Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

Lykke til hos legen (og tannlegen!). Venter spent på info, regner med at du kommer rett tilbake til oss! :ler:

Blir spennende å se termindatoen din.

Ha en fin mandag og en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg ferdig hos legen. Vi kom til at jeg trolig er 8 uker på vei.

Størrelsen på livmora er større enn det, men vi kunne ikke høre noen fosterlyd.

Så da satser vi på at det er riktig, i hvertfall i første omgang :wink:

Foreløbig termin blir dermed 30. desember. Det blir spennende å se hva UL sier i juli/august :kul:

Nå må jeg få hengt opp litt klær og manne meg opp til tannlegen. Tror jeg skal bytte tannlege, pleide aldri å grue meg til det før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: :blomst_opp: Fikk du noe av solskinna som jeg sendte till deg? :) Jeg har hørt tordenbrag i et kvarters tid, men nå skinner sola igjen her i lille, flade, grimme DK :):ler::kul:

:trøste: :trøste: :klem2: :trøste: :trøste: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Sola kom den. Den var her fra 6-9 i dag morges. Så forsvant den igjen.

TUSEN TAKK for de strålene du klarte å sende, godt gjort! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er det vaaaaarmt og soooool *komme en tur?*

Å, ja. GJERNE!! *Løper av gårde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia

Nyttårsbarn blir jo flott da!

Og for alt du vet kan det jo hende du får januarbarn, sånn som det ser ut for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Velkommen tilbake Vims, så fint at du har hatt det bra mens du har vært borte!!!!! :wink:

Har savnet deg og besøkene dine, så det var kjekt å se deg igjen i boka mi - :klem:

Jeg er hjemme med eldstetass i dag som har fått halsbetennelse, så jeg har en som henger over skuldra og lurer på om ikke jeg kan "se til å bli ferdig" så han kan spille :tunge1::ler:

Sånn er det. Flott å høre at det blir en liten julepresang på deg; men det blir spennende når ultralydterminen settes, den er jo som regel den mest nøyaktige :wink:

I dag sendte jeg innbydelsene - :hoppe:

Ha en strålende fin tirsdag vennen :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Takk for hilsner alle sammen! :P

Det var Null Hull hos tannlegen, heldigvis :)

Og om den terminen legen og jeg har satt stemmer nogenlunde satser jeg på å gå så vidt 2 dager over tiden :wink:

Ordensmannen synes bilde i avisa hadde vært stas :sjarmor:

Har det litt travelt for tida, og sliter litt med vond hals, hodepine og en ekstrem trøtthet for tiden. Så jeg tror dette blir mitt siste innlegg for i dag. Så skal jeg heller prioritere dagbøkene deres i morgen :kul:

God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Næmenn så koselig med nyttårsbarn :P

Ikke morro å være småsyk nei Vips. Da er det bedre å heller få ei skikkelig kule,bli ferdig med den også på beina igjen.

Håper du er bedre i morgen :klem:

Ha en fin dag da :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: :klem2: Hei vennen min, håper du må få ei rigtig bra dag :klem2: :blomst_opp: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble jeg altså syk. Våknet opp i går med hoven hals, men grei form. Det holdt fram til 12, men da måtte jeg hjem. Etterpå har jeg ligget i senga eller sofaen. Klarer nå å spise brødskive uten skorpe. Og det er bra, begynmte å bli rimelig lei av rett i koppen nå :wink:

Har fortsatt småfeber, og elendig form så jeg er hjemme fra jobb i dag. Halsen verker ikke lenger, så jeg har et reelt håp om å være på beina igjen i morgen :)

Puh! Da var det visst på tide å finne senga igjen. Vi snakkes så fort jeg er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
Ikke morro å være småsyk nei Vips. Da er det bedre å heller få ei skikkelig kule,bli ferdig med den også på beina igjen.

Whupsss :sjenert:

Føler meg en smule skyldig nå, men hvis det er en trøst pleier jeg aldri å bli hørt i slike saker da, så det var vel meninga du skulle bli syk uansett :ler:

Godt formen begynner å bli bedre da. Nå er blir du hvertfall ferdig med det så satser vi på at du holder deg frisk leeenge etterpå :P

Også håper jeg du får en kjempefin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom innkallelsen til UL skal dit 28. juli. Jeg får sjekke vaktlista for den dagen, på mandag. Klokkeslettet var litt sånn, kanskje det går, kanskje ikke. Er litt usikker på hvor mange vi er på jobb den uka, og ikke minst hvor mange barn vi har den dagen :wink:

Formen er på vei oppover :sjarmor: Så nå har jeg STOR tro på at jeg fint skal klare å gjennomføre Navnesermoniene i morgen :wink:

Hodet mitt har visst ikke vært helt med denne uka, for i går ringte de fra Fylkeskontoret, de lurte på når jeg kom for å hente programmene og diplomene :oops:

Siden jeg var dårlig dro Ordensmannen inn med en gang. :hjerte: Snille mannen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Jo, Vimse, det er bare sååååå typisk :-?

:trøste: :trøste: :klem2: :trøste: :trøste: :heiajente: :trøste: :kghjerte: :dagensrose: :trøste: :kose::kose: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...