Vimsevips Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #421 Del Skrevet 30. mai 2005 Er du humanetiker altså? Interessant Svigerinna mi fikk beibiss nå på februar og hadde både åpning og kynnere fra hun var 4-5 mnd. på vei, så der ble det mye ligging de neste 5 mnd. Og når jenta først kom så kom hun som et lyn også Hadde du noen problemer med dette i 1. svangerskap da? Stort sett så går det jo greit da, men man må være flink til å lytte på kroppen sin tror jeg. Nei, sist kjente jeg ikke noe til kynnere før 2t før riene satte i gang. Fødselen derimot var unna i en fei. Satser på at disse kynnerene var et engangs tilfelle. Og at når den tid kommer, går fødselen enkelt og greit som sist, men gjerne litt tregere enn sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #422 Del Skrevet 30. mai 2005 Å? Gjør du det? Se det visste jeg ikke......... Det er spennende med navneseremoni, men jeg tror nok vi kommer til å døpe ett fremtidig barn........... Ja, jeg er altså human-etiker. Når det gjelder sermonier synes jeg det viktigste er at det finnes flere tilbud. På den måten har alle større mulighet til å velge det som passer for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #423 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei Vimsevips Skal du stadig till Danmark, det kjedelika, flade, land uten fjelde, når du ser værutsikta med gråvær og regn i hela nesta uke? :trøste: :dagensrose: NEI Gråværet har jeg ikke lyst på, det har vi jo her, så det trenger jeg da ikke dra til Danmark for å få. Si ifra neste gang sola kommer for å bli en stund du. Da skal du se jeg kommer rimelig kjapt Teletubbien: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 30. mai 2005 #424 Del Skrevet 30. mai 2005 :-? :oops: Sola har skinna HELA DAGA her i byn min (og det gjør dei endda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. mai 2005 #425 Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, jeg er altså human-etiker. Når det gjelder sermonier synes jeg det viktigste er at det finnes flere tilbud. På den måten har alle større mulighet til å velge det som passer for dem Det er jeg absolutt helt enig med deg i :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #426 Del Skrevet 30. mai 2005 :-? :oops: Sola har skinna HELA DAGA her i byn min (og det gjør dei endda) Så kjipt her har vi hatt gråvær i hele dag.. Skal i utdrikkingslag i helga, håper noe av den sola du har klarer å karre seg til Kristiansand på lørdagen Og nå er det 1måned igjen til ferie *noterer: huske å bestille sol 24. juni-17. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #427 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er jeg absolutt helt enig med deg i :-) Så flott! Alltid fint å vite at jeg ikke er den eneste med den meningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 31. mai 2005 #428 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei Vimsevips! Innom med en morgen hilsen. Ha en fiiiin tirsdag! Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 31. mai 2005 #429 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei Vimsevips Det er allefall IKKJE nå du skal dra till Danmark om du vill undgå gråvær!! det er tørvær nå men har regnet masse i natt. :klem2: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 31. mai 2005 #430 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei Vimsevips! Bare innom med en liten tirsdagshilsen! Håper formen din er på topp igjen! Her synes jeg at uvelheten begynner å avta litt, selv om jeg synes det meste av mat fortsatt smaker vondt. Trøtt er jeg fortsatt og regner med at det varer en stund til. Er 10 + 6 i dag. Og på mandag skal mannen og jeg på privat ultralyd og se på huleboeren vår for første gang. Er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mai 2005 #431 Del Skrevet 31. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #432 Del Skrevet 31. mai 2005 Akkurat nå liker jeg ikke attføring. BLÆÆH! Så blir det altså ferie hver for oss i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. mai 2005 #433 Del Skrevet 31. mai 2005 Så kjipt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 31. mai 2005 #434 Del Skrevet 31. mai 2005 Liten - mens vi venter I'll be back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #435 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei Vimsevips! Bare innom med en liten tirsdagshilsen! Håper formen din er på topp igjen! Her synes jeg at uvelheten begynner å avta litt, selv om jeg synes det meste av mat fortsatt smaker vondt. Trøtt er jeg fortsatt og regner med at det varer en stund til. Er 10 + 6 i dag. Og på mandag skal mannen og jeg på privat ultralyd og se på huleboeren vår for første gang. Er så spent! I dag er jeg også 10+6. Er fryktelig trøtt, og uvel, fortsatt. Særlig når det går mer enn 2t mellom hvert måltid. Er ikke så veldig sulten for tiden, og får heller ikke plass til så mye av gangen. Derfor blir det mange småmåltider i løpet av en dag. Så jeg holder på det jeg har sadt før, i magen min bor det et individ, helt ulik Vesla. Virker som et skikkelig troll, for nå synes jeg det begynner å bli plagsomt. På den annen side begynner jeg allerede nå å glede meg til trollet skal ut om en 30 ukers tid, tidlig, men akkurat nå er det en god trøst når formen er verst :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #436 Del Skrevet 2. juni 2005 Det viser seg at vi får en uke ferie sammen i sommer Ikke mye, men mye bedre enn ingen. Blir allikevel litt småirritert. Vi har spurt, gravd og planlagt slik at vi skulle kunne få ferie sammen. Så viser det seg at bedriften han skal i har den siste fellesferien :-? Det visste de da før nå. Så det kunne de godt ha opplyst om når vi spurte synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. juni 2005 #437 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja, ikke sant. Synes det er helt idiotisk at ikke familier kan få ferie sammen. Det er jaggu ikke mye tid man har sammen på hverdagene. Ferie er familietid. Vi to skal ha ferie sammen for føsrste gang siden vi ble sammen for tre år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. juni 2005 #438 Del Skrevet 2. juni 2005 Det var bra at dere fikk! Håper formen er bedre.Lenggter ikke tilbake til de der gravidevondtesakene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 2. juni 2005 #439 Del Skrevet 2. juni 2005 Møøøørn Vims Hakke lov, men er her likevel tenkte jeg skulle gi deg en liten blomst og klem - :dagensrose: Bare for at du er en sånn koselig en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #440 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja' date=' ikke sant. Synes det er helt idiotisk at ikke familier kan få ferie sammen. Det er jaggu ikke mye tid man har sammen på hverdagene. Ferie er familietid. Vi to skal ha ferie sammen for føsrste gang siden vi ble sammen for tre år siden[/quote'] Heldigvis er vi garantert ferie sammen til neste år Og da skal vi bruke av årets skattepenger. DET gleder jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå