Vimsevips Skrevet 20. september 2005 Forfatter #601 Skrevet 20. september 2005 Etter at vi giftet oss så sier Minsten hver gang vi kjører forbi kirka - der bor pappa'n min Skjønner ikke helt hva det er med det menne..... ←
Vimsevips Skrevet 22. september 2005 Forfatter #603 Skrevet 22. september 2005 Dagen i går var slitsom. Jeg hadde tidligvakt og kroppen min mente klokka var 04, da klokka ringte 06.. Det satte på mange måter tonen for dagen Tidlig på kvelden fikk vi uventet besøk, av en av Ordensmannens maaaaange søskenbarn. Det var riktig koselig, for han har jobbet utenlands siden slutten av april. Så nå var det lenge siden vi hadde sett hverandre. Noe av det beste var kanskje at han kom akkurat da Vesla og jeg skulle ta eplekaka ut av ovnen. Snakk om god timing! Etter kake og etter at Vesla var kommet i seng koste vi oss med litt øl ag litt annet snacks. (Ta det med ro, jeg drakk Clausthaler) Vi tok ikke fram noen brettspill slik vi pleier, men en riktig koselig kveld, det ble det allikevel. Jeg hadde sikkert hatt godt av å legge meg tidligere enn jeg gjorde, men det ble før 24, synes jeg skal være fornøyd med det
Vimsevips Skrevet 22. september 2005 Forfatter #604 Skrevet 22. september 2005 (endret) Vesla sovna på vei hjem fra barnehagen i dag. Turen tar 10min, men de 10min med søvn var mer enn nok. Så nå ligger ho og Ordensmannen på sofaen i stua, innpakka i dyne. De ser på golf.. Og begge er de superinteresserte Så det spørs om det ikke blir en golfkølle i julepresang i år. Og en rosa eller gul golfball. En orange kan også gå ann, men rosa eller gul er best,- i følge Vesla. Golfsko trenger vi ikke tenke på ennå, det har ho i følge seg selv. Så når ho er med på golfbanen er det bare de som gjelder, men de må stå i bagasjen sammen med Ordensmannens til de kommer til golfbanen, der skifter de så sko før de går ut på banen. Så er det nytt skifte før de skla hjem igjen. Detaljene er viktige, og det er ingen tvil om at ho kan de Endret 22. september 2005 av Vimsevips
Gjest Rainbow Skrevet 22. september 2005 #606 Skrevet 22. september 2005 Vesla sovna på vei hjem fra barnehagen i dag. Turen tar 10min, men de 10min med søvn var mer enn nok. Så nå ligger ho og Ordensmannen på sofaen i stua, innpakka i dyne. De ser på golf.. Og begge er de superinteresserte Så det spørs om det ikke blir en golfkølle i julepresang i år. Og en rosa eller gul golfball. En orange kan også gå ann, men rosa eller gul er best,- i følge Vesla. Golfsko trenger vi ikke tenke på ennå, det har ho i følge seg selv. Så når ho er med på golfbanen er det bare de som gjelder, men de må stå i bagasjen sammen med Ordensmannens til de kommer til golfbanen, der skifter de så sko før de går ut på banen. Så er det nytt skifte før de skla hjem igjen. Detaljene er viktige, og det er ingen tvil om at ho kan de ← Kommende golfstjerne tenker jeg Hun høres utrolig veslevoksen og god ut, den vesla di Ha en flott helg da
Vimsevips Skrevet 22. september 2005 Forfatter #607 Skrevet 22. september 2005 Kommende golfstjerne tenker jeg Hun høres utrolig veslevoksen og god ut, den vesla di Ha en flott helg da ← Veslevoksen, ja, uten tvil! Men så har hun opplevd mye mange andre på hennes alder aldri har opplevd og heller aldri vil oppleve. Heldigvis for dem Og da blir det lett litt sånn at de små tar mer ansvar enn de skal ha. Så må vi voksne gå inn å ta vekk dette ansvaret på en fin og god måte. Ho har blitt veldig robust på mange måter, men også veldig fintfølende og en ekstrem mammadalt i perioder.. I tillegg er ho enebarn, enn så lenge, og det gjør jo også sitt
Tilde Skrevet 22. september 2005 #608 Skrevet 22. september 2005 Blir nok gøy for Vesla å bli storesøster Skal nok lære babyen mange ting etterhvert :blunke:
