Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

Det var bra at dere fikk! :klem:

Håper formen er bedre.Lenggter ikke tilbake til de der gravidevondtesakene...

Begynner å forstå hvorfor mange sier det nå.

Sist hadde jeg ingen plager. Tenkte jeg skulle teste noen tabletter mot halsbrann, i morgen, for å se om det hjelper. Håper det, for det her er fælt..

Ellers er magen nå på samme str som i uke 15-16 sist. Og i morgen er jeg i uke 10..

Håper dette ikke er ens bestemmende med at jeg blir gedigen enda tidligere enn sist :-?

Det var ikke noe gøy å bedyre at fødselen var 3-4mnd unna, når folk spurte hvor mye på overtid jeg var :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjarmor: Møøøørn Vims

Hakke lov, men er her likevel :wink:

tenkte jeg skulle gi deg en liten blomst og klem -

:dagensrose: :klem:

Bare for at du er en sånn koselig en :wink:

:sjarmor:

Om du har brukt nesetippen eller tåa er det i grunnen greit, at du stikker innom :wink:

Hvis ikke, GÅ å skam deg! Senebetennelse er IKKE til å spøke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil anbefale deg Gaviscon i flytende form istedet for tabeletter.... :kvalm: Hvorfor oppdaget jeg ikke det før jeg fikk det på sykehuset rett før fødselen?!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytende gaviscon er notert. Tar en tur på apoteket i morgen jeg, tror jeg. Det kan bli litt mye, med 2 grapefrukt omn dagen. Også begynner jeg å bli lei av smaken på dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er flytende gaviscon kjøpt inn. Og så klart har jeg vært i strålende fin form i dag. Har til og med litt overskudd :P

......................................

Det er salg i byen så jeg har kjøpt nytt regntøy til Vesla. Ho får det ikke ennå, siden det ho har fortsatt passer, men det ble for dumt å la være når det var 1/2 pris nå. Tror ikke det er så godt tilbud til høsten..

I morgen tidlig setter jeg meg på toget til Kristiansand. Skal i utdrikkingslag, tror det kan bli ordentlig kjekt :) Skal overnatte hos ei av jentene i selskapet, for så å ta toget hjem igjen på søndag. Tror jeg skal ta med meg gavisconen, om ikke annet, så for sikkerhetskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en riktig god helg

Det samme ønsker jeg for deg, vennen min

:):ler::kul::hoho::digge: :trøste: :klem2: :trøste: :hoppe::hjerter: :blomst_opp: :kghjerte: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :bukke: :klappe::danse::kose: :trøste: :trøste: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien
Begynner å forstå hvorfor mange sier det nå.

Sist hadde jeg ingen plager. Tenkte jeg skulle teste noen tabletter mot halsbrann, i morgen, for å se om det hjelper. Håper det, for det her er fælt..

Ellers er magen nå på samme str som i uke 15-16 sist. Og i morgen er jeg i uke 10..

Håper dette ikke er ens bestemmende med at jeg blir gedigen enda tidligere enn sist :-?

Det var ikke noe gøy å bedyre at fødselen var 3-4mnd unna, når folk spurte hvor mye på overtid jeg var :-?

:ler: - Når jeg gikk med førstemann så hadde jeg nesten ingen mage i det hele tatt. Når jeg gikk med Minsten så spurte folk om det var to eller tre der :ler: - ok, jeg var rimelig diger (men så var jeg jo ikke direkte liten fra før heller da).... Ikke at det er noen trøst da, men man blir jo som regel større for hvert svangerskap :roll:

Halsbrann ja... Gah.. Slet med det under hele det første svangerskapet - bare tenk på at når ungen er ute er halsbrannen borte sa folk - HAH, siden den gang hadde jeg mer eller mindre halsbrann til jeg var ferdig med nestemann 4 år senere, da avtok det litt :evil:

Ikke for at det heller var noen trøst da... :roll:

Tror jeg skal tusle ut herfra jeg :oops: -

Ha en strålende helg da vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt super helg, med god form,- helt til jeg kom jeg. Da forsvant all energi. Må jobbe litt i kveld, så jeg legger meg litt nå. Så kommer vel energien tilbake om noen timer.

Håper dere også har hatt en fin helg :)

Skal se om jeg ikke får skrevet en grei rapport fra gårsdagen senere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er definitivt bedre :P Er fortsatt fryktelig trøtt, men merker at mye av trøttheten kommer av alt pollenet..

Sånn sett ser jeg fram i mot september, da er det slutt på pollen :sjarmor:

Skal ut å spise i dag. I morgen har vi overnatting på jobb, og fredag reiser jeg østover. Programmet er altså litt småhektidk framover, men ikke verre enn at det går :wink:

Skal stikke innom så fort jeg får anledning, og så får alle dere som leser i dagboka mi, ha ei fin uke og en herlig helg, om jeg ikke rekker innom før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ikke alle jobber som har overnatting... :ler:

Jeg har også hatt det en del ganger, selv om jeg og Vimsen ikke jobber med helt det samme... :wink: Håper det blir gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin uke! Jeg elsker å reise med jobben, sikkert fordi jeg ikke gjør det så ofte og når jeg gjør det er det MORSOMT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: Hei vennen min, går det hos deg eller er du oppslittet? Jeg senner deg masse goa tanker og håper du blir betre av det. :heiajente: :trøste: :klem2: :kose: :dagensrose: :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...