Tilde Skrevet 19. juli 2005 #501 Del Skrevet 19. juli 2005 Savner deg også... Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #502 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei, Hei alle sammen! Det blir bare en kort melding denne gangen. Håper å kunne komme tilbake sterkere om ikke alt for lenge.. Ferien var helt TOPP! Vesla er 3 år i dag, og det har blitt feiret skikkelig, slik det seg hør og bør Data`n vår har kræsja Men jeg håper vi får en ordning på den i løpet av helga Hvis ikke får vi nett på TV`n om ikke alt for lenge, så da kan jeg bruke det i mellomtiden Akkurat nå benytter jeg meg av sviger sitt modem. Det går tregt, men jeg får i det minste lagt igjen en liten beskjed om at jeg har det bra Vi snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 20. juli 2005 #503 Del Skrevet 20. juli 2005 Juuuhuuuu Velkommen toback Vimsevips, jeg har savnet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2005 #504 Del Skrevet 22. juli 2005 I am back Åssen går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #505 Del Skrevet 27. juli 2005 Så er det altså klart. Harddisken sagt takk for seg. I mellomtiden har vi nett på TVn, det går treigt, men det fungerer med en god porsjon tålmodighet.. Ellers har vi alle hatt magesjau, men nå er det verste over ser det ut til. I hvertfall klarer vi alle å holde på maten nå. I morgen skal vi på UL. Det blir spennende! Vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #506 Del Skrevet 28. juli 2005 I dag har vi vært på UL. Terminen er flytta til 7. januar, så da ser det ut til at babyen vil bli en av de eldste i klassen, og ikke en av de yngste Babyen har ellers 4 hjertekamre, 10 tær og fingre, fordelt på 2 føtter og 2 hender. Alt så i grunnen helt greit ut I morgen er det ny legesjekk, regner med å få noen spørsmål om vekta. Har gått ned 3 kg etter mageproblemene tidligere i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #507 Del Skrevet 28. juli 2005 God natt! Nyt sommernatta og i morgen er det Olsok, jeg har fri, og det er på tide å reise på Gla´Mat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. juli 2005 #508 Del Skrevet 28. juli 2005 I dag har vi vært på UL. Terminen er flytta til 7. januar, så da ser det ut til at babyen vil bli en av de eldste i klassen, og ikke en av de yngste Babyen har ellers 4 hjertekamre, 10 tær og fingre, fordelt på 2 føtter og 2 hender. Alt så i grunnen helt greit ut Godt å høre alt er i orden Vims. Er godt å ha deg tilbake ass, lenge siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #509 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Godt å høre alt er i orden Vims. Er godt å ha deg tilbake ass, lenge siden nå ← Ja, nå er alt i orden. Legen ba meg om å passe på å spise ordentlig, og ikke gå særlig mer ned. Helt greit for meg Ellers var hjertelyden fin, akkurat som i går. Og jeg har fortsatt antistoffer mot Røde Hunder, noe annet ville forundret meg stort. Jeg havnet ikke på sykehus da jeg fikk Røde Hunder som barn for ingenting.. Barnehagen til Vesla forundrer stadig. De er stolte av at de holder de gravide på jobb så lenge som mulig. Allikevel lurer de svært på hvordan jeg klarer å "fortsatt være i 100% jobb" :forklar: Selv lurer jeg på når de gravide der forsvinner ut i sykemeldinger. UL viste at jeg er i uke 17 nå. Et svangerskap er 40 uker, jeg er jo ikke halvveis en gang Ja, de vet vi ikke venter før rundt nytt år.. Endret 29. juli 2005 av Vimsevips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 30. juli 2005 #510 Del Skrevet 30. juli 2005 - Det er dette med " gravid, ikke syk" da. Jeg kjente selv at det var kjempegodt å være sykemeldt, men det var på grunn av kvalmen først, og på grunn av 1 times pendling hver vei senere. Litt ålreit var det likevel, å jobbe på føden, mens man var gravid selv Du får stå på så lenge du holder ut, men ingen grunn til å slite seg ut før fødselen pus - kreftene dine trenger du både til selve fødselen og etterpå Mine dager flyr, distraksjonen er enorm og jeg aner ikke hvordan jeg skal finne meg selv engang, før neste lørdag!!! Har du sett meg no sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 30. juli 2005 #511 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei Vimsevips! Ser du skal ha en Januarbaby som meg!! Da ble vi jo jammen meg gravide neeeesten på likt da jo. Jeg har termin 18. januar, men det kan jo forandre seg på ultralyden den 18. august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #512 Del Skrevet 31. juli 2005 - Det er dette med " gravid, ikke