Vimsevips Skrevet 24. september 2005 Forfatter #609 Skrevet 24. september 2005 Så var det på han igjen.. Vesla har fått diaré, feber og oppkast igjen. Vi bestiller time til henne på mandag. Dette er 4. gang på 3 uker, så nå kan det være greit å få sjekka om det er noe mer.. Der var enda en klesvask ferdig. Jeg får ta den ut, og sette på neste
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #610 Skrevet 24. september 2005 Huff da Vips, så kjedelig for både vesla og dere Håper formen bedrer seg til i morgen, men det kan nok være greit å sjekke det ut ja. Tar jo på en liten kropp og ikke klare å holde på maten slik. Håper dere får en fin kveld til tross
Vimsevips Skrevet 24. september 2005 Forfatter #611 Skrevet 24. september 2005 Tusen takk, Alwa! Det ser ut til at oppkastet er over for denne gangen Heldigvis Diaréen derimot er her fortsatt.. Har gitt henne risavkok og rista loff i hele dag, vi begynner alle å bli rimelig lei av det.. Så vi satser på at det blir bedre i morgen. Så kan vi prøve litt pasta, most banan, ris og egentlig hva som helst annet enn rista loff uten noe på
Vimsevips Skrevet 25. september 2005 Forfatter #612 Skrevet 25. september 2005 Formen ser ut til å være noe bedre i dag. Ho begynner å nærme seg normaltemperaturen sin Ho har ikke hatt uhell i senga i natt, men våkna en gang fordi ho måtte tisse. Og ingenting er bedre enn at ho våkner før ho må tisse Nå skal vi spise litt frokost, se hvordan formen egentlig er, og om den er bra, ja, så reiser vi ut på tur
Vimsevips Skrevet 25. september 2005 Forfatter #613 Skrevet 25. september 2005 Formen var visst ikke bra i det hele tatt
Gjest MrsL Skrevet 25. september 2005 #614 Skrevet 25. september 2005 Uff, det er ikke noe morsomt å være lita og syk
Luise Skrevet 25. september 2005 #615 Skrevet 25. september 2005 Hei du søte evnnen Noen mener at hjemmesiten min ikkje virker, har du prøvet å gå inn på dei for om det er rett så må jeg ju se om jeg kan rette det
Vimsevips Skrevet 25. september 2005 Forfatter #616 Skrevet 25. september 2005 Trodde en liten stund Vesla var på bedringens vei, men den gang ei Skal allikevel prøve en hjemmelaga nudelsuppe til middag. For nå er ho virkelig lei av tørre kjeks og rista loff Blondinen: Jeg fikk den til å fungere jeg i hvertfall MrsL: Nei, fins ikke morsomt, også blir det så slitsomt når allmenntilstanden ellers er god.. Merker allikevel at ho er slappere i dag enn de to forrige dagene. Får vel begynne å forberede Ordensmannen på at han må ta med VCesla til legen i morgen, tenker jeg. Ikke det han liker best, men jeg har ikke mulighet til å følge henne i morgen, og han skal ikke på jobb..
Luise Skrevet 25. september 2005 #617 Skrevet 25. september 2005 :bukke: :bukke: TUSEN TAKK søte vennen mi :smilejente:
Vimsevips Skrevet 25. september 2005 Forfatter #618 Skrevet 25. september 2005 :bukke: :bukke: TUSEN TAKK søte vennen mi :smilejente: ← Ingen årsak
Vimsevips Skrevet 25. september 2005 Forfatter #619 Skrevet 25. september 2005 I ettermiddag ble formen til Vesla dårligere, så i 19-tida ringte vi legevakta. De anbefalte bare å fortsette med det vi gjør. Og heller ringe om ho får skikkelig feber, eller slutter helt å tisse. Den siste er jo ikke akkurat lett å bedømme om natta da Da pleier ho jo ikke å tisse Tar allikevel hintet og ser det hele ann til legekontoret åpner i morgen.. Uansett er det ikke tvil om at ho nå har en mye dårligere allmenntilstand, ho bare sutrer og klager over vondt i magen når ho må på do, men sier ikke at ho må. Og vi skal mate henne og holde på glasset når ho skal drikke (derfor har vi nå gått over til flaske, da blir det mindre søl..)
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #620 Skrevet 25. september 2005 Huff, stakkars lita Det var sikkert ikke dumt å ringe legevakten. Kan skjønne det er slitsomt for en liten kropp å holde på slik. Hun får vel ikke i seg så mye næring heller, og det hjelper jo sjeldent på formen det da. Skal sende masse varme tanker til vesla di Vips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå