Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, mye kræsj da! Men godt babyen er fin-fin!

Sender bare en liten hilsen før jeg sniker meg ut på ferie igjen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Imax :vinke:

Takk, for koselig hilsen! :)

Ha en fortsatt god ferie!

Klokka mi stoppa for andre gang på en måned i dag :sur:

Så nå skal jeg ut å kjøpe ny :)

Lurer snart på om vi har mer i huset som kan kræsje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Huff da Vips, får du alt på en gang nå? :tristbla: Jeg tror også det ligger noe i at en ulykke sjeldent kommer alene, men noen ganger det kanskje like greit å gjøre seg ferdig med rubbel og bit på en gang? :roll:

Håper du har det fint og beibissen likeså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig, med så nye besøk! :)

Tuden takk, allle sammen! :)

Jeg har også gode nyheter :)

Ingenting har kræsja de siste 2 dagene! :)

I stedet bestemte vi oss i går for å bruke litt mer penger. Så nå står det en splitterny køyeseng på rommet til Vesla. Vesla var helt i 100, og våknet ikke en gang! Utrolig hvor deilig det er å få sove en hel natt, det er visst lenge siden vi gjorde det sist nå.. :roll:

Så nå krysser vi fingrene for at denne natta blir lik. Ho sovnet i hvertfall veldig fort og greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke: Gleder meg så utroligt mye om mine smilies kan opmuntre en søt venninne :klem:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke: Gleder meg så utroligt mye om mine smilies kan opmuntre en søt venninne  :klem:

:)

Alltid koselig å gjøre deg oppmerksom på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom forloveren min og mannen på besøk. De skal bli til lit ut i neste uke, så da blir det ikke så mye KG på meg de nærmeste dagene :tristbla:

Noen korte turer innom skal jeg allikevel klare å få til ;)

GOD HELG alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig mef hilsener :):)

Tusen takk, MrsL og blondinen!

.........................................................................................

Har ikke kjøpt meg noen nye mammabukser ennå. Fram til nå har jeg brukt 2 av de fra sist. Den ene ble kasta tidligere i uka, da det var gått hull i den. Den andre måtte til vask i går. Så i dag, prøvde jeg snekkerbuksa, men det ser altfor rart ut når magen ikke synes skikkelig..

Løsningen ble buksene til Ordensmannen, og de passer ypperlig akkurat nå :sjarmor:

Heldigvis, har han nok til at det vil fungere helt fint en periode fremover ;)

Jeg prøvde å sammenligne SF-målene fra sist, men sist ble jeg ikke målt før i uke 22. Så konklusjonen min er at jeg enten:

1. Vokser MYE den neste måneden

2. Er mindre enn sist

.............................................................................................................

Sov elendig natt til i dag. Vesla drømte mye, og våknet stadig vekk. Da klokka var ca 01:30 kom ho inn til oss, men sov ikke speielt godt.

Så langt har hun sovet bedre i dag, jeg håper ho sover hele natta igjennom

GOD NATT :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som tidligere nevnt har jeg besøk for tiden. Og har kommet til at vi har utviklet oss i helt forskjellige retninger de siste årene. Derfor føler jeg det tar litt på, dette beøsøket, men i morgen drar de igjen :)

I store trekk går det på hva jeg kan/ ikke kan gjøre nå når jeg er gravid. Og hva de tror Vesla kan/ikke kan. Vesla har blitt rimelig lei flere ganger, sett på dem, lagt om til skikkelig østlandsk, og sagt:

"JEG klarer dette jeg, ALTSÅ. Skjønner´u?" :klappe:

De har forstått den beskjeden, heldigvis.

Tror noe av årsaken er at de sliter med å få barn, og er derfor livredde for at jeg skal overanstrenge meg. Bære for tungt, gå for langt osv.

I tillegg er de litt sånn "la oss polstre barna-mennesker," og det passer hverken Vesla eller Ordensmannen og meg ;)

Når de drar får kanskje Ordenmannen og jeg senga vår aleine igjen. Vesla har kommet inn hver natt, for besøket vårt snorker "feil" (ikke som pappa) :roll:

Vi har latt ho få komme, har ikke så lyst til å legge henne tilbake i senga igjen når det ligger 2 å sover der inne..

.......................................................................................................................

Nå er nesten alt klart til nytt barnehageår. Gleder meg til å starte opp. Det skal bli godt!

Og er det noen som har tips til hvordan jeg kan overraske Ordensmannen på bursdagen hans til søndag?

Alle ideer blir tatt i mot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tilde!! :)

Tilbake fra ferie, ser jeg. Har du hatt det fint?

Ja, været er nydelig her i dag, du.

Har kost meg ute på jobb i hele dag. Valgte å gå tur i dag, orket ikke tanken på å sitte inne å forberede neste år i denne varmen ;)

Satser på at det blir litt skyer i morgen eller fredag. Torsdag, kan det godt være fint vær, da skal vi på tur igjen :)

Nei, nå må jeg gå på butikken. Vesla vil ha tomatsuppe m/makaroni til middag, og her var det tomt for tomatsuppe.

Vi har hatt en avtale om at ho skulle få bestemme i dag. Etter 4 dager med mat ho ikke er overvettes begeistra for, er det greit å få bestemme noe som er skikkelig godt ;)

Nå er uansett besøket dratt, og da blir det vel og mer av den maten vi pleier å ha, og dermed også lettere å få i ho middag.

Selv om mye av det er trass, som da ho mente ho ikke likte fisk i går :ler:

Ellers pleier ho å spørre etter fisken når vi har rødt kjøtt.

(Kylling og fisk er da det samme, er det ikke?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du stakk innom, Xavia :)

:vinke: til deg også, MrsL :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ingen god dag for Vesla i dag. 2 uhell i barnehagen, og et hjemme. Det hjemme var i tilleg nr 2 :forvirret:

Ho har vært ganske trøtt i dag, så vi prøvde å legge henne litt tidlig. Det gikk fint helt til ho kom i seng, da våkna ho :roll: I skrivende stund (20:30) ville ho vanligvis lagt seg, men er nå altfor våken til å sovne. Det kommer til å bli en laaang kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...