Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

Tusen takk for klemmer og god bedring ønsker alle sammen :P

Hadde egentlig tenkt meg en dusj, men så kom svimmelheten over meg igjen, så da dropper jeg det foreløbig..

Ordensmannen er å henter Vesla i barnehagen, jeg får vel legge meg litt igjen, slik at jeg er litt opplagt når ho kommer hjem. Tipper ho kryper under dyna og forteller om dagen sin, og spør om jeg er blitt bedre. Det er det greit å kunne si JA, med overbevisning :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: , tusen takk, Tubby :)

Tror jeg skal løfte minst mulig, og ta det så med ro, som jeg overhode kan i morgen. Har hatt en del kynnere :o den siste timen.

Sist fikk jeg kynnere først den dagen jeg fødte..

Så nå kryper jeg forsiktig til køys.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oi, det var vel litt tidlig for kynnere vel? :o

Kanskje like greit å ikke risikere noe å ta et litt med ro fremover da....

Håper hvertfall du får en fin helg med deg og dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var vel litt tidlig for kynnere vel? :o

Kanskje like greit å ikke risikere noe å ta et litt med ro fremover da....

Det var det jeg også syntes, alt, alt for tidlig. Har en del program fremover, og har tenkt til å gjøre alt, bare at jeg vil sette ned tempo noen hakk. Om ikke annet så for sikkerhetsskyld :wink:

Nå skal jeg ned i byen, for å gjøre de siste små forberedelsene til Navnefest sermoniene. Og kommer ikke hjem før i 17-tida. Regner med at det vil gå bra, men er litt smånervøs på om formen holder :wink:

:P Ha en fin lørdag alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagen var altså ikke blant de beste dagene jeg har hatt. Dagen i dag derimot har vært helt strålende! :P

Så nå tenkte jeg å investere i en god morgen dag, og få meg en god natt søvn :wink:

Legger fram litt sov- i - ro, bare sånn i tilfelle noen av dere trengte det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem2: Håper det bir ei helt kjempebra dagen for deg, Vimsevips :dagensrose: :heiajente: :blomst_opp: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en grytidlig morgen, har jeg nå fått sovet litt.

Vesla kom inn strålende glad og vanvittig våken 6:30 i dag. Så nå var ho trøtt så Ordensmannen har tatt ho med på en kjøretur :wink:

Kjenner nå at overskuddet begynner å komme tilbake, og gleder meg til å gå på jobb i morgen :)

Og med så gode ønsker for dagen, får jeg se til å gjøre noe skikkelig bra ut av den. Tusen takk, blondinen og Xavia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en strålende helg! Selv har jeg hatt en ganske rolig en, og det er deilig.

Håper uken blir like bra! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: MrsL

Imax: Det har vært en kjempe fin helg :P

I går hadde jeg Navnesermonier, den første gikk bra, selv om vi justerte litt før neste.

På den andre sermonien fikk jeg krøll på tunga da jeg holdt talen min :oops: utenom det, gikk det ganske greit.

Den tredje sermonien var jeg godt fornøyd med, og i morgen skal vi ha evaluering.

Så alt i alt, syntes jeg det ble en veldig fin dag :)

I dag har Vesla vært på sykkeltur i en drøy time, så gikk jeg ved siden av. Når ho har sykkelen er det aldri spørsmål om bæring :sjarmor:

Har ikke kjent noen flere kynnere etter de på fredag. Det tar jeg som et godt tegn, men kommer til å tenke litt over hva jeg foretar meg i tiden fremover :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navneseremoni? :klø:

Jeg arrangerer Navnesermonier i regi av Human-Etisk Forbund. Det er et alternativ til dåp.

Du kan lese mer om det her. Gå inn på sermonier, og så på Navnefest :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Er du humanetiker altså? Interessant :P

Svigerinna mi fikk beibiss nå på februar og hadde både åpning og kynnere fra hun var 4-5 mnd. på vei, så der ble det mye ligging de neste 5 mnd. Og når jenta først kom så kom hun som et lyn også :ler:

Hadde du noen problemer med dette i 1. svangerskap da? Stort sett så går det jo greit da, men man må være flink til å lytte på kroppen sin tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg arrangerer Navnesermonier i regi av Human-Etisk Forbund. Det er et alternativ til dåp.

Du kan lese mer om det her. Gå inn på sermonier, og så på Navnefest :wink:

Å? Gjør du det? Se det visste jeg ikke.........

Det er spennende med navneseremoni, men jeg tror nok vi kommer til å døpe ett fremtidig barn...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Hei Vimsevips :wink:

Skal du stadig till Danmark, det kjedelika, flade, land uten fjelde, når du ser værutsikta med gråvær og regn i hela nesta uke? :ler::hoho::forvirra::Nikke: :trøste: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...