Gjest Teletubbien Skrevet 12. juni 2005 #461 Del Skrevet 12. juni 2005 Åhhh, det er så lenge siden du har vært her inne. Savner innleggene dine jeg. Håper alt står bra til! :klø: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 12. juni 2005 #462 Del Skrevet 12. juni 2005 :klø: :blomst_opp: ?? Det er jo en stund siden hun har vært her??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 12. juni 2005 #463 Del Skrevet 12. juni 2005 Hmmm...nei det er kanskje ikke det. hun var jo innom på onsdag... Føltes bare så lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 12. juni 2005 #464 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg håper Vipsen vimser runnt og har det kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #465 Del Skrevet 13. juni 2005 Oj, så mange koselige meldinger Overnattinga var slitsom, siden det ble lite søvn. Men barna var helt fantastiske. Alle sovna mellom 10 og 10:30, det er ikke hvert år de sovner så tidlig! Jeg hadde den siste våkeperioden fra 02:30 og ut natta. Lagde rundstykker til frokost, og fikk unna bittelitt skrivearbeid. Veldig glad for at jeg hadde de rundstykkene å holde på med, ellers hadde jeg sovna Dagen etter var vi så klart trøtte, men vi fikk avspasere fra 11, og det hjalp mye. Ble noen timer søvn, da ja .................................................................. Så dro Vesla og jeg til Østlandet. Pappa henta oss på Gardemoen, heldigvis. Så kunne jeg sove hele vegen hjem. Hjemme hadde mamma laga pizza til oss, og for en gang skyld la jeg meg samtidig med Vesla :o Det skjer ikke ofte.. *************************************************** Lørdag var det klart for utdrikkingslag. Jeg møtte de andre til lunsj i 2-tida. Og vi hadde det riktig festlig hele dagen. Forloveren hadde gjort en super jobb med planleggingen, og maten den var bare utrolig Denne dagen var jeg heller ikke plaget av halsbrann eller noe annet, heldigvis! Ei av de andre kjørte bil, så jeg tok følge med henne da ho skulle heim i 11-tida. Tror fint jeg ville klart å være med lengre, men kom til at søvnbehovet burde prioriteres foran mer gøy og moro ____________________________________________________ Søndag fikk jeg hjelp av mamma med å tråkle sammen kjolen jeg skal bruke i bryllupene i sommer. Så denne uka må jeg bare sette meg ned foran symaskina, og få den ferdig. Etter tråklinga ser det ut til å bli en ganske så fin kjole Formen i dag har ikke vært god på jobb. I morgen skal jeg på kurs. Tror jeg tar med gaviscon, lakris, grønne epler og grapefrukt. Så får jeg heller teste meg fram til hva som hjelper best i morgen. Fredag er jeg 12 uker, om terminen stemmer. Krysser fingrene for at jeg bare skal bli bedre fremover Det er ennå 1 1/2 uke til jeg skal til legen igjen, har en følelse av at jeg kommer til å klage en del da, ja. Magen synes stadig bedre. Så nå vurderer jeg å bruke Ordensmannen sine gensere på jobb. Det er ikke alle foreldrene jeg vil skal vite det, i hvertfall ikke på lenge enda.. Mammabuksene er tatt ned fra loftet og har vært i bruk i en uke allerede :o Så så langt er den eneste likheten med forrige svangerskap at det er en spire der inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #466 Del Skrevet 13. juni 2005 Oj, så mange koselige meldinger Overnattinga var slitsom, siden det ble lite søvn. Men barna var helt fantastiske. Alle sovna mellom 10 og 10:30, det er ikke hvert år de sovner så tidlig! Jeg hadde den siste våkeperioden fra 02:30 og ut natta. Lagde rundstykker til frokost, og fikk unna bittelitt skrivearbeid. Veldig glad for at jeg hadde de rundstykkene å holde på med, ellers hadde jeg sovna Dagen etter var vi så klart trøtte, men vi fikk avspasere fra 11, og det hjalp mye. Ble noen timer søvn, da ja .................................................................. Så dro Vesla og jeg til Østlandet. Pappa henta oss på Gardemoen, heldigvis. Så kunne jeg sove hele vegen hjem. Hjemme hadde mamma laga pizza til oss, og for en gang skyld la jeg meg samtidig med Vesla :o Det skjer ikke ofte.. *************************************************** Lørdag var det klart for utdrikkingslag. Jeg møtte de andre til lunsj i 2-tida. Og vi hadde det riktig festlig hele dagen. Forloveren hadde gjort en super jobb med planleggingen, og maten den var bare utrolig Denne dagen var jeg heller ikke plaget av halsbrann eller noe annet, heldigvis! Ei av de andre kjørte bil, så jeg tok følge med henne da ho skulle heim i 11-tida. Tror fint jeg ville klart å være med lengre, men kom til at søvnbehovet burde prioriteres foran mer gøy og moro ____________________________________________________ Søndag fikk jeg hjelp av mamma med å tråkle sammen kjolen jeg skal bruke i bryllupene i sommer. Så denne uka må jeg bare sette meg ned foran symaskina, og få den ferdig. Etter tråklinga ser det ut til å bli en ganske så fin kjole Formen i dag har ikke vært god på jobb. I morgen skal jeg på kurs. Tror jeg tar med gaviscon, lakris, grønne epler og grapefrukt. Så får jeg heller teste meg fram til hva som hjelper best i morgen. Fredag er jeg 12 uker, om terminen stemmer. Krysser fingrene for at jeg bare skal bli bedre fremover Det er ennå 1 1/2 uke til jeg skal til legen igjen, har en følelse av at jeg kommer til å klage en del da, ja. Magen synes stadig bedre. Så nå vurderer jeg å bruke Ordensmannen sine gensere på jobb. Det er ikke alle foreldrene jeg vil skal vite det, i hvertfall ikke på lenge enda.. Mammabuksene er tatt ned fra loftet og har vært i bruk i en uke allerede :o Så så langt er den eneste likheten med forrige svangerskap at det er en spire der inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. juni 2005 #467 Del Skrevet 14. juni 2005 Så spennende med 12 uker til fredag da! Og så får vi håpe at formen er stigende. Og det er kanskje ikke så rart å gå mer opp i vekt med nummer to enn nummer en? Det er ganske vanlig. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #468 Del Skrevet 14. juni 2005 Så spennende med 12 uker til fredag da! Og så får vi håpe at formen er stigende. Og det er kanskje ikke så rart å gå mer opp i vekt med nummer to enn nummer en? Det er ganske vanlig. Ha en fin dag! Vekta har ikke økt, bare magestørrelsen som er MYE større nå enn sist. Det er heller ikke så rart, men hadde ikke forventet at magen skulle være like synlig i uke 11 som i uke 20 sist.. :-? Formen var grei, på kurset i dag, og som vanlig ble den bedre i løpet av dagen. Kanskje jeg skal satse på seinvakter fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 14. juni 2005 #469 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei Vimsevips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #470 Del Skrevet 14. juni 2005 Hellu Vips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #471 Del Skrevet 15. juni 2005 Du skal ha overnatting på jobb? :klø: Ha det fint Ja, de eldste barna overnatter som en avslutning hver vår. Kjempe kjekt! Selv om man blir fryktelig trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #472 Del Skrevet 15. juni 2005 Formen har vært bedre i dag, har bare svelget 1 skje med gaviscon. Og har heller ikke begynt å gjespe før nå Kjenner at det vil være lurt å ta en skje til før jeg sovner.. I morgen har jeg seinvakt, da vil kroppen få litt bedre tid om morgenen, har en følelse av at det kan være ganske så greit Ellers har vi fått bredbåndet til Lyse i dag. Endelig! Super deilig, og en stoor forskjell fra hva vi har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2005 #473 Del Skrevet 15. juni 2005 Å, vi får også bredbånd hit snart. Gjett hvem som har planlagt overgang så snart det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 15. juni 2005 #474 Del Skrevet 15. juni 2005 Bare en bitteliten før jeg iiiiler i seng. Har så innmari vondt i magen, er helt dønn oppblåst, tror det er luft og det er sååååå vondt, tar Samarin og håper det gir seg, Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 16. juni 2005 #475 Del Skrevet 16. juni 2005 HEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #476 Del Skrevet 16. juni 2005 For en fin fin dag!! I dag har jeg følt meg helt normal Kjempe deilig Endelig har jeg følt meg i god form på jobb, og da kommer jo betalingen i bøtter og spann. Et av dagens høydepunkter hadde jeg med en 3-åring. Det ble laget mat og h*n lager: stekte maur, med sprøstekt løk (ellers smaker det jo ikke godt, må vite) Jeg spiste en del, og så kommer hemmeligheten på hvorfor de er så gode: H*n passer på å ikke ta de med maursyre, for de er så sure! Vesla hadde badet i barnehagen igjen i dag :-? Men etter alvorsprekene våre de siste ukene hadde ho i det minste tatt av seg skoa, før ho satte/la seg ned i pytten. Resten av klærne derimot var kliss-klass, så ho trengte skift fra innerst til ytterst :-? Selv var ho rimelig fornøyd med at ho hadde huska å ta av skoa :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. juni 2005 #477 Del Skrevet 16. juni 2005 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. juni 2005 #478 Del Skrevet 16. juni 2005 Festlig! Litt av hvert å se frem til forstår jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 16. juni 2005 #479 Del Skrevet 16. juni 2005 Vet du hva Vimsevips? Du skal få mitt aller beste gravid-råd i hele verden!!!! Det heter SAMARIN Det hjelper på all verdens kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #480 Del Skrevet 16. juni 2005 Jo, absolutt en god dag på jobb. Og Vesla sitt bad ute i dag, medfører bare vask av klær, men det hadde vi måtte gjort uansett. Er bare lei av å ha skotørkeren på "hver dag" når kalenderen viser juni :-? Samarin, sier du. Skal prøve det, om halsbrannen kommer tilbake. For øyeblikket velger jeg å tro at den er borte, for godt Det ville i hvertfall passe meg helt utmerket Ordensmannen begynner å få lyst til å si i fra om trollet i magen til foreldrene sine. Jeg skljønner ham jo godt, for jeg sier det jo stort sett til alle, uansett om de vil vite det, eller ikke :oops: Hadde allikevel håpet at vi kunn ha drøyd det til etter UL, men skjønner jo at det er litt vel mye forlangt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå