunsj. Og begeistringen sto ikke akkurat i taket da de som hadde vært ute på formiddagen oppdaget at det ikke hadde slutta å regne mens de spiste Pga av vinden, og regnet gikk alle inn da jeg slutta 13:45. De aller fleste trengte mer eller mindre helskift.. Og de med fora regntøy fikk det med hjem, slik, at det skal kunne tørke fortere (til i morgen) Vesla har ikke hatt noe mer vondt i hode, men jeg kommer til å nevne det for øyenlegen når vi skal dit på tirsdag. Regner ikke med at han finner noe, men fordi ekstremt mange på Ordensmannen sin side skjeler, må vi gå til årlig sjekk. Og det er i grunnen helt greit for meg. Da vet vi i hvertfall om alt er i orden eller ikke
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2005 #557 Skrevet 26. august 2005 Det var leit å høre med vesla di Vips Håper hun slipper å slite med mye hodepine som barn, for det høres ikke godt ut. Men i og med at mannen din har hatt det samme er det jo lettere å hjelpe når hun har det vondt. Håper du får en flott helg
Vimsevips Skrevet 31. august 2005 Forfatter #559 Skrevet 31. august 2005 Kjenner at kroppen er sliten, det er derimot ikke hode. Så søvn blir det ikke noe mer av enn ellers. Slapp derimot, det er jeg. Har vært på kontroll denne uka, og har nå gått opp knappe 2 kg Magen er MYE mindre enn sist på samme tid, og det synes jeg i grunnen er greit I helga var vi i et herlig bryllup. Koste oss kjempe masse da. Maten var god, kakene var gode og utvalget var godt ikke minst (fint for allergikeren i meg også). Selve vielsen var høytidelig og morsom, bordsettinga var vellykket og stemningen høy Denne helga skal vi være hjemme, så er det ut på farten igjen neste helg. Etter det blir det rolig til godt ut i oktober, tror jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå