Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

:) Hei Vimsevips :)

Jeg var Blond Angel, nå er jeg bare blondinen, der er mer på Jette the ugly monster. :)

:vinke::vinke: :klem2: :klem2: :blomst_opp: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:wink: TUSEN TAKK :) Vimsevips :ler:

Likte ikkje det gamla bildet så jeg endret på det. :ler:

:hoppe::vinke: :klem2: :enig_animasjon: :klem2: :vinke::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde du har nå er uten tvil mer flatterende, Jette :ler:

I dag har vi kjøpt finsko til Vesla. Fikk tilslutt tak i noen uten borrelås, det var vanskelig det! :-x

Også fikk Vesla nye solbriller, vi har visst forlagt de andre et eller annet sted, men gudene vet hvor..

Ordensmannen har vært hos mor si å henta hatten ho har strikka til Vesla. Den ble ordentlig fin :P Kjolen mormor syr er visst snart ferdig, så nå regner jeg med at vi er i rute til 17. mai :)

Føler stadig jeg kjenner magen vokse oppover, prøver å innbille hodet mitt at jeg bare er 5 uker på veg, men det fungerer ikke helt. Hodet mitt heller mer mot 7 eller litt mer :-? Tror uansett jeg skal prøve bunaden i kveld, for å være sikker på at den passer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Jeg kjenner også at det skjer noe i magen min. Det er vel livmoren som utvider seg, tror jeg. Mener i alle fall jeg har lest noe sånt.

Hvordan er formen din ellers?

Jeg er i strålende form., og bare såååå glad!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er VELDIG GOD :P

Er veldig trøtt for tida, men det regner jeg med har mer med pollensesong å gjøre enn graviditet. Det er i hvertfall slik jeg pleier å ha det på denne tida av året + litt verre siden jeg nå ikke går på medisiner.. :(

Var veldig god i forrige svangerskap også, men kjenner det anderledes denne gangen. I dag følte jeg presset oppover i magen, ikke disse livmorbåndene som strekker seg. Av og til lurer jeg på om det er flere, eller en gutt ( siden det ikke kjuennes likt ut). Men så tar jeg meg i det, det er jo ikke Vesla som ligger der inne :wink:

Det er jo Vesletrollet, og da må det jo bli anderledes :wink:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I morgen drar vi på ferie hjem til mamma og pappa. Det skal bli deilig :P

Av erfaring kommer jeg til å være fiont lite her inne før jeg kommer hjem igjen :wink:

Så nå blir det nok ikke flere oppdateringer her inne før etter jeg har vært hos legen 23. mai. Håper å kunne komme med en mer presis termin da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, MrsL :klem:

Nå må jeg gå å pakke, og prøve å legge meg i nogenlunde grei tid :roll:

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::heiajente::vinke: Ha en rigtig go ferie :heiajente::vinke::heiajente::klem: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:sur: Æsj altså, nå ble jeg selvfølgelig for sen til å ønske deg lykke til og fin tur :roll:

Jeg håper i allefall at pinsen og 17 mai blir flotte dager, med mye fint vært, god mat og snille venner :wink:

KOS DEG :tommelsmil:

Venter på deg når du kommer hjem jeg Vims, så kan jeg komme innom og ønske deg velkommen hjem igjen da :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Måtte bare innom for å hilse på! Håper du hadde en kos ferie med den lille spiren.

Nå har vi kjøpt de første babyklærne - i Roma! Klarte ikke å dy oss, da. Det var jo så mye nydelige ting der...

Også kjøpte jeg tre mammatopper til sommerbruk. Gleder meg til magen kommer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så mange hilsner :P Kjempe koselig altså :P

Ferien har vært kjempe fin, om enn vært preget av hormoner og kvalme og svimmelhet :-?

Slik var det ikke sist, det er i hvertfall sikkert. Har uansett kommet til at svimmelheten og dermed kvalmen holder seg borte om jeg spiser litt hver 2. time.

Det kan bli en utfordring på jobb, men siden det funker vil det sbsolutt være verdt det :)

Familie og slekt har nå fått nyheten, og alle gleder seg stort :kul:

Søster`n spurte om å få lage hentesettet slik ho gjorde til Vesla. Da sa jeg så klart je, for det hadde jeg tenkt til å spørre om uansett, om enn ikke helt ennå :wink:

Etter bilturen hjem, fra hytta i dag, regner jeg med at dette vil gå bra. Etter så mange telahiv, andre humper, dumper og krappe svinger tror jeg Trollet har bestemt seg for å bli værende, siden det gikk bra :wink:

Veldig glad for at både jeg og Vesla husket å ta postafen i dag morges, kan du si :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det visst på tide å spise litt igjen..

I morgen er det time hos legen :) , og tannlegen :-(

Etter det skal jeg nok komme med rapport til dere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...