syk" da. Jeg kjente selv at det var kjempegodt å være sykemeldt, men det var på grunn av kvalmen først, og på grunn av 1 times pendling hver vei senere. Litt ålreit var det likevel, å jobbe på føden, mens man var gravid selv Du får stå på så lenge du holder ut, men ingen grunn til å slite seg ut før fødselen pus - kreftene dine trenger du både til selve fødselen og etterpå Mine dager flyr, distraksjonen er enorm og jeg aner ikke hvordan jeg skal finne meg selv engang, før neste lørdag!!! Har du sett meg no sted ← Joda, jeg vet, men nå er jeg ike så fryktelig sliten. Og så har jeg bare 7mn til jobb, så det er jo heller ikke så veldig langt. Prøvde å sammenligne SF-målet mitt med sist, men oppdaget at de ikke hadde begynt å måle det før i uke 22 sist. Så da hadde jeg ingenting å måle det mot. Ser allikevel at jeg skal vokse noe enormt de neste ukene, om jeg skal komme i nærheten av forrige gang. Samtidig mener jeg å huske at magen plutselig bare bulte ut, så det kan jo fortsatt skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #513 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei Vimsevips! Ser du skal ha en Januarbaby som meg!! Da ble vi jo jammen meg gravide neeeesten på likt da jo. Jeg har termin 18. januar, men det kan jo forandre seg på ultralyden den 18. august. ← Jeg vet Er ganske glad for at det nå ser ut til å bli helt i begynnelsen av året, istedenfor helt i slutten. Ordensmannen minner meg allikevel, til stadighet, om at jeg fødte 8 dager før tida sist. Om jeg gjør det denne gangen blir det 31. dessember, og da blir barnet definitivt yngst i sin klasse.. Gleder meg til å høre resultatet av UL din 18. august, du skal se vi får termin enda nærmere enn vi har i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #514 Del Skrevet 31. juli 2005 Har vært en tur på Havanna i dag. Dro dit tidlig sånn at vi kom før "alle" andre. Det viste seg å være lurt. Vi dro hjem igjen etter 2 timer, da sto køen for å komme inn langt oppe i gangen. Mens vi hadde vært der, nesten uten kø noen steder Vesla har i en lengre periode nå ikke ville dukke, men i dag var ho igjen klar for å svømme under vann. Kjempe GØY!! Etterpå dro vi hjem å spiste en tidlig middag. Ordensmannen skal på Viking-kamp i dag, så da blir det bare Vesla og jeg i ettermiddag/kveld. Ho har instruert ham godt. Ho fikk nemlig med seg hva Brann og Vålerenga supporterne sa til hverandre i går. Så Ordensmannen har fått grei beskjed: "Vi er venner med alle, ikke sant, vel? Er vi enige om det?" Så selv om jeg ikke var bekymret i utgangspunktet er jeg i hvertfall ikke det nå. For han lovet henne dyrt og hellig at han skulle være venner med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. august 2005 Forfatter #515 Del Skrevet 1. august 2005 BLÅMANDAG Vesla var våken fra 02:30-05:00 i natt I dag skulle vi levere inn gifteringen, for å få festa diamanten bedre. Da er det selvfølgelig utgjort at diamanten detter ut i dag morges, mest sannsynlig i dusjen Så nå er jeg en diamant fattigere, og ringen har et stort hull i seg Har leita gjennom hele sluket, og er helt sikker på at den ikke er der :cry: Og sikkert fordi jeg var i et heller labert humør hadde jeg en kynner i dag, som omtent slo meg ut. Klarte nesten ikke å rette meg opp, og kjente jeg ble lettere likbleik i fjeset. Derfor har jeg nå tenkt til å bruke forsikringa og ikke tenke noe særlig mer på den diamanten. Så skaffer vi heller en ny på ferien til neste år, men da skal vi feste den godt med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. august 2005 #516 Del Skrevet 1. august 2005 Æsj, så erkedumt da :sint: Det er skikkelig ekkelt å miste slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. august 2005 Forfatter #517 Del Skrevet 1. august 2005 Ja, ikke sant! Også kom dette bare som prikken over i´en. Så langt har sommeren vært mye dyrere enn beregnet: -bilen på verksted -PC´en kræsja -diamanten er mista Ordensmannen lurer på om det er dette de kaller 7-års krisa. I tilfelle skal vi komme greit igjennom den. Selv om den vil koste litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. august 2005 #518 Del Skrevet 1. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. august 2005 Forfatter #519 Del Skrevet 1. august 2005 Og selvsagt skjer det mer, nå er en pakning i vasken på badet gått også.. Så jeg bare spør: Hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. august 2005 #520 Del Skrevet 1. august 2005 Er ikke det diamanten sin feil da? :håper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå